תקנות ניירות ערך (הצעת ניירות ערך באמצעות רכז הצעה), התשע"ז-2017 1 בתוקף סמכותי לפי סעיפים 15ב(4א), 15ו, 35מ, 35מד, 55א ו-56(א) לחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 (להלן - החוק), לפי הצעת הרשות ובאישור ועדת הכספים של הכנסת, אני מתקין תקנות אלה: |
1. |
2. 2 (תיקונים: התשע"ט, התש"ף, התשפ"א, התשפ"ב) יושב ראש הרשות או עובד הרשות שהוא הסמיכו לכך בכתב ירשום את המבקשת במרשם הרכזים, אם ראה שהתקיימו בה כל אלה: (1) המבקשת היא חברה לפי חוק החברות; (2) למבקשת מיומנות טכנית ואמצעים מתאימים לצורך פעילות בתור רכז הצעה, ובכלל זה אתר אינטרנט המתאים לפעילות זו, כפי שהוצגו באמצעות חוות דעת חיצונית או בדרך אחרת כפי שתורה לה הרשות; (3) נושאי המשרה במבקשת עומדים בתקנה 3; (4) המבקשת ביטחה את אחריותה כלפי המשקיעים; היקף הביטוח ותנאיו יהיו ברמה מספקת לדעת דירקטוריון המבקשת, להבטחת מלוא אחריותה האמורה, בהתחשב בהיקף פעילותה; (5) המבקשת הפקידה סכום שלא יפחת 112,410 שקלים חדשים באיגרות חוב הנסחרות בבורסה שמנפיקה הממשלה ושאינן ניתנות להמרה לניירות ערך המקנים זכות השתתפות או חברות בתאגיד, או באיגרות חוב הנסחרות בבורסה המדורגות בדרגת השקעה גבוהה (להלן - הפיקדון); (6) הפיקדון הופקד למשמרת אצל בנק או אצל חבר בורסה על שם עורך דין או רואה חשבון שישמש נאמן לפיקדון (להלן - הנאמן); הנאמן ינהל את הפיקדון על פי הוראות תקנה זו, לטובת תובעים שהמבקשת חבה להם על פי פסק דין או פסק בורר בשל אחריותה לפי החוק ותקנות אלה (להלן - חשבון הנאמנות); חשבון הנאמנות לא יהיה ניתן לשעבוד, למשיכה או לעיקול אלא בהוראת הנאמן ובהתקיים אחד מאלה: (א) המבקשת נמחקה ממרשם הרכזים ועברו שלוש שנים מההצעה האחרונה שבוצעה באמצעות המבקשת ולא הוגשה נגדה תובענה בשל אחריותה לפי החוק; (ב) המבקשת נמצאת בהליכי חדלות פירעון וסכום הפיקדון דרוש לשם ביצוע פסק דין או פסק בורר שאישר בית המשפט בתובענה כאמור בפסקת משנה (א); בפסקת משנה זו, (7) היא שילמה לרשות אגרה בסכום של 56,205 שקלים חדשים לצורך רישומה במרשם הרכזים. |
3. (א) בדירקטוריון של רכז ההצעה יכהנו שלושה דירקטורים לפחות; שליש מן הדירקטורים לפחות יהיו דירקטורים עצמאיים; לעניין זה, (ב) לא יכהן אדם כנושא משרה ברכז ההצעה - (1) מי שהורשע בעבירה מן המנויות בסעיף 226(א) לחוק החברות ולא חלפו חמש שנים מיום מתן פסק הדין שבו הורשע; (2) מי שהוכרז פושט רגל כל עוד לא הופטר. |
4. |
