שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מה זאת תביעת סיעוד?

חדשות

מה זאת תביעת סיעוד? , צילום: pixabay
מה זאת תביעת סיעוד?
29/04/2019, כתיבת מומחים

אף אחד מאתנו לא מייחל ליום בו הוא יהפוך חס וחלילה לחולה סיעודי. במקרה בו בעקבות מחלה או תאונה הפכנו לחולים סיעודיים אנחנו סומכים על חברת הביטוח שלנו שתסייע לנו ותעניק לנו תמיכה כספית לה אנחנו זקוקים ושעליה שילמנו במשך שנים רבות. במציאות קורה פעמים רבות שגם מי ששילם במשך עשרות שנים על פוליסת ביטוח סיעודית לא זכאי ברגע האמת לקבל קצבת סיעוד. במקרה בו אנחנו זקוקים ורוצים לקבל קצבת סיעוד מחברת הביטוח שלנו בגלל מצב רפואי שמצדיק זאת עלינו לתבוע את חברת הביטוח באמצעות תביעת סיעוד כנגדה.

תביעות סיעוד בעזרת עורך דין מומחה לביטוח

תביעת סיעוד יכולה להצליח ברוב המקרים רק כאשר עורך דין מומחה מסייע לנו להגיש אותה ולנהל אותה. חברות הביטוח עושות הכול על מנת לא לשלם את הקצבאות למבוטחים שלהן והן מוצאות פרצות חוקתיות בהסכם הפוליסה שמאפשר להן להתחמק מתשלום. הגשת תביעת סיעוד בעזרת עורך דין מומחה לדיני נזקין יכולה לסייע לנו לקבל קצבה כספית גבוה יותר. אם אנחנו חייבים לקבל את הקצבה בגלל נסיבות החיים שלנו ואנחנו לא יכולים להתמודד לבד מול חברת הביטוח כדאי לנו לשכור את השירות של עורך דין מומחה שייצג אותנו ויסייע לנו לקבל את מה שמגיע לנו.

תביעת סיעוד מביטוח לאומי

תביעות סיעוד ניתן להגיש גם נגד המוסד לביטוח לאומי. כל אזרח במדינה משלם ביטוח לאומי כחלק מהחובות האזרחיות שלו. כאשר אנחנו מגיעים למצב רפואי בו אנחנו סיעודיים אנחנו יכולים לתבוע אחוזי נכות או אחוזי אי כשירות עבודה ולקבל קצבת סיעוד או קצבת נכות מהמוסד לביטוח לאומי. הגשת תביעה מסוג זה יכולה להיות בעלת סיכויים רבים יותר להתקבל כאשר אנחנו שוכרים עורך דין מומחה שיסייע לנו בניהול שלה. לרוב בשביל לקבל קצבת סיעוד או קצבת נכות מהמוסד לביטוח לאומי אנחנו חייבים לעבור וועדה רפואית של הביטוח הלאומי שתאשר לנו את קבלת הקצבה מן המדינה. כל מי שסובל ממצב רפואי סיעודי בלתי הפיך חייב לפנות לעורך דין מומחה שייצג אותו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:62
קומיט וכל טופס במתנה