שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ליגת האלופות כבר כאן - 5 טיפים לאירוח כיף עם החברים

חדשות

ליגת האלופות כבר כאן - 5 טיפים לאירוח כיף עם החברים, צילום: צילום: pexels
ליגת האלופות כבר כאן - 5 טיפים לאירוח כיף עם החברים
16/10/2018, כתיבת מומחים

העונה הקרובה של ליגת האלופות מעניקה לכם הזדמנות לארח חברים ולפנק אותם עם מסך טלוויזיה איכותי, אוכל משביע, משקאות מרעננים ופעילויות חברתיות. בנוסף, מיד אחרי המשחק תוכלו לצאת לבלות עד השעות הקטנות של הלילה

חובבי כדורגל נוהגים להתארח אחד אצל השני במהלך משחקי ליגת האלופות. הליגה הטובה בעולם כבר יצאה לדרך, אז הנה כמה טיפים לאירוח מוצלח:

1. השקיעו במסך

טכנולוגיית HD היא כבר סטנדרט מקובל בשידורי טלוויזיה והדור הבא של רזולוציית K4 כבר כאן. מבחינתכם, העונה הקרובה של ליגת האלופות היא הזדמנות מעולה לשדרג את המסך ואת איכות החיים.

מחירי המסכים החדשים נמוכים מכפי שנהוג לחשוב ויש מבצעים שווים על חבילות שכוללות מגבר ורמקולים. כמו כן, המסך שתקנו עכשיו ישמש אתכם גם אחרי שהמשחק ייגמר כדי לצפות בתכנים נוספים. מהבחינה הזו, מסך טלוויזיה הוא בהחלט השקעה משתלמת לטווח קצר וארוך.

2. ארגנו אוכל מהיר ומשביע

חברים שמגיעים אליכם להתארח עלולים להיות רעבים. היות והמשחקים עצמם נערכים בשעות הערב, אולי גם כדאי לכם להמתין ולאכול יחד איתם. מצד שני, סביר להניח שאין לכם כוח להתחיל להכין ארוחות גדולות לכולם ולכן הפתרון האידיאלי הוא להזמין אותן מבחוץ.

תוכלו לעשות זאת בקלות בעזרת משלוחי פיצות ופסטות, לשלב גם סלטים מהתפריט כדי לשבוע ולקנח עם גלידות ומתוקים. אלו בסופו של דבר הפרטים הקטנים שמשדרגים את הערב ומשאירים את כולם שבעים ומרוצים.

3. אל תשכחו שתייה

השתייה חשובה לא פחות מהאוכל. בעזרת שתייה קלה ואלכוהול תוכלו לגרום לחברים שלכם להרגיש בבית, לארח אותם כמה שעות ברצף וכמובן לא להישאר צמאים. אם אתם תמיד אלו שמארחים, רצוי להטיל תחומי אחריות ולבקש מכל חבר להביא סוג אחר של משקאות. ניתן לבצע חלוקה גסה בין משקאות קלים ומשקאות אלכוהול, או לרדת לרזולוציות נמוכות יותר ולשלוח הודעות על סוגי משקאות ספציפיים.

4. מצאו פעילות למחצית

האלכוהול מהסעיף הקודם יכול לשמש אתכם למשחקי מחצית מעניינים. יש כמובן מיטבי לכת שמתחילים לשתות עוד במהלך המשחק או אחרי כל שער, אבל הסולידיים שבינינו ישמרו את זה לרגעים המתים ולהפסקות. הכי חשוב למצוא פעילות שכל החברים אוהבים ולצאת מהמשחק עם חוויות משותפות.

5. תכננו אפטר פארטי

המשחק הסתיים לשביעות רצונכם? זה בדיוק הרגע להמשיך את הערב עם אפטר פארטי עד השעות הקטנות של הלילה. הסוד הוא לתכנן את המשך הערב מראש כדי לא להיתקע, כמו גם על מנת להבטיח שכל החברים ישתתפו בחגיגה.

בנוסף, אפשר לבדוק איזה אירועים מתקיימים באותו יום ולהזמין כרטיס. סביר להניח שגם במקום שאליו תגיעו יהיו אנשים שצפו במשחק, אז אולי תקבלו הזדמנות להחליף חוויות ולחלוק רשמים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:106
קומיט וכל טופס במתנה