שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בחירת חברת קידום אתרים – כיצד עושים זאת נכון?

חדשות

בחירת חברת קידום אתרים – כיצד עושים זאת נכון?, צילום:
בחירת חברת קידום אתרים – כיצד עושים זאת נכון?
29/11/2017, כתיבת מומחים

רוצים למקסם את פעולות הקידום השונות שלכם ברשת? לפניכם המדריך המלא לבחירת חברת קידום אתרים.

קידום אתרים אורגני בגוגל זו משימה מיוחדת ומאתגרת המחייבת כל אחד ואחת מבעלי האתרים שביניכם לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה המתמחה בנושא. בשנים האחרונות, לנוכח התחרות ההולכת וגוברת בין בעלי האתרים השונים בכל הנוגע למיקומם האורגני (טבעי) במנועי החיפוש השונים ברשת (וגוגל בראשם), יותר ויותר חברות קידום פועלות בתחום והדבר מחייב אתכם לבחון בקפידה את זהותן ופועלן בתחום, וכל זאת על מנת להבטיח לעצמכם הליכי קידום אתר יעילים, מקצועיים וממוקדי מטרה. במדריך שלפניכם תוכלו למצוא את המענה המקצועי ביותר לשאלה המופיעה בכותרת ( בחירת חברת קידום אתרים )

השלב הראשון לבחירת חברת קידום אתרים: ניסיון מעשי

בדומה לכל תחום שירות מקצועי אחר, גם בתחום קידום אתרים באינטרנט אין תחליף לניסיון המעשי העומד לרשות נותני השירות. הפקידו לבחון את הידע המקצועי והניסיון המעשי העומדים לרשות חברות הקידום השונות ואל תהססו לבצע בדיקה בנוגע למיקום לקוחות החברה בהווה במנועי החיפוש השונים ברשת.

השלב השני לבחירת חברת קידום אתרים: מענה מקצועי מקיף IN HOUSE

חברות קידום מובילות בתחומן מעמידות לרשותכם צוות מקצועי מורחב המורכב בין היתר מאנשי קידום, אנשי שיווק ואסטרטגיה, מעצבי אתרים, אנשי פיתוח אתרים ואנשי תוכן. צוות זה אמור לספק לכם את המענה המקצועי המקיף ביותר לאורך כל שלבי הקידום השונים ולכן אנו ממליצים לכם לבחור בכל אותן חברות בהן פועלים בעלי התמחויות שונות IN-HOUSE

השלב השלישי לבחירת חברת קידום אתרים: מחקר, אפיון ואופטימיזציה

על מנת למקסם את פעולות הקידום השונות, חברות הקידום המקצועיות ביותר בענף, מקפידות לקיים מספר פעולות מקדימות כגון: מחקר מילות מפתח וביטויי חיפוש, אפיון צרכי הלקוח וסביבת התחרות עימה הוא מתמודד ברשת ואופטימיזציה לתכני האתר ובדיקת תקינותו בהתאם לצרכי הקידום השונים. פעולות אלו מסייעות רבות למקסום תוצאות הקידום והן מבטיחות לכם הליך קידום תקני המותאם בין היתר להנחיות הקידום בגוגל. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לבחור בכל אותן חברות המקיימות את הפעולות המקדימות כחלק בלתי נפרד מהליך הקידום.

השלב הרביעי לבחירת חברת קידום אתרים: הסכם התקשרות, תיאום ציפיות והגדרת מטרות

התחרות ההולכת וגוברת בענף הקידום הובילה לכך שחברות קידום שונות יעשו הכול על מנת לגייס אתכם לרשימת לקוחותיהן ובחלק מהמקרים הן יבטיחו לכם (בדרך כלל בעל פה) הבטחות ללא כיסוי מעשי בפועל. על מנת להתרחק מכל אותן "הבטחות שווא" הניתנות לכם על ידי חברות קידום "חובבניות", אנו ממליצים לכם לקיים הליך תיאום ציפיות והגדרת מטרות משותפות כחלק מבחירת חברת הקידום. כמו כן, אנו ממליצים לכם לעגן את היבטי ההתקשרות בין הצדדים באמצעות הסכם התקשרות מפורט ומחייב.

