שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > איפור בין הפגישות

חדשות

איפור בין הפגישות, צילום:
איפור בין הפגישות
14/05/2018, כתיבת מומחים

מוצאת את עצמה מתרוצצת בין החיים האישיים, המשרד והמשפחה? הנה כמה מוצרי חובה שיכולים לשדרג את תיק האיפור והמראה שלך

האישה המודרנית נדרשת ללהטט בין מקומות, אנשים ופגישות. היא בדרך כלל מתחילה את הבוקר בהכנת הילדים והמשפחה לקראת יום במערכת החינוך, אך משם היא ממשיכה ישירות לפקקים בדרך למשרד. אחרי שהיא עובדת קשה ומשתתפת בישיבות, עומד בפניה האתגר של ארוחת הערב, המקלחת וההשכבה. רק אחרי כל זה יכולה אותה אישה של המאה ה-21 לדאוג לעצמה ולהתרענן.

אבל מה אם נגלה שיש כמה מוצרי איפור  שיכולים להתאים לכל רגע ביום? הנה הפריטים שאת חייבת בתיק:

1. מייק אפ

כל כיסוי לעור שגורם לו להיראות אחיד, בריא, צעיר וחיוני הוא בדיוק מה שאת צריכה בשביל להרגיש טוב יותר בין הפגישות והישיבות. הכי חשוב שתלמדי איך להשתמש במייק אפ ועם הזמן תוכלי להכניס לתיק גם BB קרם או פודרה.

את המייק אפ חשוב לבחור לפי גוון העור ויש כיום תכשירי קוסמטיקה שיתאימו גם לבעלות עור יבש. בנוסף, לאורך הקיץ תוכלי להשתמש במייק אפ על מנת להגן על העור מפני נזקי השמש שמחכים לך מחוץ למשרד.

2. סומק

לא רק נשים שמתמחות בקוסמטיקה צריכות לדעת איך להשתמש בסומק. מבחינתך כאישה מודרנית וחזקה, המטרה של סומק היא למנוע מראה חיוור ולהחזיר את תחושת הביטחון העצמי. סומק ורדרד יתאים לרוב סוגי העור ואחת לכמה זמן תוכלי להשתמש גם בברונזר כדי להשיג מראה שזוף.

3. מסקרה

התיק שמלווה אותך לכל מקום לא יכול להיום שלם בלי מסקרה. בעזרתה תוכלי לבחור האם לעבות, להאריך או לשמור על מראה טבעי ולתת מסגרת לעיניים גם אחרי שעות ארוכות במשרד. המסקרה מעניקה הבדל גדול והשימוש בה אינטואיטיבי ונגיש. הימנעי כמובן מלהשתמש במסקרה כשאת עומדת ברמזור או מתייבשת בפקק, אבל בכל שאר הזמן בהחלט תוכלי לשלוף אותה מהתיק כדי להתרענן.

4. שפתון

צבע לשפתיים יכול לשנות ב-180 מעלות את המראה והתחושה שלך. מלבד האסתטיקה החיצונית, השפתון חשוב כי לאורך היום אנחנו משתמשות בשפתיים כדי לדבר, לאכול ולשתות. זה גורם לשחיקה של השפתון הטבעי שאתו יצאת מהבית ומחייב חידוש של הצבע אחת לכמה שעות.

חוץ מזה, את יכולה לבחור בין צבע מט, מבריק, גלוסי, ורוד או אדום ולהחליט לבד כיצד להדגיש את השפתיים שלך. אפשרות אחרת היא להשתמש בליפסטיק ניוד שהולך עם הכל ולהיות מוכנה גם לתרחיש בלתי צפוי.

5. אייליינר

כדאי להחזיק שני סוגים של אייליינר בתיק ואפשר שאחד מהם יהיה זול והשני יקר. באייליינר הזול תוכלי להשתמש כשלא יהיה לך זמן להשקיע, בעוד את היקר תשמרי לאירועים מיוחדים. כמו כן, ודאי שמדובר באייליינר עמיד שניתן להניח עם מברשת ייעודית.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:212
קומיט וכל טופס במתנה