שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מורה בן 37 מואשם שניהל התכתבויות מיניות ברשת עם קטינה

חדשות

מורה בן 37 מואשם שניהל התכתבויות מיניות ברשת עם קטינה, צילום: getty images israel
מורה בן 37 מואשם שניהל התכתבויות מיניות ברשת עם קטינה
03/09/2018, עו"ד לילך דניאל

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום כתב אישום נגד מורה בן 37 ממעלה אדומים, שלפי הנטען ניהל התכתבויות בעלות תוכן מיני עם שוטר שהתחזה לקטינה בצ'אט ברשת האינטרנט. בבקשת המעצר נכתב כי הנאשם עשה שימוש ציני במעמדו כמורה כדי לבסס את אמון הקטינה בו, ולנצל  אותו כדי לבצע בה עבירות מין

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה כתב אישום לבימ"ש השלום בעיר נגד מורה ממעלה אדומים, בן 37, בגין ניסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 (ריבוי עבירות) והשמדת ראיה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין מיטב דגן, משטרת ישראל ניהלה חקירה יזומה שמטרתה מאבק בתופעת הפדופיליה באינטרנט. במסגרת החקירה, הונחה שוטר בצוות החקירה של ימ"ר ת"א להיכנס לצ'אט הקרוי "טוטאל צ'אט" באתר האינטרנט "וואלה", להציג עצמו כילדה בת 13 בכינוי "עדידוש" ולנהל, כביכול בשמה, צ'אטים עם הפונים אליה. השוטר הונחה לא ליצור כל קשר מיוזמתו, אלא להשיב לפניות של גברים מבוגרים לבקשתם בלבד.

הנאשם, על פי הנטען, נהג לעשות שימוש משך כשנה עד שנה וחצי בצ'אט זה לשם התכתבויות בעלות אופי מיני עם קטינות בגילאי 15 עד 18, תוך שימוש בכינוי "מורה מחפש תלמידה". כמו כן, בתקופה זו פתח חשבון תחת זהות מזויפת באתר "פייסבוק" למטרת התכתבויות מיניות עם בחורות צעירות ובהמשך מחק את החשבון הנ"ל.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

כך, לפי כתב האישום, יצר הנאשם קשר בצ'אט האמור עם השוטר שהתחזה לקטינה כאשר הוא עושה שימוש בכינוי "מורה מחפש תלמידה" ומציג את עצמו כגבר בן 25 מירושלים, והשניים החלו להתכתב. כבר בפתח פנייתו של הנאשם ל"קטינה" בצ'אט הבהירה לו "הקטינה" כי היא תלמידת חטיבת ביניים בת 13. בתגובה, השיב לה הנאשם כי הוא מחנך של כיתה ז'.

לאחר מספר דקות של התכתבות בצ'אט, ביקש הנאשם ביקש מ"הקטינה" להעביר את שיחתם לוואטסאפ, ו"הקטינה" נתנה לנאשם מספר טלפון אשר שימש במסגרת החקירה היזומה. במהלך ההתכתבות, ביצע הנאשם ב"קטינה" מעשים של הטרדה מיניות ומעשים מגונים, מספר פעמים, וכן גרימת מעשה מגונה.

נוסף לאמור, מיוחסת לנאשם עבירה של השמדת ראיה, לאחר שלפי הנטען מחק ממכשירו הטלפוני את ההתכתבויות בינו לבין הקטינה, בידיעה כי הן עשויות להיות דרושות כראיה בהליך שיפוטי, ובכוונה למנוע את השימוש בהם כראיה.

בבקשת המעצר נכתב כי "הנאשם הינו מורה בחטיבת ביניים, ובמהלך ההתכתבות עם ה"קטינה" עשה שימוש ציני במעמדו כמורה, כדי לבסס את אמון הקטינה בו, ולנצל  אותו כדי לבצע בה עבירות מין.... בשל מהות העבירות, אופיין ונסיבות ביצוען, אין ספק כי נשקפת מן המשיב סכנה גבוהה ומוחשית לציבור הקטינים והקטינות בפרט. לפיכך,  אין כל חלופה שיש בה כדי לשרת ולהבטיח את מטרות המעצר, בטרם תוערך מסוכנותו על ידי שירות המבחן".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:122
קומיט וכל טופס במתנה