שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > במה הילדים שלנו צופים?

חדשות

במה הילדים שלנו צופים?, צילום: pixabay
במה הילדים שלנו צופים?
25/12/2017, כתיבת מומחים

התכנים שבהם צופים הילדים שלכם יכולים להשפיע עליהם בצורה דרמטית, אבל האם אתם יודעים במה מדובר והאם אתם בטוחים שהם נהנים? הנה כמה טיפים לאיתור סדרות מתאימות לילדים

רוב ההורים מתקשים לעקוב אחר הרגלי הצפייה בטלוויזיה של הילדים. הסיבה העיקרית לכך היא קצב מהיר של תחלופת תכנים וחוסר יכולת מעשית של ההורים להישאר מעודכנים, בעוד סיבות אחרות קשורות לנגישות גבוהה של הילדים, להיעדר ידע טכנולוגי מצד הורים וכמובן לפערים מובנים בין הדור הצעיר והמבוגר. עם זאת, התפקיד של ההורים הוא עדיין לדעת פחות או יותר מה הילדים שלהם עושים בזמנם הפנוי ואף לוודא שהם נהנים מזה.

סדרות טלוויזיה הן דוגמא מצוינת לתחום אחריות של ההורים שהולך ומשתנה עם כל יום שעובר. במילים אחרות, גם הורים שמודעים לחשיבות של מדריך טלויזיה עבור הילדים לא תמיד מצליחים לאתר תכנים שמתאימים להם. השאיפה של ההורים היא למצוא תכנים שיכולים להעשיר את הידע של הילדים ולהתכתב עם עולם הערכים שלהם מהבית. כמו כן, חשוב שהילדים יפיקו ערך מוסף מהסדרות וילמדו לצפות בהן באופן ביקורתי.

איפה מוצאים סדרות לילדים?

הכי קל לאתר סדרות לילדים על סמך המלצות של אנשים שאנחנו סומכים עליהם. זה כולל חברים, קרובים ובני משפחה ולפעמים גם קולגות מהעבודה. אם למשל אתם עובדים עם מישהו שיש לו ילדים באותו גיל, תוכלו להתעניין בסדרות שמשודרות על גבי מסך הטלוויזיה או המחשב ולהעביר את המסר הלאה.

אפשרות אחרת היא לעקוב אחר פרסומים באמצעי התקשורת על סדרות לילדים. תוכלו לקרוא ביקורות על סדרות ספציפיות, להמליץ לילדים מה לראות לפי רשימת היוצרים או השחקנים ולבקש מהם להביע דעה לאחר הצפייה. לחילופין, תוכלו לנצל את שעות הפנאי כדי לצפות בעצמכם בסדרות ילדים בשירותי ה-VOD השונים ולראות האם מדובר בתכנים שאתם מסכימים איתם.

מתי בפעם האחרונה צפיתם בטלוויזיה – עם הילדים?

צפייה בטלוויזיה עם הילדים יכולה לענות עבורכם על כל הדרישות. ראשית, אקט הצפייה עצמו מבטיח זמן איכות שקשה להשיג במקומות אחרים. עדיף לכם לצפות בטלוויזיה עם הילדים מאשר שהם יתבצרו בחדר עם המחשב הנייד, הטלפון הסלולרי או קונסולת המשחקים. יש הרבה תכנים שמתאימים לילדים והורים כאחד ובהם סדרות, תכניות וכמובן סרטים.

שנית, צפייה בטלוויזיה עם הילדים תלמד אתכם על העולם שלהם. היא תספק לכם סביבה בטוחה לשאול את הילדים שאלות, להתעניין במה שעובר עליהם ולבדוק האם הם באמת נהנים ממה שמופיע על גבי המסך. הילדים עצמם ישמחו לשוחח איתכם על סדרות שהם רואים ולהביע בפניכם דעה. זו דרך מעולה לדעת מה הילדים רואים ולכוון אותם לתכנים ספציפיים שעולים בקנה אחד עם השאיפות שלכם. בשורה התחתונה, חשוב שהילדים ייהנו לא פחות מאשר שיעבירו את הזמן.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:30
קומיט וכל טופס במתנה