שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ד"ר שלומית ווגמן רטנר נבחרה לתפקיד ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור

חדשות

ד"ר שלומית ווגמן רטנר נבחרה לתפקיד ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, צילום: עו"ד שלומית ווגמן רטנר. צילום: רן יחזקאל
ד"ר שלומית ווגמן רטנר נבחרה לתפקיד ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור
31/12/2015, עו"ד אורי ישראל פז

ווגמן רטנר החלה את דרכה בעולם המשפט כעוזרת המשפטית של נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר, פרופ' אהרן ברק. בשנת 2005 הייתה שותפה לתהליך הקמת הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע במשרד המשפטים ובחודשים האחרונים שמשה ממלאת מקום ראש הרשות

שרת המשפטים איילת שקד מינתה את ד"ר שלומית ווגמן רטנר לתפקיד ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים. השרה בחרה את ד"ר ווגמן רטנר לאחר שוועדת איתור בראשות מנכ"לית משרד המשפטים עו"ד אמי פלמור, המליצה על שתי מועמדות לתפקיד.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

חברי הוועדה הנוספים היו נתי לויט, נציג מטעם נציבות שירות המדינה; עו"ד רז ניזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (פלילי); ניצב מני יצחקי, ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל ומירב בארי, נציגת הציבור.

ד"ר שלומית ווגמן רטנר היא בעלת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. את תואר המוסמך במשפטים ואת הדוקטורט סיימה באוניברסיטת ייל היוקרתית שבארצות הברית. 

ד"ר ווגמן רטנר החלה את דרכה בעולם המשפט כעוזרת המשפטית של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, פרופ' אהרן ברק. בשנת 2005 הייתה שותפה לתהליך הקמת הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע במשרד המשפטים.

החל משנת 2011 כיהנה ד"ר ווגמן רטנר כיועצת המשפטית של הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור. לאחרונה, שימשה ממלאת מקום של פול לנדס, מי שכיהן כראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשך כחמש שנים.

"שלומית היא אשת מקצוע, ראויה ואיכותית, המסורה לשירות המדינה", אמרה שרת המשפטים שקד. "שלומית שימשה ממלאת מקום ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשך מספר חודשים והוכיחה כי כישוריה עומדים לה למילוי תפקיד זה. אני מברכת אותה על מינויה,  ובטוחה כי תעשה חיל כראש הרשות".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:118
קומיט וכל טופס במתנה