שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קיבלתי צ'ק ואין לו כיסוי !! מה עושים? למי פונים?

חדשות

קיבלתי צ'ק ואין לו כיסוי !! מה עושים? למי פונים?, צילום:
קיבלתי צ'ק ואין לו כיסוי !! מה עושים? למי פונים?
29/03/2018, כתיבת מומחים

אף על פי שהיום אפשר לראות כי כמעט כל אחד מחזיק בכרטיס אשראי, עדיין ישנם אנשים פרטיים ועסקים רבים מאוד אשר מתנהלים באמצעות צ'ק. עסקים אלו יכולים להיות מעסקים קמעונאיים ועד למפעלים וספקים. אחת הסיבות לתשלום דרך צ'קים היא התשלום העתידי כאשר בתמורה לדבר מה נותן הצד שקיבל את המוצר או השירות צ'ק לפירעון בתאריך שנקבע מראש. על פניו בצורה זו שני הצדדים מבטיחים את קיום העסקה. במצב תקין כולם מרוצים, הבעלים החדשים של הצ'ק מסתמך על כך שיהיה כיסוי לכסף ומנהל את שגרת יומו וכספו על בסיס נקודת ההנחה שהסכום שנקבע יכנס לחשבונו. אך הבעיה מתחילה כשהצ'ק חוזר ואין לו כיסוי. ברגע שזה קורה, חובה להתנהל נכון ולהבטיח את השבת הכספים.

טיפול בצ'קים חוזרים

טיפול בצ'קים חוזרים מיועד להגן על אנשים פרטיים ועל עסקים שקיבלו צ'ק שאין לו כיסוי. למרבה הצער כולנו יכולים להגיע למצב שבידינו צ'ק כזה. אתם לא לבד! אנחנו כאן, בחב' “גבייה 10 – טיפול בצ'קים חוזרים” מוכנים לקחת על עצמנו את הטיפול אשר יבטיח את גביית הכספים.

התנהלות מול הגורם שנתן את הצ'ק החוזר

אחד הדברים אשר מסרבלים את העסק הוא התנהלות הגבייה. הצורך לחזור ללקוח אשר נתן צ'ק ללא כיסוי עולה לעסק פעמיים ואף יותר מכך. העסק לא מקבל את הכסף בזמן וצריך להפעיל משאבים רבים ע”מ לזכות בכסף. פעמים רבות הצד השני "יסנן" את השיחות מצד הגובה, לא יספק הסבר, ובסופו של דבר לא יעביר את התשלום ולא יחליף את הצ'ק במזומן. התוצאה היא שמקבל ההמחאה גם לא יקבל את הכסף המגיע לו וגם ישקיע מאמצים רבים אשר יתבטאו במלחמות מיותרות ולא נעימות כלל.

אנו בחברת “גבייה 10 – טיפול בצ'קים חוזרים" פועלים בתחום למעלה מ- 20 שנה וגובים צ'קים העונים למס' קריטריונים כגון: גביית צ'ק פרטי, צ'ק שאינו למוטב בלבד, צ'ק סחיר, עד 7 שנים  רטרואקטיבית ועוד... כל הפעולות מבוצעות על ידינו עפ"י חוק ואנו גובים את שכרנו רק לאחר הצלחה מוכחת ללקוח!

לקבל את התשלום המגיע לך בלי דאגות

חברתנו "גבייה 10 – טיפול בצ'קים חוזרים" מתמחה בתחום זה במסירות ומקצועיות. נבצע עבורך את עבודת הגבייה ונוריד ממך את כל הדאגה וכאב הראש. בין אם באמצעות קניית צ'קים חוזרים או גביית צ'קים שחזרו – אנו מניעים את כל התהליך באופן זריז ומקצועי והכי חשוב דואגים לקבלת הכספים אשר מגיעים לך

לסיכום, באם בידך צ'ק שחזר נמנע ממך את אי הנעימות ומלחמה אבודה מראש ונעבוד עבורך. לקבלת פרטים נוספים על התהליך והתוצאות צרו עימנו קשר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:7
קומיט וכל טופס במתנה