שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד אוריאל לין: "יש להקל על סטודנטים צעירים למשפטים, ולא להכביד עליהם"

חדשות

עו"ד אוריאל לין: "יש להקל על סטודנטים צעירים למשפטים, ולא להכביד עליהם" , צילום: צילום: Murray M. Carter, ויקיפדיה בעברית
עו"ד אוריאל לין: "יש להקל על סטודנטים צעירים למשפטים, ולא להכביד עליהם"
18/01/2016, ליאור שדמי שפיצר

נשיא איגוד לשכות המסחר, שהיה אחראי להובלת החקיקה של קיצור תקופת ההתמחות ותקופת הלימודים בביה"ס למשפטים, טוען כי הארכת תקופת ההתמחות אינה קשורה בשיפור איכות השירותים שמספקים עורכי הדין ללקוחותיהם, אשר טמון ברמת היסודיות והמסירות לאינטרס של הלקוח ומידת השקעת הזמן שעורכי הדין מוכנים להקציב לכך

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, בירך את יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ ניסן סלומינסקי, על כך שאינו ממהר לאשר את הצעתה של שרת המשפטים להאריך את תקופת ההתמחות לבוגרי הפקולטות למשפטים. לדברי לין, שכיהן בעבר כיו"ר ועדת החוקה והיה אחראי להובלת החקיקה של קיצור תקופת ההתמחות ותקופת הלימודים בבתי הספר למשפטים, "אם השיקולים הם ניסיון להגביל את מספר עורכי הדין, הרי אלה שיקולים מוטעים מיסודם".

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

"הארכת תקופת ההתמחות אינה קשורה ישירות בשיפור איכות השירותים אותם מספקים עורכי הדין ללקוחותיהם", אמר עו"ד לין. "שיפור השירות אינו טמון בהארכת תקופת ההתמחות אלא ברמת היסודיות והמסירות של כל עורכי הדין לאינטרס של לקוחותיהם ומידת השקעת הזמן שהם מוכנים להקציב לכך".

לין מציין בדבריו כי האינטרס להאריך את תקופת ההתמחות היא של עורכי הדין. "הפגיעה היא בצעירים ובצעירות בישראל הנושאים בנטל כבד הרבה יותר מצעירים וצעירות בארצות העולם. רשויות המדינה צריכות להתאמץ ולהקל על צעירות וצעירים ולא להכביד עליהם. העול המוטל עליהם היום הוא כבר כבד מספיק."

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:81
קומיט וכל טופס במתנה