5. (1) ינקוט אמצעים סבירים כדי לבדוק כי ההצעה ותנאיה מקיימים את כל התנאים הקבועים בסעיף 15ב(4א) לחוק ובתקנות אלה; לעניין זה, רכז הצעה רשאי להסתמך על מצגי החברה המציעה, אלא אם כן יש לו יסוד סביר שלא להאמין בנכונותם; (2) יחליט על נהלים וינקוט אמצעים סבירים במטרה למנוע ככל האפשר תרמיות בהצעות המבוצעות באמצעותו; לעניין "אמצעים סבירים", רכז הצעה רשאי להסתמך על מצגי החברה המציעה, אלא אם כן יש לו יסוד סביר שלא להאמין בנכונותם; (3) יוודא כי הנענים להצעה אישרו כי קראו את המידע והאזהרות האמורים בתקנה 7(ב)(2), וכן אישרו כי הסיכונים שהוצגו מובנים להם, בטרם יתאפשר להם להשקיע באמצעות רכז ההצעה; (4) ינקוט אמצעים סבירים כדי לוודא שהמשקיעים הנענים להצעה עומדים בתנאים הקבועים בתקנה 15; לעניין זה, רכז הצעה רשאי להסתמך על הצהרות המשקיעים, אלא אם כן יש לו יסוד סביר שלא להאמין בנכונותן; (5) ישמור מידע הכולל פרטים מזהים של המשקיעים במקום ובאופן שהמידע לא יגיע לידיו או לידיעתו של אדם שלא הוסמך לקבלו; (6) יאפשר לחברה המציעה להעביר דיווחים למחזיקי ניירות הערך באמצעות אתר האינטרנט שלו; (7) בסיום תקופת ההגשה ועם קבלת סכום הגיוס שצוין בהצעה, יוודא שהמשקיעים שנענו להצעה, נרשמו במרשם ניירות הערך; (8) אם רכז ההצעה מספק דירוג לניירות הערך המוצעים, הוא - (א) יחליט על שיטת הערכה לשם קביעת הדירוגים; שיטת ההערכה יכול שתתבסס על מאפיינים כמותיים או איכותיים או על שילוב שלהם; (ב) ייתן גילוי באתר האינטרנט לגבי שיטת הערכה שבה נעשה שימוש; (ג) יחליט על הדירוג בהתבסס על כל המידע שקיבל ועל כל מידע אחר שבידיו הנוגע לקביעת הדירוג ובהתאם לשיטת ההערכה שקבע; (ד) יפעל לפי שיטת הערכה באופן שיטתי ועקבי, לגבי כלל הדירוגים בעלי מאפיינים דומים. |
6. (2) הנהלים והאמצעים שנוקט רכז ההצעה כדי לבדוק כי ההצעה ותנאיה מקיימים את כל התנאים הקבועים בסעיף 15ב(4א) לחוק ובתקנות אלה; (3) הנהלים והאמצעים שנוקט רכז ההצעה למניעת תרמיות ככל האפשר בהצעות המבוצעות באמצעותו; (4) פירוט בדבר זהות נושאי המשרה ברכז ההצעה, מבנה הדירקטוריון וועדותיו אם ישנן; (5) אמות מידה לבחירת ההצעות המפורסמות באתר האינטרנט; (6) אופן יישום שיטות ההערכה לדירוג ניירות הערך המוצעים אם רכז ההצעה מספק דירוג; (7) פירוט טבלאי של ההצעות שפורסמו באמצעות רכז ההצעה במהלך תקופת הדוח לרבות - (א) פרטים בדבר הגיוסים שבוצעו באמצעות רכז ההצעה בתקופת הדוח, לרבות תחומי עיסוק של החברות המציעות, סוג ניירות הערך שהוצע במסגרת הגיוסים ואופן פילוחם, סך כל הכספים שגויסו ואופן פילוחם בין סוגי ניירות הערך שהוצעו וכן פירוט ביחס לסך כל ההצעות, ההפקדות והתמורה שהתקבלה לפי הטבלה שבתוספת; (ב) ציון מספר ההצעות שבהן לא גויסו סכומי הכסף המבוקשים, לרבות מספר ההצעות שבוטלו ומספר ההזמנות וההצעות שנמשכו חזרה; (ג) ציון מספר המשקיעים שהשתתפו בכל הצעה; (ד) ציון מספר ההצעות שבהן ניתן דוח בדיקה וסוג הדוח שניתן בהן ומספר ההצעות שבהן השתתף משקיע מוביל בתקופת הדוח; (ה) אישור