שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד מאמן הכדוריד החשוד בביצוע עבירות מין בקטינות באינטרנט

חדשות

כתב אישום נגד מאמן הכדוריד החשוד בביצוע עבירות מין בקטינות באינטרנט, צילום: getty images Israel
כתב אישום נגד מאמן הכדוריד החשוד בביצוע עבירות מין בקטינות באינטרנט
06/09/2018, עו"ד לילך דניאל

על פי כתב האישום, פנה הנאשם, בנו ריינהורן מהרצליה, בזהות בדויה לעשרות קטינות דרך האינטרנט וביקש עצמן לצלם עצמן בסיטואציות שונות ולשלוח לו. בנוסף הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים בטענה כי פעל על פי שיטת ביצוע ייחודית, מתוחכמת ומסוכנת, וכי שחרורו יסכן את ביטחונן ושלומן של קטינות באשר הן

הפרקליטות הגישה הבוקר לבית-המשפט המחוזי בתל-אביב כתב-אישום נגד בנו ריינהורן, מאמן כדוריד בן 35 מהרצליה, בגין שורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט בקטינות ובמספר בגירות. לפי הנטען בכתב-האישום, שהוגש על-ידי עו"ד שירי רום ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, פגע הנאשם מינית באמצעות האינטרנט ב-28 קטינות ו-4 בגירות, וכן יצר קשר וניסה לפגוע מינית ב-45 קטינות נוספות ו-4 בגירות נוספות. נוסף על כך, עקב הנאשם לפי הנטען אחרי כ-40 קטינות נוספות באינסטגרם במטרה לפנות אליהן ולנסות לפגוע בהן מינית. סך-הכל נמנו בכתב-האישום 121 נפגעות ונפגעות פוטנציאליות.

שיטת הפעולה של הנאשם מפורטת בכתב-האישום, ועולה ממנה כי במהלך השנים 2017-2018, פנה לעשרות רבות של קטינות בנות 9-17 ולמספר בגירות באמצעות האינסטגרם, תוך שימוש בזהויות בדויות שיצר לעצמו. לצורך כך, פתח הנאשם חשבונות אינסטגרם בשמות בדויים, כאשר תמונת הפרופיל במרביתם הייתה של צעירה גרמניה, ממנה הוציא ממנה במרמה תצלומים שונים, לאחר שגרם לה, במרמה, לבצע בעצמה מעשים מגונים ומעשי אינוס.

הנאשם, לפי הנטען, הציג בפני הנפגעות מצג שווא לפיו הוא סוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה. במקרה שהביעו עניין, הציע להן הנאשם לעבור "אודישן מצולם", במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן לרבות בווידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות. בחלק מהמקרים, ביקש הנאשם מהנפגעות לגעת בעצמן תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

בנוסף נטען בכתב האישום כי הנאשם פעל בדרכים מתוחכמות על מנת להסוות את זהותו ולהקשות על איתורו. כך, למשל, פעל באמצעות שרתי proxy ושירותי vpn על מנת שלא יובילו אל כתובת ה-IP שבה השתמש. כמו כן, פתח חשבונות מזויפים בוואטסאפ ובאינסטגרם תוך שימוש בכינויים ובתמונות של אחרים ותוך שימוש במחולל מספרי טלפון פיקטיביים שאינם שלו.

כתב-האישום מחזיק 35 אישומים, כולל למעלה מ-120 עדי תביעה, ומיוחסות בו ריבוי עברות של אינוס קטינות במרמה, מעשה סדום בקטינות במרמה, מעשה מגונה בקטינות במרמה, ייצור פרסומי תועבה בהם דמויות של קטינים, התחזות, הטרדה מינית ועוד. העונש המקסימלי בצד עבירות המין החמורות המיוחסות לנאשם עומד על 20 שנה לכל עבירה.

בד בבד עם כתב האישום, הגישה מחלקת הסייבר בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים. בבקשה, מציינת התובעת, עו"ד שירי רום, כי הנאשם פעל על פי שיטת ביצוע ייחודית, מתוחכמת ומסוכנת, וכי שחרורו יסכן את ביטחונן ושלומן של קטינות באשר הן. כן ציינה בבקשה כי חלק מהקטינות הנפגעות טרם זוהו בידי המשטרה, וכי שחרורו של הנאשם עלול להרתיע קשות את הנפגעות מלהעיד בבית-המשפט. הנאשם, המיוצג ע"י עו"ד גיא פלנטר, הכחיש בחקירתו את המיוחס לו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:87
קומיט וכל טופס במתנה