שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > האם מותר לפנות את ציוד השוכר לאחר עזיבתו? מה עושים עם החפצים של השוכר?

חדשות

האם מותר לפנות את ציוד השוכר לאחר עזיבתו? מה עושים עם החפצים של השוכר?, צילום:
האם מותר לפנות את ציוד השוכר לאחר עזיבתו? מה עושים עם החפצים של השוכר?
15/11/2016, כתיבת מומחים

אם יש ברשותכם נכס להשכרה הוא יכול להיות הכנסה מצוינת אך הוא גם כאב ראש לא קטן. שמירה על הנכס, שיפוץ שלו, תיקון תקלות, ביטוחים, גביית שכר דירה ומה לא... בנוסף, בסיום השכירות אתם צריכים למצוא שוכרים אחרים בשביל להמשיך את ההכנסה הזו. אך מה קורה אם השוכר השאיר לכם ציוד בדירה? האם מותר לפנות את ציוד השוכר לאחר עזיבתו? מה עושים עם החפצים של השוכר?

הסכמה בין הצדדים – הדבר הטוב ביותר!

אם יש לכם נכס והשוכר השאיר בו ציוד, אתם יכולים קודם כל לדרוש ממנו לפנות את הדירה. בכל חוזה סטנדרטי מצוין שהשוכר אחראי לפנות את הדירה ולהחזיר אותה למצב בו היא היתה קודם, וגם אם זה לא מצוין אתם יכולים לבקש ממנו לעשות את זה. אם הוא לא רוצה לפנות, בקשו ממנו כמה מילים בכתב שאתם רשאים לעשות עם הציוד שנשאר ככל העולה על רוחכם, ואם הוא בכל זאת מתעקש לא לעשות את זה או נעלם... אין לכם הרבה ברירה אלא לעשות את זה בכוחות עצמכם. הדבר הנכון ביותר הוא לעשות את הדברים תוך הסכמה אך אם הוא מכריח אתכם לפנות את הדירה בעצמכם תצטרכו לעשות את זה. אך מה עושים עם החפצים הללו?

אפשרויות פינוי

יש אפשרויות שונות לפינוי הדירה ובעיקר לפנות את החפצים ליעדים שונים. אם מדובר על בגדים או רהיטים שניתן למסור אותם או לתת אותם לצדקה מה טוב, ואם מדובר על חפצים שאתם יכולים לעשות בהם שימוש – הרווחתם. ניתן כמובן גם למכור חלק מהחפצים אם השוכר לא רוצה אותם בשום אופן, ואולי אפילו תרוויחו עליהם... חשוב מאוד לדעת שאי אפשר לפנות סתם כך ריהוט וחפצים אל הרחוב, יש אתרים מורשים לפינוי אליהם ואם אתם לא רוצים לקבל דו"ח ממפקח של העירייה או המועצה המקומית תימנעו מלהוציא את החפצים הללו סתם כך אל הרחוב. אך מה אם מדובר על דירה מלאה עד אפס מקום? מה אם אתם לא יכולים להקדיש לכך זמן מעדיפים שמישהו אחר יעשה את זה בשבילכם? גם לזה יש פתרון – חברות פינוי דירה שיעשו את זה בשבילכם.

פינוי דירה וניקיון על ידי חברה

פינוי דירה וניקיון על ידי חברה שמתמחה בכך יכול להיות פתרון הטוב ביותר עבורכם. לא תצטרכו לבזבז זמן יקר ולא תצטרכו לחפש מי ירצה לקחת את הציוד וגם לא תצטרכו למצוא אתרים מורשים. חברה כזו תגיע לדירה ותפנה אותה מתכולתה וגם תנקה אותה ותכין אותה למגורים של דיירים חדשים. פינוי דירה וניקיון על ידי חברה יכול להתבצע אל מול תשלום כפי שמסוכם בין שני הצדדים ויכול להיות בתמורה לחפצים המפונים מן הדירה. כל מה שצריך הוא שנציג החברה יגיע ויתרשם מהעבודה ויגיע אתכם להסכמות לגבי מה שיפונה מן הדירה.

חברת שי פינוי דירה – החברה המובילה בישראל בתחום

אם אתם מחפשים חברת פינוי דירה וניקיון, שי פינוי דירה היא החברה אותה אתם מחפשים. לחברה ניסיון של שנים רבות והיא פינתה מאות דירות מעזבונות, אגרנות כפייתית, דירות שתכולתן נשארה על ידי שוכרים ודירות אחרות. העבודה מתבצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן, צוות איכותי שעושה את העבודה בשקט, מפנה את כל תכולת הדירה ומנקה אותה בשביל שניתן יהיה לעשות בה שימוש. אם אתם צריכים חברת פינוי דירה וניקיון שי פינוי דירה היא החברה שאתם צריכים!

המאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי, אלא להעשרה בלבד.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:91
קומיט וכל טופס במתנה