שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל לעורכי דין

חדשות

ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל לעורכי דין, צילום:
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל לעורכי דין
14/06/2018, כתיבת מומחים

העידן המודרני שלנו, נכון לשנת 2018, הוא עידן של טכנולוגיה, חדשנות ויעילות שסביב הערכים הללו זירת המדיה האינטראקטיבית תופסת מקום של כבוד. בעלי עסק וותיקים וחדשים כבר לא יכולים להתעלם מ"אחורי הקלעים" של עבודתם, שבין היתר מתרחש גם ברשת האינטרנטית. מסיבה זו, כל בעל עסק מקצועי מבסס את מעמדו ברשת במטרה להותיר בה חותם שיתרום לקידומו. אך מה עושים כאשר החותם שנוצר לובש גוון שלילי?

הכירו את לאוס מדיה ואינטראקטיב

במטרה לענות על השאלה הזו, עליכם להצטרף למסע שלנו. מסע שמתחיל בשנת 2008, השנה בה לאוס מדיה ואינטראקטיב הוקמה במטרה לספק שירות כוללני במרחב האינטרנטי לכל לקוח עסקי. כך כלל השירותים מאוגדים תחת קורת גג אחת המספקת סטנדרטים גבוהים של מקצוענות.

אחד מתחומי המומחיות שלהם הוא הקידום האורגני וקידום ממומן. אם טרם נחשפתם למושגים הללו, אזי רצוי שתצאו מהמערה שבה חייתם בשנים האחרונות, שכן זירת הפרסום התבססה במרחב האינטרנטי כבר מזה זמן רב.

כדי להבין כיצד עולם הפרסום האינטרנטי עובד, עלינו לחזור לאימפריית הפרסום הגדולה ביותר ברחבי הרשת, הלוא היא גוגל. גוגל מהווה את מנוע החיפוש המבוקש ביותר ברחבי העולם. מסיבה זו, גוגל מכתיבה את ערכי הליבה והעקרונות הבסיסיים בשיווק ובקידום אתרים כאשר היעד הסופי הוא ברור – להגיע לראש טבלת החיפוש בגוגל. אך מה קורה כאשר בראש טבלת החיפוש מופיעות תוצאות שליליות הנקשרות עם שמכם או שם העסק?

דואגים למוניטין שלכם

ניהול מוניטין באינטרנט הוא תחום העיסוק המתעסק בגזרה זו – ניהול וביסוס המוניטין העסקי או האישי שלכם ברחבי הרשת. במטרה לשפר את המוניטין שלכם, יש צורך לדחוק את האזכורים השליליים לדירוגים מרוחקים יותר בעמודים הבאים של גוגל (שכידוע לכל, המחפש בגוגל נוטה לבחור את התוצאות הראשונות ובדרך כלל נמנע מלדפדף בתוצאות החיפוש). הדרך הנכונה לבצע ניהול מוניטין בגוגל תהיה לקדם אזכורים חיוביים יותר. כך עושים זאת נכון:

•     פרסום כתבות מחמיאות והמלצות תוכן.

•     קידום ברשתות החברתיות – עמודי פייסבוק, טוויטר וכן הלאה.

•     קידום סרטונים ביוטיוב.

•     קידום קישורים לאתרכם מאתרים מובחרים עם פרמטרים איכותיים.

קידום אתרים, מוניטין ומה שביניהם

אם כך, במטרה לבסס את "כרטיס הביקור" האינטרנטי של עורכי דין, עליכם להשקיע גם בקידום אתרים. ישנן 2 דרכים עיקריות לעשות זאת – קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. קידום אתרים ממומן נקשר למודעות הממומנות של גוגל ובכך מקפיץ אתכם בין רגע לראש טבלת החיפוש של גוגל, אך מיידע את הגולש בכך שמדובר בפרסומת ממומנת. מאידך, קידום אורגני מתעסק באופטימיזציה לתוצאות מנוע החיפוש. כלומר, קידום האתרים נעשה באופן טבעי ומסיבה זו אורך זמן רב יותר, אך מספק תוצאות איכותיות יותר לטווח זמן הארוך. הקידום האורגני עושה שימוש בקישורים, במילות מפתח מתוחכמות ותואמות וכן הלאה במטרה לספק תוצאות. הדרך האחרת היא קידום אתרים משולב, שכיוצא מכך משלב בין שתי האסטרטגיות העיקריות.

מקדמים נכון

אם החלטתם להשתמש בשירותי חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל, הימנעו משרלטנים. הדרך הנכונה תהיה לבחור ב"כרישי קידום, פרסום ושיווק" שנושמים את המדיה האינטראקטיבית ובקיאים בכל רבדיה כמו לאוס מדיה ואינטראקטיב שהיא חברה וותיקה שעוסקת בין היתר בקידום לעורכי דין ונוטריונים, תחום שדורש מומחיות, ניסיון וההתמקצעות בכל זירותיה של המדיה האינטרקטיבית.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:9
קומיט וכל טופס במתנה