1. | הגדרות |
2. | חובת גילוי לגבי מדיניות שירות הובלה ומדיניות מתן שירות |
3. | תחילה |
תקנות הגנת הצרכן (גילוי פרט מהותי לגבי אספקת נכס או שירות), התשע"ח-2018 1 בתוקף סמכותי לפי סעיפים 4(א)(3) ו–(ב) ו–37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן - החוק), בהתייעצות עם הממונה על הגנת הצרכן והסחר ההוגן ובאישור ועדת הכלכלה של הכנסת, אני מתקין תקנות אלה: |
1. |
2. (ג) עוסק יקיים את חובות הגילוי כאמור בתקנות משנה (א) ו–(ב), לפי העניין, באמצעים המפורטים להלן לפחות: (א) השלט יוצב בסמוך לכל קופה; ואולם בחנות כהגדרתה בחוק קידום התחרות בענף המזון, התשע"ד-2014, שבה שלוש קופות לפחות המוצבות ברצף, רשאי העוסק להציב שלט אחד לכל שלוש קופות כאמור; (ב) השלט יוצב במקום בולט לעין ויפרט את עיקרי מדיניות שירות ההובלה או עיקרי מדיניות מתן השירות; (ג) גודל השלט לא יפחת מעמוד שרוחבו 21 סנטימטרים ואורכו 29.7 סנטימטרים (גודל דף A4); (ד) בראש השלט תופיע כותרת שנוסחה יהיה "עיקרי מדיניות שירות הובלה" או "עיקרי מדיניות מתן שירות" אשר תודגש בקו תחתי; (ה) גודל אותיות כותרת השלט לא יפחת מגודל גופן 65 או 1.2 סנטימטרים וגודל אותיות תוכן השלט לא יפחת מגודל גופן 26 או 4 מילימטרים; (ו) הוצב שלט אחד לשלוש קופות כאמור בפסקת משנה (א), יהיה גודלו וגודל אותיות כותרתו ותוכנו פי שישה מהגודל הקבוע בפסקאות משנה (ג) ו–(ה), בהתאמה; (2) בחוזה בכתב, לרבות בטופס הזמנה, ואם אין חוזה בכתב כאמור - במסמך גילוי שנדרש על פי חוק; פירוט מדיניות שירות ההובלה או מדיניות מתן השירות, לפי העניין, יהיה באותיות וספרות ברורות וקריאות ובמקום בולט לעין. |
3. |