שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פורץ רכבים – הדרך הפשוטה והמהירה

חדשות

פורץ רכבים – הדרך הפשוטה והמהירה, צילום:
פורץ רכבים – הדרך הפשוטה והמהירה
06/09/2017, כתיבת מומחים

כשאנחנו תקועים מחוץ לרכב אנחנו בעיקר מוצאים את עצמנו בסיטואציה מלחיצה. זה קורה הרי בזמן הכי בעייתי, כשאנחנו מאחרים לפגישה או משתוקקים להגיע הביתה אחרי יום עבודה מעייף. למעשה, הלחץ הוא גם זה שהוביל אותנו מלכתחילה לסיטואציה הזו, כשברגע של היסח הדעת נעלנו את עצמנו מחוץ למכונית. במצבים מהסוג הזה יש פתרון אחד יעיל במיוחד, והוא הזמנת שירותיו המקצועיים של פורץ רכבים, אבל אנחנו לא תמיד זוכרים את האופציה הזו. נדמה לנו שאפשר אחרת, שנוכל לעשות את זה לבד, או שאנחנו פשוט חוששים להזמין פורץ רכבים שאולי יסב נזק כזה או אחר. האם יש סיבה לחשוש?

חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות

אם אתם מתלבטים בין הזמנת פורץ רכבים לבין פריצה עצמאית לרכב שלכם, כדאי שתזכרו מה המשמעות של כל חלופה. בתור התחלה, הדרך היחידה שלכם לפרוץ לרכב לבד היא על ידי ניפוץ החלון. סביר להניח שזו דרך מהירה מאוד, אבל המחיר שתשלמו על תיקון החלון יהיה גבוה הרבה יותר מהמחיר שתשלמו לפורץ רכבים מקצועי. יתרה מכך, אם אתם ממהרים להגיע לפגישה או לאסוף את הילדים מבית הספר, הדרך הזו רק תעכב אתכם. זאת משום שכדי להבטיח הגנה מרבית לרכב תצטרכו להמשיך ישר אל המוסך הקרוב. אחרת יהיה לכם רכב פרוץ לחלוטין, ופרצה קוראת לגנב. פורץ רכבים, לעומת זאת, לא יסב שום נזק. הוא יאפשר לכם להיכנס בחזרה למכונית בקלות ובמהירות, ומשם תמשיכו בשגרה כאילו לא קרה דבר.

פורץ רכבים מקצועי ואמין

אם כן, אין ספק שהזמנת פורץ רכבים היא הצעד המתבקש, וכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את זה נכון, ודאו שאתם מזמינים בעל מקצוע מיומן. פורץ מקצועי הוא מי שעבר הכשרה מתאימה וגם צבר ניסיון, ומעל הכל יש לו את הציוד הדרוש כדי להבטיח פריצה שקטה ובטוחה למכונית. בנוסף, אם תקפידו להזמין רק פורץ רכבים שפועל באופן חוקי ועם אישור של משטרת ישראל, תוכלו להיות בטוחים הרבה יותר ולדעת שהרכב בידיים טובות. אז נכון, אם הילד ננעל ברכב ביום קיץ חם הדרך הנכונה היא לנפץ את השמשה (בזהירות, בלי לפגוע בילד) אבל אם אין סכנת חיים, אין סיבה שתפגעו בתקינות המכונית שלכם.

על שירותי ניתוק קודן ניתן לקבל מידה בקישור הנ''ל:

ניתוק קודן לרכב

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:245
קומיט וכל טופס במתנה