רואה חשבון לכל הפרטים שצוינו לפי פרט משנה (א); (8) כל עניין בפעילות רכז הצעה העשוי להיות מהותי למשקיע השוקל השקעה באמצעותו. (ג) יושב ראש הרשות, או עובד הרשות שהוא הסמיכו לכך בכתב, רשאי לדרוש מרכז ההצעה בכל עת - (1) להגיש דוח על אירוע או עניין ברכז ההצעה, אם לדעתו מידע לגביו עשוי להיות בעל השפעה מהותית על פעילות רכז ההצעה; (2) להגיש דוח המתקן דוח או הודעה שהוגשו לפי תקנות אלה, בתוך פרק זמן שיורה בדרישה, אם נוכח לדעת כי דוח או הודעה שהוגשו אינם כנדרש לפי תקנות אלה, או כי הפרטים שנמסרו מכוח תקנות אלה מחייבים זאת. |
7. (ב) נוסף על האמור בתקנת משנה (א), יפרסם רכז ההצעה באתר האינטרנט שלו - (1) פרטי ההצעה, לרבות תקופת ההגשה, מספר ניירות הערך המוצעים ושיעורם, תוצאות ההצעה ומועדי העברת הכספים מהמשקיעים וניירות הערך מהחברה המציעה ואופן העברתם; (2) המידע והאזהרות המפורטות בתקנות 19(א)(13), תוכן הנהלים לפי תקנה 5(2) וכן אזהרה ברורה ומפורשת על כך שהוא אינו בודק את נאותות ההצעה ויפרט אילו בדיקות עשה בנוגע לחברה המציעה, בעלי שליטה ונושאי המשרה בה; (3) מידע בדבר שיטות ההערכה שעליהן החליט ושלפיהן הוא פועל אם הוא מספק דירוג, כאמור בתקנה 5(8); (4) מידע בדבר נהלים לשמירת מסמכים, תיעוד, אבטחת מידע והבטחת המשכיות פעילות רכז ההצעה כאמור בתקנה 9; (5) תיאור כללי של אופן קביעת התשלום שגובה רכז ההצעה בעד פעילותו; (6) תיאור מבנה האחזקות, בעלי השליטה ונושאי המשרה ברכז ההצעה; (7) מידע בדבר אמצעי התקשרות עם רכז ההצעה, לרבות כתובת עדכנית, מספרי טלפון, מספרי פקסימיליה וכתובת דואר אלקטרוני; (8) אזהרות בדבר תרמיות בהצעות שגילה; (9) כל עניין בפעילות רכז הצעה העשוי להיות מהותי למשקיע השוקל השקעה באמצעותו. (ג) רכז ההצעה ידאג להבטחת פעילות רציפה והמשכיות של אתר האינטרנט, לרבות באמצעות גורמים חיצוניים המתפעלים את המערכת הטכנולוגית או חלק ממנה, ממשקים של המערכת הטכנולוגית עם גורמים חיצוניים לרכז ההצעה וניהול מערך שמירת נתונים, גיבוי, אבטחת מידע ומנגנוני בקרה. |
8. |
9. |
10. |
11. 3 [תיקונים: התשע"ח, התשע"ט, התש"ף, התשפ"א, התשפ"א (מס' 2), התשפ"ב, התשפ"ג] (א)רכז ההצעה ישלם לרשות אגרה כמפורט להלן: (1) רכז ההצעה ישלם ב–1 באוגוסט של כל שנה אגרה שנתית קבועה בסכום של 56,205 שקלים חדשים בעד כל שנת כספים; (2) אגרה בעד כל גיוס שבוצע באמצעותו במהלך אותה שנת כספים, בשיעור של שני אחוזים מסכום כל גיוס כאמור, ולא יותר מסך של 56,205 שקלים חדשים. (ב) בעד שנת כספים שבה חלה תקופת הפסקת פעילות שלו, ישלם רכז ההצעה חלק יחסי מהאגרה השנתית הקבועה לפי תקנת משנה (א)(1), השווה לסכום האגרה השנתית כשהוא מחולק ב-365 ימים ומוכפל במספר הימים שרכז ההצעה פעל