שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ניסיון הברחה חריג בהיקפו: קילוגרמים של זהב, סמארטפונים וחבילות סטרואידים

חדשות

ניסיון הברחה חריג בהיקפו: קילוגרמים של זהב, סמארטפונים וחבילות סטרואידים , צילום: הטובין שנתפסו. צילום: רשות המסים
ניסיון הברחה חריג בהיקפו: קילוגרמים של זהב, סמארטפונים וחבילות סטרואידים
07/02/2016, ליאור שדמי שפיצר

בודקי המכס במעבר הגבול אלנבי הסמוך ליריחו גילו ברכבו של יועץ פוליטי למשלחת האיחוד האירופי למזה"ת טובין בשווי מוערך של 10 מיליון שקל, הכולל 700 סמארטפונים ועשרות קילוגרמים של מטילים ותכשיטים העשויים, על פי החשד, מזהב טהור

ניסיון הברחה חריג בהיקפו סוכל על ידי בודקי המכס במעבר הגבול עם ירדן אלנבי, הסמוך ליריחו. רכב השטח שבבעלות האיחוד האירופי, הנמצא בשימושו של יועץ פוליטי למשלחת האיחוד האירופי למזרח התיכון, עוכב לבדיקה בעת שעבר באמצעותו מירדן לישראל עם נהגו, תושב עטרות שבצפון ירושלים.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

בודקי המכס מצאו ברכב תחילה עשרות מכשירי טלפון סלולרי חכמים מסוגים שונים, ובהעמקת הבדיקה נמצאו עוד כ-700 סמארטפונים נוספים ועשרות קילוגרמים של מטילים ותכשיטים העשויים, על פי החשד, מזהב טהור. בנוסף, נתפסו אמפולות המכילות סטרואידים האסורים לשיווק ועלולים להוות סכנה לבריאות הציבור. שווי הטובין שנתפסו מוערך בכ-10 מיליון שקל.

בתום החיפוש נלקחו מיידית הדיפלומט והנהג החשוד לחקירה במשרדי חקירות מכס ומע"מ ירושלים. הדיפלומט שוחרר והנהג הובא בפני בית משפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:83
קומיט וכל טופס במתנה