שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > על שיווק ופרסום לעורכי דין במרחב הדיגיטלי

חדשות

על שיווק ופרסום לעורכי דין במרחב הדיגיטלי, צילום:
על שיווק ופרסום לעורכי דין במרחב הדיגיטלי
24/12/2017, כתיבת מומחים

לימודי משפטים בישראל הם אחד התחומים המבוקשים ביותר והתחרות על ליבו של הלקוח אינה פשוטה. אם בעבר היו ההמלצות על עורך דין מגיעות מחברים ומכרים, כיום עומדים בפני עורכי הדין אתגרים לא מעטים לאור התחרות בשוק, שנוגעת לכולם- עורכי דין צעירים בתחילת דרכם ומשרדים וותיקים בעלי נסיון מקצועי עשיר.

זה הזמן להיערך בשנית אל מול השינויים במגמה כדי לעמוד באתגרים ובתחרות עם משרדי עורכי דין שנפתחים בקצב מהיר.

לפניכם מידע על שיווק ופרסום לעורכי דין במרחב הדיגיטלי.

החיים ברשת

בישראל קיימים לא מעט הגבלים ואיסורים שקובעת לשכת עורכי הדין בכל הנוגע לפרסום ושיווק. אי לכך הפך האינטרנט לזירה עיקרית וחשובה לעורכי דין, שם יש באפשרותם לפרסם חוקים ותקנות שונים, או חדשים, להשיב על שאלות גולשים בפורומים רלוונטיים ולהעלות מאמרים וסוגיות משפטיות בתחום ההתמחות של כותב המאמר.

עבור הגולש, הרגיל לקבל מענה בלחיצת כפתור אחת, זוהי הזדמנות של ממש לקבל מידע, יעוץ ראשוני ונרחבת מושגיו המשפטיים.

כיום על כל עורך דין להבין שאם לא יפעל בזירה דיגיטלית, יקומו במקומו עורכי דין רבים אחרים שיתפסו את מקומו ויהוו תחרות בלתי מבוטלת.

כאשר ההתנהלות ברשת הדיגיטלית היא נכונה ומקצועית, מדובר בהזדמנות של ממש לנצל את הפלטפורמה הזו כאמצעי לניהול דיאלוג ישיר עם לקוחות קיימים ואף לקוחות פוטנציאליים חדשים.

שיווק נכון יביא לתוצאות נכונות

כדי שתהליך פרסום עורכי דין באינטרנט באפיקי השיווק המובילים יהא יעיל ופרודוקטיבי, חשוב מאד שלא להתפתות למומחי מדיה ופרסום למיניהם שמבטיחים גדולות ונצורות אלא למצוא דווקא את חברת השיווק הדיגיטלי שמתמחה בתחום המשפטים בלבד.

חברה כזו, מעבר לידע, הכלים והיכולות שלה לספק שירותים מועילים כמו בניית אתרים, פרסומים בגוגל, בפייסבוק, מיתוג ושיווק באמצעות תוכן, סרטונים וכיוצ"ב,וכן קידום אתרים, מביאה עימה גם נכס חשוב לאין ערוך- התמחות בתחום המשפטים, דבר שיביא למיקוד אופטימלי של השיווק והפרסום.

כלומר, גם אם אתם עורכי דין שמבינים ומכירים בחשיבות השיווק והפרסום הדיגיטלי ומודעים למשמעות הנוכחות ברשת, חשוב שתהיו מלווים על ידי חברה שתדע כיצד לנתב את דרככם אל הגולשים בצורה הטובה ביותר.

לדעת להתבלט

שיווק ופרסום דיגיטלי נכון הוא כזה שיוצר בידול ברשת, במיוחד כשמדובר בתחום רווי כמו עולם המשפטים. חברה מקצועית שיש לה את היכולת לשלב את הידע המקצועי, הכלים האנליטיים והיכרות עם קהל היעד המתאים ביותר לענף ההתמחות המשפטי של משרדכם הוא זה שיאפשר יצירת בידול והדגשת היתרונות היחסיים שלכם כעורכי דין בתחום הרלוונטי לכם (ובעיקר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם).

לסיכום, שיווק פרסום במרחב הדיגיטלי הוא כלי הכרחי כדי למתג את עצמכם, להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולייצר לעצמכם מוניטין של חברה שצועדת עם הזמן ועם השינויים הטכנולוגיים, שיודעת להיות נגישה ללקוחות שלה בכל מדיה אפשרית ושמספקת מידע חשוב לגולשים, במיוחד אם כל התהליך מתבצע על ידי אנשים שחיים ונושמים את התחום הכל-כך עשיר ומורכב הזה.

** למידע מקיף אודות העקרונות המרכזיים לביצוע קידום ממומן מוצלח בגוגל - לחצו כאן.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:102
קומיט וכל טופס במתנה