בפועל. (ג) רכז ההצעה יהיה פטור מתשלום האגרה השנתית המפורטת בתקנת משנה (א)(1) בשנה שבה חל מועד הרישום שלו במרשם הרכזים. (ד) על אגרה כאמור בתקנת משנה (א)(1) שלא שולמה במועד, יחולו הוראות תקנה 2(ט) ו–(י) לתקנות ניירות ערך (אגרה שנתית), התשמ"ט-1989, ועל אגרה ששולמה בסכום העולה על סכומה לאותה שנה, יחולו הוראות תקנה 2(יא) לאותן תקנות. (ה) בתקנה זו, (ו) רכז ההצעה ישלם לרשות עד ה–14 לחודש ינואר, אפריל, יולי ואוקטובר בכל שנה, את האגרה כאמור בתקנת משנה (א)(2) בעד כל הצעה שבוצעה באמצעותו במהלך שלושת החודשים שקדמו לחודש התשלום האמור. (ז) על אגרה כאמור בתקנת משנה (א)(2) שלא שולמה במועד, יחולו הוראות תקנה 7א לתקנות ניירות ערך (אגרת בקשה למתן היתר לפרסום תשקיף), התשנ"ה-1995. (ח)4 על אף האמור בתקנת משנה (א)(1), סכום האגרה השנתית יהיה בשיעור של 70% מן הסכום הקבוע בה, כפי שהשתנה לפי תקנה 25 ביום השינוי בכל שנה, מעוגל לסכום הקרוב שהוא מכפלה של 5 שקלים חדשים. |
12. על גביית אגרות, הפרשי הצמדה וקנס לפי תקנות אלה תחול פקודת המסים (גבייה) כאילו היו מס כמשמעותו בפקודה האמורה. |
13. |
14. 5 (תיקונים: התשע"ט, התש"ף, התשפ"א, התשפ"ב) (א) סכום התמורה המרבי בהצעה אחת או בכמה הצעות של החברה המציעה במהלך תקופה של 12 חודשים עוקבים, לא יעלה על 4,496,555 שקלים חדשים; (ב) על אף האמור בתקנת משנה (א), קיבלה החברה המציעה דוח בדיקה אחד לפחות בעד ההצעה המבוצעת באמצעות רכז הצעה, במהלך השנה הקודמת למועד ההצעה, ייווסף לסכום התמורה המרבי האמור בתקנת משנה (א) סכום של 1,124,140 שקלים חדשים. (ג) על אף האמור בתקנת משנה (א), השתתף משקיע מוביל אחד לפחות בהצעה כמפורט בתקנה 16, ייווסף לסכום התמורה המרבי האמור בתקנת משנה (א) סכום של 1,124,140 שקלים חדשים. (ד) תקנות משנה (א) עד (ג) יחולו על החברה המציעה וכל תאגיד נשלט, אלא אם כן עסק התאגיד הנשלט בתחום פעילות השונה מהותית מזה של החברה המציעה. (ה) בחישוב סכום התמורה המרבי כאמור בתקנות משנה (א) עד (ג), יובאו בחשבון סכומי איגרות חוב שהוצעו בהצעה לפי תקנות אלה וטרם נפרעו. |
15. 5 (תיקונים: התשע"ח, התשע"ט, התש"ף, התשפ"א, התשפ"ב) (א) סכום התמורה המרבי ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל לעניין סעיף 15ב(4א)(ג) לחוק, הוא 11,240 שקלים חדשים בהשקעה בודדת, ובלבד שבכל תקופה של 12 חודשים עוקבים, לא יעלה סכום התמורה האמורה מאותו משקיע בכמה הצעות על 22,480 שקלים חדשים. (ב) על אף האמור בתקנת משנה (א) - (1) סכום התמורה המרבי ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל, שהכנסתו השנתית עולה על 393,450 שקלים חדשים ואינה עולה על 843,110 שקלים חדשים, לא יעלה על 33,720 שקלים חדשים בהצעה אחת או בכמה