שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עורך דין פלילי

חדשות

עורך דין פלילי, צילום: צילום Pixabay
עורך דין פלילי
29/01/2019, כתיבת מומחים

בימינו, הודות למה שמכונה בתקשורת הצפת מקצוע עריכת הדין, איתור עורך דין הפך למשימה קלה אך מעט מכשילה יותר מאי פעם בעבר. בעוד שבעבר, מציאת עורך דין פלילי בתל אביב, לדוגמא, הצריכה פניה למספר משרדי עורכי דין שונים ולעיתים אף עמידה בתנאי סף כתנאי לקבלת ייצוג, בימינו, והודות להיצע הרחב שקיים בשוק, כל שנדרש הלקוח לעשות הוא להשאיר את פרטיו באתר האינטרנט עשרות עו"ד יפנו אליו בהצעות שונות.

הדבר בא לידי ביטוי גם בכל הנוגע לעורכי דין העוסקים בתחום הפלילי, שעדיין נחשב במידה רבה לתחום יוקרתי מאד יחסית לתחומי העיסוק בעריכת דין. על מנת לאתר עורך דין מתאים, בין אם מדובר בתחום הסמים, עברות המין או בתחום דיני המשפחה, חשוב מאד לשים לב למשרד עורכי הדין שבוחרים לפנות אליהם והאלמנט שצריך להתייחס אליו הוא הניסיון והמוניטין בתחום מאתגר זה של עולם המשפט.

 

עו"ד פלילי – עניין של חיים או מוות

בניגוד לתחומי משפט אחרים, כדוגמת היתרי בנייה, דיני חוזים, משפט בינלאומי או עורך דין עברות סמים, למשל, עורך דין פלילי עוסק במה שחלק מכנים קודש הקודשים של העשייה המשפטית – ההגנה על נאשם, הניצב בפני דין פלילי. בעוד שבתחומי עיסוק אחרים - הנאשם עומד בדרך כלל בפני סנקציות ממוניות גרידא, הרי שעורך דין פלילי מוצא עצמו לרוב נלחם על חפותו של מרשו על מנת להגן ממש על חירותו – ולמנוע את כניסתו לבית סוהר למשך שנים ארוכות (או מגן על משפחתו, כמו למשל עורך דין עברות במשפחה).

המשמעות היא, שבכל הנוגע לאיתור עורך דין פלילי – אין שום מקום לטעויות ואין כל מקום לפשרות. עורך הדין שמייצג לקוח בבית המשפט לא עושה זאת על מנת למנוע תשלום קנס. במרביתם המוחלט של המקרים הוא נלחם על מנת להגן על חופש אמיתי ולכן חשוב שיהיה מדובר באיש מקצוע מיומן ומנוסה במלאכת המשפט, בעל היכולת להתייצב מול השופט בגובה העיניים ולשטוח את טענותיו בצורה רהוטה, מנומקת ושתותיר רושם בקרב כל שומעיו.

עורך דין פלילי – נשאר עם הלקוח עד הסוף

כאשר צריך לבחור מהתחום הפלילי (למשל במצב שבו, חלילה יש אשמה על שימוש בסמים) – מה שהכי חשוב הוא שעורך הדין יהיה בעל ניסיון רחב יריעה בתחום המשפט הפלילי, מקפיד בראש ובראשונה על מתן שירות ישיר ואישי לכל לקוחותיו, ללא כל שמץ של העדפה מכל סוג שהוא. כפי שמגוון לקוחותיו המרוצים יוכלו להעיד, מטרתו היחידה היא להילחם למען מרשו, תוך שימוש במגוון הכלים והאמצעים המוקנים לו במסגרת החוק הישראלי.

כאשר אדם ניצב בפני אישום פלילי ומחפש דרך מוצא, כדאי לו ליצור קשר ולהגיע לפגישה אישית במשרדו של עורך דין על מנת להבין בדיוק את הדברים ולקבל את הייעוץ המקצועי והטוב ביותר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:124
קומיט וכל טופס במתנה