שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר מונה לשופט בביה"ד הארצי לעבודה

חדשות

מנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר מונה לשופט בביה"ד הארצי לעבודה, צילום: מנהל  בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר. צילום: באדיבות דוברות בתי המשפט
מנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר מונה לשופט בביה"ד הארצי לעבודה
24/10/2017, עו"ד לילך דניאל

הועדה לבחירת שופטים אישרה היום את מינויים של עשרה שופטים חדשים, בהם מנהל בתי המשפט היוצא מיכאל שפיצר, שמונה פה אחד לשופט ביה"ד הארצי לעבודה

הועדה לבחירת שופטים אישרה היום (ג') את מינויים של עשרה שופטים חדשים. הבולט מביניהם: מי שכיהן בחמש השנים האחרונות כמנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, שמונה פה אחד לשופט ביה"ד הארצי לעבודה.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

שפיצר, יליד 1954, נשוי ואב לשלושה ילדים, סיים את לימודיו התיכוניים במדרשיית "נועם" בפרדס חנה ושירת בצה"ל כקצין במשטרה הצבאית. בהמשך סיים את הלימודים לתואר ראשון במשפטים באוניברסיטת בר-אילן ובשנת 1981 הוסמך כעורך דין ועבד מספר שנים כעורך דין עצמאי.

בשנת 2000 מונה שפיצר לשופט בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה. חמש שנים לאחר מכן נבחר לכהן כנשיא בית הדין האזורי בבאר שבע ובהמשך עבר לכהן כנשיא בית הדין בתל אביב. במרץ 2012 נבחר שפיצר על ידי שר המשפטים דאז יעקב נאמן ונשיא בית המשפט העליון דאז אשר גרוניס, למלא את משרת מנהל בתי המשפט והוא החליף בתפקידו את משה גל.

לאחרונה פורסם שמו של שפיצר כמועמד יחיד לכהונת שופט בבית הדין הארצי לעבודה, והיום כאמור אושר מינויו פה אחד בוועדה לבחירת שופטים. מועמדותו לוותה באקורד צורם לאחר שהעוזרים המשפטיים פנו לוועדה בבקשה לדחות את המינוי, בטענה כי הנהלת בתי המשפט תחת ניהולו של שפיצר הייתה "הנהלה פוגענית ומתעמרת" כלפיהם ביחס לתנאי העסקתם ויחסי העבודה העכורים בין הצדדים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:79
קומיט וכל טופס במתנה