הצעות אחרות בכל תקופה של 12 חודשים עוקבים; (2) סכום התמורה המרבי ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל, שהכנסתו השנתית עולה על 843,110 שקלים חדשים ואינה עולה על 1,348,970 שקלים חדשים, לא יעלה על 5% מהכנסתו השנתית או על 112,410 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, בהצעה אחת או בכמה הצעות אחרות בכל תקופה של 12 חודשים עוקבים. (ג) בחישוב סכום התמורה המרבי ממשקיע בודד כאמור בתקנות משנה (א) עד (ב), יובאו בחשבון סכומי איגרות חוב שהוצעו בהצעה לפי תקנות אלה וטרם נפרעו. (ד) תקנה זו לא תחול על משקיע מהסוג שנקבע בתוספת הראשונה לחוק, ובלבד שלפני כל מועד ביצוע רכישה על ידו, נתן את הסכמתו בכתב לכך שמתקיימים בו התנאים המנויים בתוספת הראשונה לחוק וכי הוא מודע למשמעות היותו בגדר משקיע הכלול בתוספת האמורה ומסכים לכך. (ה) (בוטלה) |
16. |
17. |
18. |
19. (10) תיאור ההתפתחויות המשמעותיות שחלו מעת שפורסמו הדוחות הכספיים ודוח הדירקטוריון האמורים בפסקה (9); (12) התקיימותן של נסיבות לפי סעיף 27(ג) לחוק הייעוץ, ניהול הליכי פירוק או כינוס נכסים לפי פקודת החברות [נוסח חדש], התשמ"ג-1983, או הליכים לפי סעיף 350 לחוק החברות כנגד החברה המציעה ונושאי משרה בה; (13) פירוט בדבר מגבלות וסיכונים הכרוכים בהיענות להצעה ובכלל זה - (א) הסיכונים הכרוכים ברכישת ניירות הערך בין השאר עקב הסיכון לחדלות פירעון של החברה המציעה, אפשרות אובדן כספי ההשקעה כולה, עקב היות המשקיעים בעלי מניות מיעוט, או עקב פעולות החברה המציעה או בעל השליטה בה, לרבות דילול כתוצאה מגיוסים עתידיים, מכירת השליטה בחברה המציעה, מכירת נכסים מהותיים של החברה המציעה או עסקאות אחרות עם בעלי עניין; (ב) תינתן אזהרה בולטת לעין שבה יצוין כי "ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך."; (ג) תיאור מגבלת הסחירות של ניירות הערך המוצעים ואי–רישומם למסחר בבורסה; (ד) תיאור אופן השגת התשואה בעד ההשקעה והמגבלות הכרוכות בכך; (ה) בהצעה שבה צורף דוח בדיקה תינתן אזהרה בולטת לעין ובה יצוין כי "דוח הבדיקה אינו מעיד על סיכויי הצלחת ההצעה או החברה המציעה, ואין לראות בו המלצה לרכוש את ניירות הערך המוצעים"; (ו) אזהרות נוספות כפי שתורה הרשות לרכז ההצעה; (14) אפשרות ביטול ההזמנה והמנגנון לביטול כאמור בתקנה 17(ד); (15) מבנה הבעלות ומבנה ההון בחברה המציעה ותיאור השקעות בה ובכלל זה - (א) שמו של בעל השליטה בחברה המציעה; אם אין בחברה המציעה בעל שליטה, יצוינו שמות חמשת בעלי שיעור ההחזקה הגבוה ביותר במניות החברה המציעה מבין בעלי המניות; (ב) פרטים לגבי דירקטוריון החברה המציעה ומנהלה הכללי וכן אם הורשעו בעבירות כאמור בסעיף 226 לחוק החברות וטרם חלפה התקופה