השלב החמישי לבחירת חברת קידום אתרים: שירות ושקיפות

קידום האתר הינו הליך מורכב ומתמשך המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות המיושמות באופן דינמי ורציף על ידי חברת הקידום. כפועל יוצא מכך, חשוב שתבחרו בחברת קידום המספקת לכם שירות יעיל, מקצועי ומהיר לצד שקיפות מלאה בכל הנוגע לתוצאות מהלכיה בכל רגע נתון. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לבחון את זמינות החברה בכל הנוגע לתפעול מהלכי הקידום המיושמים על ידה. כמו כן, חשוב לבחון את האופן בו החברה מדווחת לכם אודות התקדמות עבודתה.

כל אחד מהשלבים המופיעים לעיל, יסייעו גם לכם לבחור בצורה מושכלת ועניינית את זהותה של חברת הקידום אשר תלווה אתכם לאורך זמן ובהצלחה. הקפדה יתרה על יישום ההמלצות השונות המופיעות לפניכם, יבטיחו גם לכם הליך בחירה ענייני במסגרתו תוכלו להבחין בין חברת קידום "חובבנית" לבין חברת קידום מקצועית ומנוסה.

מה עוד חשוב שתדעו?

•     הזול עלול לעלות לכם ביוקר- הליך קידום מקצועי מיושם באמצעות שעות עבודה מרובות והפניית משאבים שונים עבור הצלחתו, ולכן, כל הצעת מחיר נמוכה או זולה מדי אמורה להדליק אצלכם "פרוז'קטור אדום" בנוגע לאיכות העבודה אשר תסופק לכם על ידי נותן השירות.

•     מנהל פרויקט- חברות קידום מקצועיות ומובילות בתחומן דואגות להעמיד לרשותכם איש קשר באמצעותו תוכלו לקבל דיווח שוטף בכל הנוגע לקידום העבודה המבוצעת עבורכם. במידה וחברת הקידום איננה ממנה עבורכם "מנהל פרויקט", הקפידו לדרוש זאת ממנה.

•     מענה מקצועי לכל מהלכי השיווק ברשת- קידום אתרים מהווה חלק בלתי נפרד מהליכי פרסום ושיווק ברשת ולכן אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית המתמחה גם בניהול מהלכי פרסום ושיווק שונים במרחבי הרשת, לרבות, קידום ממומן ואורגני במנועי החיפוש, שיווק באמצעות תוכן, פעולות פרסום ברשתות החברתיות וכדומה. חברות קידום המתמחות גם בניהול מהלכי פרסום ושיווק ברשת, מאפשרות לכם לבחון את מהלכי הקידום בהתאם לכל פעולת שיווק ופרסום נוספת אותה אתם מקיימים במרחבי הרשת.

•     איכויות התוכן- חברות הקידום המקצועיות דואגות לשדרג בעבורכם את תכני האתר באמצעות שירותי תוכן מקצועיים. הקפידו לבחון את איכויות התוכן המוצע לכם ואת הערך המוסף אותו הוא אמור לספק לקהל הגולשים באתרכם.

•     קידום "שחור"- קידום אתרים בגוגל הינה פעולה מקצועית המחייבת את העוסקים בה לפעול בהתאם להנחיות הנקבעות על ידי חברת גוגל. כל פעולת קידום המיושמת בניגוד להנחיות אלו עלולה להסב נזק בלתי הפיך ולגרום לכך שהאתר יורחק (לצמיתות) ממנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם להתרחק כמו מאש מכל אותן חברות קידום הנוקטות בצעדי קידום העלולים להוביל להרחקת האתר ממנוע החיפוש.

לסיכום, הליך קידום מקצועי ופרקטי חייב להיות מנוהל על ידי חברת קידום מנוסה, מקצועית ובעלת התמחות רב תחומית בכל הנוגע לתפעול מהלכי קידום, פרסום ושיווק באינטרנט. בחרו נכון את חברת הקידום והשיגו הצלחה למותג שלכם באינטרנט.

לפרטים ומידע נוסף על שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:114
קומיט וכל טופס במתנה