שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אישום: ריסס גרפיטי על ביתו של אמיר חצרוני בעקבות סטטוס שלעג לחללי צה"ל

חדשות

אישום: ריסס גרפיטי על ביתו של אמיר חצרוני בעקבות סטטוס שלעג לחללי צה"ל, צילום: אמיר חצרוני, צילום עצמי
אישום: ריסס גרפיטי על ביתו של אמיר חצרוני בעקבות סטטוס שלעג לחללי צה"ל
14/10/2018, עו"ד לילך דניאל

הגרפיטי, שכלל את הכיתוב "חצרוני הזבל", רוסס לפי הנטען בתגובה לסטטוס שפרסם חצרוני לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, הלועג לחללי צה"ל על כך שלא בחרו להשתמט מהצבא

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד אדם, שלפי הנטען ריסס על גדר ביתו של אמיר חצרוני בכרמי יוסף את הכיתוב "חצרוני הזבל". זאת, בתגובה לסטטוס שפרסם חצרוני הלועג לחללי צה"ל לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

חצרוני הוא פרופסור לתקשורת המונים ופובליציסט הידוע בשל דעותיו השנויות במחלוקת ופרסומיו הפרובוקטיביים, המושכים אליו לא אחת "אש" ציבורית. על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אורי רינצקי, לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בשנת 2017 פרסם חצרוני בעמוד הפייסבוק שלו פרסום בוטה ופרובוקטיבי שעניינו תמיכה בהשתמטות מצה"ל. בפוסט לעג חצרוני לחללי צה"ל, אשר במקום להשתמט משירות צבאי מצאו את מותם. לצד הפרסום כלל חצרוני תמונה בה הוא נראה מצחקק על רקע קברי חללים בהר הרצל בירושלים.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

על רקע זה, על פי הנטען, הגיע הנאשם לביתו של חצרוני בישוב כרמי יוסף, שם ריסס על שער הכניסה לבית את המילים "חצרוני הזבל" באותיות גדולות ובולטות. לטענת הפרקליטות, במעשים אלו פגע הנאשם בנכס במזיד ועל כן יוחסה לו עבירה של היזק בזדון.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:122
קומיט וכל טופס במתנה