שנקבעה באותו סעיף או אם מדובר בקטין, פסול דין, מי שהוכרז פושט רגל כל עוד לא הופטר וכן תאגיד שהחליט על פירוקו מרצון או שניתן לגביו צו פירוק; (ג) ההשקעות בהון החברה המציעה שבוצעו בשנתיים האחרונות וכל עסקה מהותית אחרת שעשה בעל עניין בחברה המציעה במניות החברה, בציון סכום העסקה, אם ידוע לחברה המציעה; (ד) אם צפויות השקעות נוספות או קיימות התחייבויות להשקעות נוספות בחברה המציעה; (16) התקשרות של החברה המציעה עם בעל השליטה, נושא משרה בה או עם אדם אחר שלבעל השליטה או לנושא משרה בחברה המציעה יש בה עניין אישי כהגדרתו בחוק החברות; (17) מגבלות שהחברה המציעה נטלה על עצמה במטרה להקנות הגנות לציבור בעלי ניירות הערך בה, לרבות מגבלות בנושאים המפורטים להלן; לא נקבעו מגבלות בעניין מהעניינים האמורים, יצוין הדבר במפורש: (א) התקשרויות עם בעלי מניות, נושאי משרה בחברה המציעה וקרוביהם; (ב) תחום פעילותה של החברה המציעה; (ג) סוגי ניירות הערך שתהיה החברה המציעה רשאית להנפיק בעתיד; (ד) זכות השתתפות בגיוסים עתידיים של החברה המציעה; (ה) מגבלות בביצוע חלוקה כהגדרתה בחוק החברות; (18) בהצעה שמשתתף בה משקיע מוביל, פרטים לעניין המשקיע המוביל, לרבות - (א) זהות המשקיע המוביל; (ב) פירוט התנאי שבשלו הוא עונה על הגדרת משקיע מוביל; (ג) ניסיון שרכש המשקיע המוביל בתחום ההשקעות מסוג זה; (ד) סכום התמורה שיתקבל מאת המשקיע המוביל ושיעורו מתוך סכום ההשקעה הכולל בחברה המציעה; (ה) הסדרים בין המשקיע המוביל לחברה המציעה, כאמור בתקנה 16; (19) פרטים לעניין רכז ההצעה, לרבות - (א) זהות רכז ההצעה, ואישור רישומו במרשם הרכזים; (ב) התמורה המשולמת לרכז ההצעה בעד ההצעה. (ב) ביקשה החברה המציעה לשנות פרט מפרטי ההצעה לאחר פרסומה ולפני תום תקופת ההגשה, תדווח על כך באתר האינטרנט, ואולם אם מדובר בשינוי פרט מהותי מפרטי ההצעה המנויים בפסקאות (1), (4), (6), (15) עד (19) לתקנת משנה (א), יראו את ההצעה כהצעה חדשה, ויהיה על המזמינים לאשר מחדש את הזמנתם. |
20. |
21. |
22. |
23. (1) כל מידע שבו חבה חברה פרטית שאינה תאגיד מדווח כהגדרתו בחוק החברות, בדיווח לרשם החברות; (2) כל מידע ודיווח שהחברה המציעה התחייבה למסור למשקיעים שלה במסגרת ההצעה לפי תקנות אלה; (3) כל שינוי בהחזקות בניירות ערך של בעלי השליטה ונושאי המשרה של החברה המציעה; (4) כל שינוי מהותי בעסקיה. (ג) על אף האמור בתקנת משנה (ב), חברה מציעה שהציעה ניירות ערך לציבור לפי תקנות אלה, לא תידרש להמשיך להעביר למחזיקי ניירות ערך פרטים כאמור, בהתקיים אחד מאלה: (1) החברה המציעה הפכה להיות תאגיד מדווח; (2) כלל ניירות הערך של החברה המציעה נרכשו במסגרת הליך הדומה במהותו להצעת רכש מלאה או שאיגרות החוב של החברה המציעה נפרעו במלואם; (3) החברה המציעה ביצעה ספירה של מחזיקי ניירות הערך ומהספירה עולה כי מספר המחזיקים כאמור אינו עולה על שלושים וחמישה; לעניין מספר המחזיקים, יימנו בנפרד מי שרכשו ניירות ערך שהם מניות, ומי שרכשו ניירות ערך אחרים; (4) החברה פורקה לפי דין. |
