שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כך תרהטו ותארחו חברים בדירת שותפים

חדשות

כך תרהטו ותארחו חברים בדירת שותפים, צילום:
כך תרהטו ותארחו חברים בדירת שותפים
22/10/2017, כתיבת מומחים

דירת שותפים מתוכננת בכדי להכיל את השותפים שחיים בה, ובדרך כלל לא הרבה יותר

כמעט כל אחד מאתנו חי בשלב כזה או אחר של חייו בדירת שותפים. זה אחד השלבים המחייבים למרבית הצעירים, שיוצאים מהבית של ההורים שלהם וחיים עם שותפים בני גילם, עד השלב שבו עוברים לדירות זוגיות ומשפחתיות ככל שמתבגרים. האמת, שמדובר גם באחד השלבים המהנים ביותר במרבית המקרים, ודירות שותפים הן במקרים רבים דירות של הנאה ושל הווי חברי, שבהן אנחנו רוצים ואוהבים לארח את החברים שלנו למסיבות ולישיבות מהנות עד השעות הקטנות של הלילה. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות בדירות שותפים היא מה עושים כשיש אורחים שצריכים להישאר לישון – ויש לכך לא מעט אפשרויות שכדאי להכיר.

מה עושים כשאנחנו רוצים לארח וחברים רוצים להישאר לישון? כמה פתרונות אפשריים

•     ספות – בחלק גדול מהמקרים, כאשר יש לנו אורח שרוצה או צריך להישאר לישון, הוא פשוט יהיה יכול לישון על הספה שלנו. במרבית המקרים היא תהיה נוחה מספיק בשביל אדם אחד, והדבר מהווה פתרון פשוט ביותר שלא צריך להזיז בשבילו עולמות. כל מה שצריך הוא כרית ושמיכה – וכאלה בדרך כלל יהיו לנו בשפע.

•     ספות נפתחות – אם אתם מארחים יותר מאדם אחד ורוצים מקום לשני אנשים בצורה נוחה בסלון שלכם, תוכלו להשקיע בספה נפתחת. ספות נפתחות כיום הן מצד אחד נוחות למדי ומספקות שנת לילה נוחה ונעימה, ומצד שני הן גם לא מאוד יקרות, וכדאי לבחור אפשרויות של ספות איכותיות שתשמשנה אתכם לאורך רוב ימות השנה כספות ישיבה לכל דבר ועניין, ובמידת הצורך תיפתחנה למיטה זוגית נוחה.

•     מזרונים – אפשרות דינמית במיוחד שמאפשרת לכם למצוא מקום גם כאשר ישנה כמות גדולה של אנשים שמתארחת אצלכם ורוצה לישון, היא שמירה של מספר מזרונים נוספים. המלצה שלנו – לכל דייר כדאי לשמור מזרון יחיד פשוט מתחת למיטה, בשביל אורחים שמגיעים ומניעת מצבי חוסר נוחות. מעבר לכך, כך גם אם יש בעיה כזו או אחרת עם המיטה שלנו (שבירה, דליפת מים וכדומה), יש לנו גיבוי בדמות מזרון נוסף. המזרונים הנוספים לא צריכים להיות איכותיים מדי, אלא פשוט להתאים לשינה נוחה ללילה אחד.

•     שקי שינה – הפתרון האחרון והכי פחות נוח הוא שקי שינה. אם אתם יודעים שמגיעה אליכם כמות גדולה של אורחים שרוצים לישון, כדאי שתגידו להם מראש לבוא עם סידורי שינה בסיסיים של שק שינה. רוב דירות השותפים הן מספיק גדולות בכדי שיהיה מקום לכולם גם אם אין לכולם מיטה, ספה או מזרון.

אם אתם מכינים את דירת השותפים שלכם היטב, אירוח הופך לפשוט ונוח

ברוב מקרי האירוח, דירת השותפים בהחלט תספיק בשביל כל מה שנחוץ מבחינת שינה. על כל מקרה שלא יהיה, כדאי לכם להשקיע לטווח ארוך עם כמה מזרונים נוספות או עם ספות נפתחות בסלון הבית שלכם.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:172
קומיט וכל טופס במתנה