שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד אבי חימי נבחר כיו"ר הזמני של לשכת עוה"ד

חדשות

עו"ד אבי חימי נבחר כיו"ר הזמני של לשכת עוה"ד, צילום: עו"ד חימי. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין
עו"ד אבי חימי נבחר כיו"ר הזמני של לשכת עוה"ד
19/02/2019, עו"ד לילך דניאל

בתום הצבעה חשאית בחרו חברי המועצה הארצית של הלשכה, בהם גם היו"ר הפורש אפי נוה, את חימי, שיכהן כיו"ר הלשכה הזמני עד לבחירות הארציות שיתקיימו ביוני הקרוב. חימי כיהן עד כה בתפקידים שונים בלשכה ובארגונים אחרים במקביל להיותו בעל משרד פרטי העוסק בתחום הפלילי

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בחרה היום (ג') את עו"ד אבי חימי כראש לשכת עורכי הדין הזמני עד לבחירות הכלליות ללשכה שיתקיימו ב-18 ביוני. חימי נבחר בתום הצבעה חשאית שהתקיימה במהלך היום ע"י חברי המועצה, בהם גם היו"ר הפורש, אפי נוה. עו"ד חימי זכה ברוב של 24 קולות מול יריבו, עו"ד אורי קינן, שקיבל 19 קולות.

חימי נולד וגדל בקרית שמונה, ולאחר שירותו הצבאי למד משפטים באוניברסיטת ת"א. לאחר לימודיו התמחה במשרדו של עו"ד צבי לידסקי ובהמשך בבית משפט השלום בנתניה ובפרקליטות מחוז מרכז. מיד לאחר הסמכתו פתח חימי משרד עצמאי ברמת גן העוסק בעיקר בתחום הפלילי ומייצג לקוחות פרטיים ואנשי ציבור רבים, ביניהם שרים, ראשי ערים, עובדי ציבור, אנשי משטרה ומג"ב, חיילים, אנשי קבע וגם קבוצות ושחקני כדורגל בבתי הדין של התאחדות הכדורגל.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

במקביל כיהן עו"ד חימי בשנים האחרונות בשורת תפקידים בלשכה ובהם הממונה על מחוז המרכז (בהקמה), יו"ר (משותף) של הפורום הפלילי הארצי של הלשכה ויו"ר הוועדה המייעצת לשר הפנים לענייני פליטים. עוד שימש כבוחן בעל-פה בבחינות ההסמכה, הופיע כסניגור בבתי הדין המשמעתיים של הלשכה, ושימש כמרצה בפני עורכי דין ופורומים שונים בארגונים ובמוסדות להשכלה גבוהה.

בנוסף, כיהן כחבר מועצה בראש העין בין השנים 1998-2003 ושימש כיו"ר עמותת "עתיד לצעירים", המנהלת מאבק נגד שימוש בסמים, אלכוהול ואלימות בקרב בני נוער. כיום הוא מתגורר בראש העין יחד עם אשתו ובנותיו. 

לקריאה נוספת:

מי אתה עו"ד אבי חימי? הפליליסט שמכונה "פנומן משפטי"

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:104
קומיט וכל טופס במתנה