24. (2)6 סכום התמורה המרבי בהצעה אחת או בכמה הצעות שהחברה מציעה, במהלך תקופה של 12 חודשים עוקבים, לא יעלה על 112,410 שקלים חדשים; לעניין תקנה זו, |
24א. |
24ב. |
24ג. |
24ד. |
24ה. |
24ו. 7 (תיקונים: התשע"ח, התשע"ט, התש"ף, התשפ"א, התשפ"ב) (א) סכום התמורה המרבי בכמה הצעות של איגרות חוב באופן מבוזר כאמור בפרק זה ובהצעות לפי פרק ג' של חברה מציעה, במהלך תקופה של 12 חודשים עוקבים, לא יעלה על 6,744,000 שקלים חדשים ובלבד שסכום התמורה המרבי בהצעות לפי פרק ג' לא יעלה על הסכומים הנקובים בתקנה 14. (ב) לעניין תקנה זו יחולו ההוראות הקבועות בתקנה 14(ד) ו–(ה). |
24ז. 7 (תיקונים: התשע"ח, התשע"ט, התש"ף, התשפ"א, התשפ"ב) (א) בהשקעה בכמה הצעות איגרות חוב באופן מבוזר כאמור בפרק זה ובהצעות לפי פרק ג', סכום התמורה המרבי ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל לעניין סעיף 15ב(4א)(ג) לחוק, לא יעלה על 56,205 שקלים חדשים בהצעה אחת או בכמה הצעות אחרות בכל תקופה של 12 חודשים עוקבים, ובלבד שסכום התמורה ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל בהצעות לפי פרק ג' לא יעלה על הסכומים הנקובים בתקנה 15(א) ו–(ב). (ב) על אף האמור בתקנת משנה (א), בהשקעה בכמה הצעות איגרות חוב באופן מבוזר כאמור בפרק זה ובהצעות לפי פרק ג', סכום התמורה המרבי ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל, שהכנסתו השנתית עולה על 562,070 שקלים חדשים, לא יעלה על 10% מהכנסתו השנתית בהצעה אחת או בכמה הצעות אחרות בכל תקופה של 12 חודשים עוקבים, ובלבד שסכום התמורה ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל בהצעות לפי פרק ג' לא יעלה על הסכומים הנקובים בתקנה 15(ב). (ג) על אף האמור בתקנת משנה (א), בהשקעה בכמה הצעות איגרות חוב באופן מבוזר כאמור בפרק זה ובהצעות לפי פרק ג', סכום התמורה המרבי ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל, שכספו הוקצה בין איגרות חוב של חברות מציעות כך שהיקף כל השקעה באיגרות חוב של חברה מציעה לא עולה על שיעור של אחוז אחד מסכום ההשקעה הכוללת של אותו משקיע, לא יעלה על 281,025 שקלים חדשים בהצעה אחת או בכמה הצעות אחרות בכל תקופה של 12 חודשים עוקבים, ובלבד שסכום התמורה ממשקיע בודד שאינו משקיע מוביל בהצעות לפי פרק ג' לא יעלה על הסכומים הנקובים בתקנה 15(א) ו–(ב). (ד) לעניין תקנה זו יחולו ההוראות הקבועות בתקנה 15(ג) ו–(ד). |
24ח. |
24ט. |
25. |
26. |
27. |