שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קבוצות ה- "WhatsApp" של עוה"ד – הן החידוש הגדול היום במקצוע עריכת הדין

חדשות

קבוצות ה- "WhatsApp"  של עוה"ד – הן החידוש הגדול היום במקצוע עריכת הדין, צילום: צילום: גטי ישראל
קבוצות ה- "WhatsApp" של עוה"ד – הן החידוש הגדול היום במקצוע עריכת הדין
16/08/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

סנגורים בבירה; עו"ד – כמה נהוג לגבות שכ"ט? עו"ד – דיני משפחה; עו"ד אזרחי; עו"ד פלילי; עו"ד תאגידים ושוק ההון; פורום עו"ד דיני עבודה; מסמ"ק – פרשנות הלכה ומעשה ועוד קבוצות ה- WhatsApp, שכבשו את עולם המשפט מגדירות מחדש את כללי המשחק ועל הדרך מגלות לכולנו עולם חדש של חברות

מי שלא שם (בקבוצות הWhatsApp) כמעט ולא קיים בשייח של עורכי הדין - עתיד מקצוע עריכת הדין טמון בחברות בין עורכי הדין, וקבוצות הWhatsApp הן הבשורה והתקווה הגדולה. שיתוף הפעולה בין עורכי הדין רחב ביותר וכולל שיתוף מספרי טלפון נייד של חוקרים בתחום הפלילי ועד סיוע בהחלפה בדיונים. העברת תיקים ומידע בין עורכי הדין בקבוצות הן דבר שבשגרה. זה זמן רב יחסית, שקבוצות הWhatsApp החליפו בצורה משמעותית את מסדרונות בית המשפט ואת הקפה אחר הצהריים.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

הסצנה החדשה של עורכי הדין בעולם הווירטואלי של קבוצות הWhatsApp - כולל יחסי "עו"ד - עו"ד" ברמת חברות שמציב סטנדרט חדש של חברות. קבוצות ה- WhatsApp כוללות שיתופים בתיקים שיתוף ועזרה הדדית בשאלות משפטיות שיתוף חברי בין עורכי הדין בסוגיות הנוגעות למקצוע ועוד.  קבוצות ה- WhatsApp של עורכי הדין בנויות כיום במבנה של נושאים משפטיים. לעיתים על פי תחום משפטי לדוגמא "משפט פלילי" ולעיתים דברים הנוגעים בעיסוק המקצוע כגון "שכ"ט (שכר טרחה).

הדבר המדהים בקבוצות הללו הינו הסיוע ההדדי בין עורכי הדין שמעולם לא פגשו זה את זה. עורכי דין ותיקים לצד עורכי דין ותיקים פחות מסייעים האחד לשני, עונים על שאלות מסייעים בשיתוף בתיקים מעבירים תיקים האחד לשני. כאשר המכנה המשותף היחיד בהרבה מהמקרים בין עורכי הדין זו החברות למקצוע וללא שום הכירות מוקדמת.

הדיון סביב השאלה בדבר השבת הכבוד למקצוע עריכת הדין קיבל בעת האחרונה זווית חדשה, חשובה ובמה מרכזית סביב שאלת הארכת ההתמחות ובחינה הוגנת. לצד הרפורמה בשערי הכניסה למקצוע שנועדה לקדם את מקצוע עריכת הדין יש לנהל שיח אמיתי לגבי החברים הקיימים כבר ואשר נכנסו זה מכבר בשערי המקצוע והתקווה הגדולה היא הערבות ההדדית הקיימת כיום בקבוצות ה- WhatsApp.

מי ומה שיקבע את עתיד המקצוע יהיו אלה עורכי הדין עצמם. אין ספק שערבות הדדית בין עורכי הדין כפי שניתן לראות בקבוצות הWhatsApp- זו הבשורה הגדולה של העת האחרונה במקצוע עריכת הדין - לא חברים בקבוצת WhatsApp? הגיע הזמן להצטרף!

סנגורים בבירה; עו"ד – כמה נהוג לגבות שכ"ט? עו"ד – דיני משפחה; עו"ד אזרחי; עו"ד פלילי; עו"ד תאגידים ושוק ההון; פורום עו"ד דיני עבודה; מסמ"ק – פרשנות הלכה; עורכי דין חברים; הוצל"פ לבד B; המשפחתולוגים; פורום עו"ד תכנון ובניה; יוזמה משפטית; שיתופי פעולה בין עורכי דין; עו"ד- מגשרים מוסמכים; עו"ד נזקי פח ושיבוב; איך השופט/ת? עו"ד משפט מנהלי ועוד קבוצות רבות. אם אתם חברים באחת מקבוצות ה- WhatsApp הבאות כנראה שאתם יודעים על מה מדובר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:110
קומיט וכל טופס במתנה