שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כל הסיבות להשקיע דווקא בעבודות קידום אורגני

חדשות

כל הסיבות להשקיע דווקא בעבודות קידום אורגני, צילום: צילום: Pixabay
כל הסיבות להשקיע דווקא בעבודות קידום אורגני
21/01/2019, כתיבת מומחים

עולם האינטרנט מעניק אינספור אפשרויות לקדם ולפתח את המותג האישי והמסחרי כאחד, אך מדובר בעבודה מעמיקה וארוכת טווח הדורשת המון סבלנות, עקביות ונכונות להמשיך בתהליך גם אם נראה שהוא מניב את התוצאות הרצויות במהירות האופטימלית. קידום אורגני זהו הליך מאוד מאתגר, אך מדובר במשהו שבהחלט שווה את ההשקעה הזאת לטווח הארוך, משום שהמשמעות היה יצירת אפיק לייצור כסף לאורך זמן, וללא תלות בקידום הממומן בכל רגע נתון.

מהו ההבדל בין קידום אורגני לבין ממומן?

כאשר מביטים על ההבדלים המהותיים ביותר בין קידום אורגני לממומן, ניתן להשוות בין שני סוגי מרוצים: קידום ממומן זוהי ריצת ספרינט, בעוד שהקידום האורגני הוא מרוץ שדה ארוך טווח. לכל אחד מהם יש אתגרים משלו, דרישות קפדניות ומאפיינים בסיסיים של הצלחה, ולכן ניתן להשתמש בשניהם לסירוגין בהתאם לדרישות המיידיות של העניין, היעדים שאליהם רוצים להגיע בשלב זה או אחר. כאשר מבצעים פעילות ממוקדת וזמנית – הקידום הממומן יכול לתת את הכלים האופטימליים להשגת ההצלחה הדרושה, בעוד הקידום האורגני מספק את הקהל הנאמן שתמיד ימשיך להיות לצד המותג, ומדי פעם יעשה את הקנייה המיוחלת – מדובר בדרך יעילה להבטיח את שרידות העסק לטווח הארוך.

למה צריך לשים לב בעת בניית אתר למטרות קידום?

קידום בגוגל על בסיס איכות ואוטוריטרה של האתר המקודם – זוהי הדרך האולטימטיבית לביצוע קידום אורגני וגם האפשרות הנכונה ביותר להשגת המטרות ארוכות הטווח של קידום באפן כללי. אך על מנת לעשות זאת באופן הנכון והיעיל ביותר, חשוב מאוד לשים לב לדברים הקטנים שיכולים לפגוע במאמצים האלה ואף להרוס כל סיכוי להצלחה. פעמים רבות הדברים הקטנים האלה הם למעשה טכניים לגמרי. כלומר, טעויות בתכנות בעת בניית אתר, התעלמות ממילות חיפוש נכונות ועוד. כאשר עושים קידום אתרים מקצועי, חשוב מאוד להקפיד לראות גם את התמונה הגדולה של המצב, וגם את הפרטים הקטנים. היכולת הזאת יכולה להיות מושגת על ידי אדם אחד, אך לעיתים נדרש צוות גדול יותר על מנת להשתלט על כל העניינים החשובים.

כיצד קידום בגוגל משפיע על ההצלחה בעולם האמיתי?

קידום בגוגל דורש עבודה מעמיקה על מגוון רחב של היבטים ,החל מהליכי בניית אתר, ועד ליצירת עמודי תוכן באיכות הגבוהה ביותר, כאלה שיאפשרו תנועה גדולה של אינספור גולשים שיגיעו ממקומות שונים ברחבי האינטרנט ויאפשרו לקבל את הלידים הראויים. חשוב לזכור שהעולם הווירטואלי צריך להיות מראה איכותית ונאמנה למה שמתרחש באתר עצמו, וזהו חלק משמעותי ביותר מהעבודה. יש ליצור את כל התנאים על מנת לספק את השירותים או המוצרים שפרסמתם תוך זמן קצר ובאופן האיכותי ביותר, משום שאחרת כל המטרה של קידום אורגני תלך לאיבוד. שמירה על איזון בין כל המרכיבים של בית העסק וקידומו יביאו לתוצאות היעילות ביותר.

המאמר נכתב ע"י אורי מינץ – שיווק דיגיטלי לעסקים

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:46
קומיט וכל טופס במתנה