שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אמרתם מגשי אירוח, אמרתם קייטרינג דליס!

חדשות

אמרתם מגשי אירוח, אמרתם קייטרינג דליס!, צילום:
אמרתם מגשי אירוח, אמרתם קייטרינג דליס!
22/01/2019, כתיבת מומחים

מגשי אירוח הולכים וכובשים מקום של יוקרה באירועים ולא בכדי, הם הפכו להיות הטרנד הלוהט בסוגים שונים של אירועים כמו אירועים משפחתיים, כנסים, אירועי השקה, אירוח עסקי לישיבות צוות ועוד.

כל אחד מאתנו כבר בילה בעשרות אירועים, ואולי אפילו יותר, וברובם המכריע של האירועים נתקלנו בשתי צורות הגשה עיקריות, הגשה אישית או מזנון.

בהגשה אישית ישבנו מסביב לשולחן והמלצרים הגישו לנו מנות מוכנות מראש, בהגשה באמצעות מזנון עמדנו בתור, עברנו על יד פלטות המכילות סוגים שונים של מאכלים ובחרנו את האוכל שאותו הורדנו לצלחת האישית שלנו.

הגשה באמצעות מגשי אירוח היא המודל המוביל באירועים יוקרתיים, באירועים עממיים, קטנים או גדולים ועוד. זהו מודל המשלב בין הגשה אישית להגשה באמצעות מזנון. את מגשי האירוח אפשר להניח במרכז השולחן, אך אפשר גם להניח אותם במוקדים מרכזיים באירוע וכל אורח יוכל לבנות לעצמו את המנה האישית שלו, את המנה שאותה הוא אוהב.

קייטרינג "דליס- מגשי אירוח" היה הראשון שזיהה את הביקוש הגבוה למגשי האירוח ומאז הכול היסטוריה. כבעלי זכות הראשונים לטרנד הלוהט פנינו אל קייטרינג "דליס – מגשי אירוח" והצגנו בפניהם מספר שאלות.

שאלה: איזה סוגים של מגשי אירוח קיימים?

תשובה: מגוון הסוגים של מגשי האירוח הוא כמעט אינסופי. אנו מציגים סוגים שונים של מגשים בהתאם לאופי האירוע. אנו מציעים קייטרינג חלבי, מגשי בשרים מגוונים, ירקות בשלל צבעים, סלטים טעימים ומפתיעים, מגשי פסטה, מגשי לחמים הנאפים בקונדיטוריה הביתית של קייטרינג דליס, מגשי פשטידות, מגשים מהמטבח האיטלקי, מהמטבח הצרפתי, מגשי קינוחים, מגשים מתוקים ועוד. המגוון הענק של מגשי אירוח מאפשר לכל בעל אירוע לבחור את התפריט שהוא מעדיף ולכל אורח באירוע את סוג האוכל שהוא אוהב.

שאלה: מה המיוחד במגשי האירוח, האם כל אחד יודע להכין אותם?

תשובה: ההכנה של מגשי האירוח אינה פשוטה כמו שהיא לכאורה נראית. אם אתם מעוניינים להעניק לאורחים שלכם חוויה מושלמת של אוכל טעים, מגוון ומעוצב, יש לבנות את המגשים כך שכל אורח יוכל לאסוף מהמגש את האוכל שהוא אוהב בלי להרוס לעצמו את החוויה הקולינרית.

לא לחינם השקה של מגש אירוח חדש נמשכת בין ארבעה עד שישה חודשים בתהליך מובנה ורב שלבים. עלינו להיות בטוחים שהתוצאה תספק את כל הדרישות, עיצוב, אריזה מתאימה, חוויה קולינרית מדהימה ואפשרות להרכיב ארוחה מושלמת.

שאלה: אני מעדיף להגיש לאורחים שלי קייטרינג חלבי. האם קייטרינג חלבי מתאים לסגנון ההגשה של מגשי האירוח?

תשובה: בהחלט, ואתה לא לבד. קייטרינג חלבי הוא אחד מסוגי התפריטים המועדפים. מגשי אירוח בסגנון קייטרינג חלבי יכילו מבחר גדול של מאכלים כמו פסטות טריות, מבחר גבינות, קישים, סלטים עשירים וירקות מוקפצים, מגשי דגים מגשי כריכים ועוד, וגולת הכותרת של הקייטרינג החלבי היא הקינוחים המפתיעים בעיצוב ובטעם המיוחד.

שאלה: נסו לשכנע אותי למה כדאי לי להעדיף מגשי אירוח על פני הגשה מסורתית?

תשובה: זה לא קשה. למגשי האירוח יש נראות מדהימה, אסתטיות וטעם משובח. אירוע עם מגשי אירוח הוא אירוע המשדר יוקרה והופך את חוויית האוכל לחוויה מפנקת, יוצאת דופן ומפתיעה. השפע של האוכל, הצבעוניות והאסתטיות הופכים כל אירוע להרבה יותר משמעותי וחווייתי מאירוע בסגנון אחר.

קל מאוד להתאים את כמות המנות לאורחים, גם הגיעו יותר אורחים מהצפוי. אנחנו בקייטרינג "דליס - מגשי אירוח" דואגים תמיד למלא את המגשים בהתאם למספר האורחים ולביקוש.

שאלה: האם אתם מגיעים לכל מקום?

תשובה: כן בהתראה של יום עד יומיים לפני האירוע אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, אם תרצו להזמין מגשי אירוח בתל אביב או מגשי אירוח ברמת גן נגיע בתוך אליכם בתוך שעתיים, אם תרחיקו מעט ותזמינו  מגשי אירוח בהרצליה, מגשי אירוח בראשון לציון או בחולון נגיע אליכם בתוך שעתיים בתוספת הזמן שנדרש כדי להגיע אליכם.

מחפשים קייטרינג חלבי או מגשי אירוח לאירועים, נסו אותנו אתם לא תתאכזבו.

צרו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלנו או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי: 03-5600274

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:91
קומיט וכל טופס במתנה