שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד הנער שהפיץ תמונות אינטימיות של מורתו ממכשיר הטאבלט שלה

חדשות

כתב אישום נגד הנער שהפיץ תמונות אינטימיות של מורתו ממכשיר הטאבלט שלה, צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום נגד הנער שהפיץ תמונות אינטימיות של מורתו ממכשיר הטאבלט שלה
22/12/2015, עו"ד אורי ישראל פז

הנאשם לקח את מכשיר הטאבלט השייך למורה, ומצא בו תמונות אינטימיות שסונכרנו למכשיר ללא ידיעתה מהטלפון שלה. הוא צילם אותן באמצעות הטלפון הנייד, שלח את התמונות לחבריו ב- WhatsAppואלו הופצו בקרב תלמידי בית הספר ובעיר. הנער, כיום בן 18, מואשם בעבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט לנוער באשקלון כתב אישום נגד תושב העיר, כיום בן 18, שעיין במכשיר הטאבלט של מורה בבית הספר, תוך פגיעה בפרטיותה, והפיץ תמונות אינטימיות שלה, שסונכרנו לטאבלט, מבלי ידיעתה, ממכשיר הטלפון הסלולרי הנייד האישי. כתב האישום מייחס לנער ביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רותם יוחנני-הר ציון מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), ב-7 לספטמבר 2014 נכנס הנער הנאשם לכיתה של חבריו, לקח משולחנה של אחת התלמידות טאבלט השייך למורה, שנמסר לה לצרכי עבודה על ידי משרד החינוך והחל לעיין בו, ללא רשות, כאשר האחרים מתגודדים מסביבו.

תוך כדי העיון בטאבלט, הבחין הנער בתמונות אינטימיות של המורה, שסונכרנו כאמור לטאבלט, מבלי ידיעתה, ממכשיר הטלפון הנייד האישי שלה. הנער צילם באמצעות הטלפון הנייד תמונות ממסך הטאבלט ולאחר מכן, שלח את התמונות באמצעות WhatsApp לחבריו וזאת, מבלי שניתנה הסכמתה של המורה המתלוננת לפרסום.

באופן שאינו ידוע במדויק לפרקליטות, בסמוך לאחר מכן, התפרסמו התמונות בקרב תלמידי בית הספר ובעיר אשקלון. כתוצאה מכך, נגרם למורה המתלוננת סבל נפשי רב, והיא אף נאלצה להפסיק את עבודתה בבית הספר לפרק זמן קצר.   

במעשיו אלה, לטענת הפרקליטות, פגע הנער הנאשם בפרטיותה של המורה המתלוננת ללא הסכמתה, בכך שבלש אחריה באופן שעלול להטרידה ופרסם תצלומים המתמקדים במיניותה, בנסיבות שבהן הפרסום עלול להשפילה או לבזותה, מבלי שניתנה הסכמתה של המורה לפרסום. 

תיק החקירה נגד שלושת החשודים האחרים נסגר מחוסר ראיות.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:170
קומיט וכל טופס במתנה