שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד תושב רמלה שדקר את אמו ההרה על רקע "כבוד המשפחה"

חדשות

כתב אישום נגד תושב רמלה שדקר את אמו ההרה על רקע "כבוד המשפחה", צילום: קרדיט לתמונה: Getty images Israel
כתב אישום נגד תושב רמלה שדקר את אמו ההרה על רקע "כבוד המשפחה"
03/09/2017, עו"ד לילך דניאל

לפי הנטען, הביא הנאשם את אמו ההרה לבית סבתו בטענות שווא בכוונה לפגוע בה, שם דקר אותה פעמים רבות בכל חלקי גופה לאחר שסבר כי היא פוגעת במעשיה בכבוד משפחתם. עוד התבקש בית המשפט להורות על מעצר הנאשם עד תום ההליכים

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד תושב רמלה בן 21, שלפי הנטען דקר את אמו שהייתה בחודש הרביעי להריונה, על רקע חשדו כי היא פוגעת במעשיה בכבוד משפחתם.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינב וינוגרד, יצר הנאשם, ששמו נאסר לפרסום, קשר עם אמו וביקש ממנה להגיע לבית סבתו בטענת שווא לפיה זו זקוקה לה בדחיפות. כעבור כחצי שעה הגיעה האם לבית עם בנותיה הקטינות. הנאשם ביקש מאמו לשוחח עמה ביחידות וירד לחצר הבית לאחר שהצטייד בסכין אותה החביא בתוך מגבת. משיצאה האם, התקרב אליה הנאשם ודקר אותה דקירות רבות בבטנה ובראשה עד שנפלה לקרקע ואיבדה את הכרתה.

כעבור זמן קצר החלה האם לזעוק לעזרה, והנאשם התקרב אליה בשנית ודקר אותה דקירות רבות. אחיותיו הקטינות של הנאשם, אשר שמעו את זעקותיה של האם, יצאו מהבית והבחינו במתרחש, אז החלו לצעוק והנאשם עזב את המקום בריצה. כתוצאה מהדקירות נגרמו לאם חתכים וחבלות. לאחר שעזב את המקום זרק הנאשם את הסכין במקום שאינו ידוע, הגיע לבית קרובים שם התקלח, החליף בגדים והשליך את בגדיו וזאת על מנת להכשיל הליך שיפוטי. בגין האמור, מייחסת הפרקליטות לנאשם עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ושיבוש מהלכי משפט.

לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים בעניינו, בטענה לקיומן של ראיות לכאורה להוכחת אשמתו ובהן עדות האם המתארת את השתלשלות האירועים, עדויות סבתו של המשיב ואחיותיו, שיחת אבי הנאשם למוקד 100 של המשטרה סמוך לאירוע בה הוא נשמע אומר שבנו דקר את אמו והודעות הנאשם המודה במיוחס לו וטוען שדקר את אמו בשל חשדו שפוגעת בכבוד המשפחה ובהמשך שומר על זכות השתיקה. עוד נטען בבקשה כי קיים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחון הציבור וכי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט שכן מרבית עדי התביעה בתיק הם בני משפחתו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:137
קומיט וכל טופס במתנה