שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > איך מתמודדים עם טיפול שיניים לקוי?

חדשות

איך מתמודדים עם טיפול שיניים לקוי?, צילום:
איך מתמודדים עם טיפול שיניים לקוי?
11/12/2017, כתיבת מומחים

ציפוי שיניים, שיקום שיניים, טיפולי שיניים, התקנת שתלים ועוד - כולם טיפולים שרבים מהאנשים מבצעים על מנת לשמור על השיניים שלהם בריאות, חזקות ויפות.

כאבי שיניים או צורך בטיפולים כירורגיים מוביל רבים מאתנו לבצע בחירה שגויה של רופא שיניים שעלולה להוביל לעיתים לטיפול שיניים שלא מבוצע כהלכה, טיפול לקוי או כזה שאינו מתאים ואף מוליד נזק בחלל הפה.

בשל כך חשוב לדעת כיצד מתמודדים עם טיפול שיניים לקוי, מה עושים במקרה של טיפול כזה וחשוב מכל – כיצד בוחרים רופא שיניים מקצועי ואיכותי.

לפני הכל – כיצד טיפול שיניים יכול להשתבש?

טיפולי שיניים יכולים להשתבש ולהיות לקויים במגוון אופנים, בין אם מדובר בהרדמה שכשלה ובשל כך סבל המטופל מכאבים עזים, הרדמה שהובילה לנזקים פיזיים קשים, לבין אם מדובר בטיפולי שיניים שהשתבשו כמו התאמה לא נכונה של שיניים תותבות, בניית שתלים לא מתאימים, טיפול בשיניים הלא נכונות וגרימת הנזקים בטיפולי שיניים (כמו למשל שיננית שגורמת נזק לשיניים בעת הטיפול).

בשל מקרים כאלה ואחרים, חשוב לדעת כיצד מתמודדים עם טיפול שיניים לקוי:

מפסיקים את הטיפול – אם אתם מרגישים כי במהלך טיפול השיניים שאתם עוברים נעשות פעולות שגורמות לכם לכאב עז, לנזק או שהטיפול אינו מתאים: חשוב להפסיק את טיפול השיניים לציין את התחושות שלכם בפני  הרופא, ואף להפסיק את הטיפול באופן מוחלט במידה והרופא אינו מבין את הטענות שלכם וממשיך בטיפול הלקוי.

פנייה למרפאות חירום – במידה והטיפול שלכם נעשה בצורה שאינה טובה וגרמה לכם לנזקים, יש לפנות לטיפול במרפאות חירום שונות ומקצועיות, וזאת על מנת שתוכלו לקבל טיפול הולם ונכון בשיניים שלכם.

פנייה אל הגורם המטפל – חשוב לפנות לאחר הטיפול לגורם האחראי והמטפל שאמון על מרפאת השיניים על מנת להתלונן על הטיפול ולבקש זיכוי על הכסף ששילמתם, או פיצוי על הטיפול הלקוי. במידה ואין מענה מתאים: תמיד ניתן להתייעץ עם עורכי דין שמתמחים בתחום הרשלנות הרפואית וזאת כדי להבין מה גודל הנזק שנגרם לגופכם או לשיניים שלכם וכיצד מתמודדים עמו.

מציאת רופא שיניים מומחה – יש לפנות אל רופא שיניים מומחה ומקצועי על מנת לטפל בשאר השיניים.

אז כיצד מוצאים רופא שיניים טוב?

כאשר אתם תרים אחר רופא שיניים טוב, חשוב לבחור בכזה שיש לו ותק, ניסיון, המלצות והוא מומחה בשיקום הפה שיקום שיניים. מצאו רופא שיש לכם עמו אינטראקציה טובה, כזה שמבין את אופי הבעיה שממנה אתם סובלים ויכול להקנות טיפולים מקצועיים בצורה הכי פחות מכאיבה, תוך שימוש בחומרי הרדמה נכונים.

עוד חשוב לזכור כי כיום באמצעות טכנולוגיות מיוחדות ניתן לטפל בכל בעיה בשיניים בין אם היא כירורגית או פשוטה יותר, כאשר את הטיפול ניתן לקבל באמצעות סמי הרדמה מסוגים שונים כמו למשל גז צחוק, טשטוש ועוד.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:7
קומיט וכל טופס במתנה