שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > התגובה הבלתי צפויה של עוה"ד הפלילי הבכיר למעשי השכן - ששברה את הרשת

חדשות

התגובה הבלתי צפויה של עוה"ד הפלילי הבכיר למעשי השכן - ששברה את הרשת , צילום: צילום: גטי ישראל
התגובה הבלתי צפויה של עוה"ד הפלילי הבכיר למעשי השכן - ששברה את הרשת
30/07/2017, מערכת תקדין

מה אתם הייתה עושים - אם השכן היה זורק פסולת מאוד לא נעימה לחצר בדמות קונדומים משומשים? עו"ד הפלילי ירום הלוי לא נותר אדיש למעשה ופנה במכתב תגובה בכתב ידו, לדייר הסורר, בין היתר, נכתב בהומור: "הדנ"א שלך אצלי ואתה יודע שאני עו"ד פלילי....". התגובות ברשת לא איחרו לבוא

תופעה מוכרת וידועה הינה של סכסוך שכנים בענייני ניקיון במרחבים המשותפים בבניין. לעיתים תופעה שכזו יכולה להיות מאוד לא נעימה וזו בלשון המעטה. עורך הדין הבכיר ירום הלוי, סבל מבעיה תברואתית לא פשוטה, ובחר להגיב בצורה מאוד מיוחדת, לעובדה שהשכן מלמעלה בחר להשליך את הפסולת המאוד פרטית דווקא לחצר של עו"ד הלוי.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

"לבחור שהחל להשליך לחצר שלנו קונדומים משומשים – הדנ"א שלך אצלי ואתה יודע שאני עו"ד פלילי.... זה לא בריא לתת לי הזדמנות 'לשתול' אותו בזירת רצח, נכון? ועכשיו קצת יותר ברצינות – המשך להנות אבל אל 'תלכלך' – תרתי – משמע. בבקשה השלך לפח וחסל. (ותודה שהצלחת בינתיים רק פעם אחת בכל יום...). בברכה ירום הלוי". כך כתב עוה"ד הלוי במכתב מיום 26.7.17, ובכך למעשה בחר להגיב בצורה מאוד חריגה למעשי השכן.

הרשת כמובן לא נותרה אדישה והמכתב זכה לתגובות מצד עיתונאיים בכירים לצד עורכי דין רבים שהגיבו בחיוך לצד תגובות נוספות של דברי שבח לעו"ד הלוי על תגובות.

כעת צריך להמתין ולראות אם תגובת עורך הדין הבכיר שכנעה את הבחור או שמא הוא ימשיך במעשיו. מה שבטוח, כי המכתב שלא הותיר את עורכי הדין בזירה התקשורתית אדישים וגרם לשיתופים רבים, לא יותיר ף את השכן אדיש. והדרך ההומוריסטית לצד הכתיבה החדה, של עורך הדין הלוי תגרום כנראה לשכן היקר לחדול ממעשיו, אך זאת לא נדע באופן וודאי וימים יגידו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:95
קומיט וכל טופס במתנה