שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום חמור נגד נהגת שהרגה הולכת רגל בת 67 וברחה ממקום התאונה

חדשות

כתב אישום חמור נגד נהגת שהרגה הולכת רגל בת 67 וברחה ממקום התאונה, צילום: כביש. צילום: אודי שטיינוול
כתב אישום חמור נגד נהגת שהרגה הולכת רגל בת 67 וברחה ממקום התאונה
15/12/2015, עו"ד אורי ישראל פז

הנאשמת, נטליה פוגרבניאק בת ה-38, נהגה תחת השפעת אלכוהול וגרמה לתאונת דרכים קטלנית שבה נהרגה הולכת רגל שחצתה את הכביש במעבר חצייה. פוגרבניאק ובן זוגה הותירו את המנוחה על הכביש כשהיא סובלת מחבלות קשות ועזבו את המקום מבלי להושיט עזרה או להזעיק את כוחות ההצלה

 

כתב אישום חמור הוגש אתמול (ב', 14.12) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד נהגת, בת 38, שנהגה לפני כעשרה ימים בערד תחת השפעת אלכוהול וגרמה לתאונת דרכים קטלנית, שבה נהרגה הולכת רגל, הינדה בש שלמון ז"ל, בת 67, עת חצתה את הכביש במעבר חציה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

מיד לאחר התאונה, עזבה הנאשמת נטליה פוגרבניאק את המקום יחד עם בן זוגה אנדריי פדצנקו שישב לצדה ברכב, מבלי להושיט עזרה להולכת הרגל שנפגעה ומבלי להזעיק עזרה. השניים הגיעו לביתם, המשיכו לשתות משקאות אלכוהוליים והלכו לישון.

כתב האישום מייחס לנאשמת עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, גרימת מוות ברשלנות, נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים ועוד. בן זוגה של הנאשמת מואשם בעבירה על פקודת התעבורה של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דרור שטורק מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), ב-5 לדצמבר 2015 בשעה 22:00, נהגה פוגרבניאק בת ה-38 ברכבה בעיר ערד לאחר ששתתה משקאות משכרים, כשלצדה ישב בן זוגה.

במהלך הנהיגה, הסיטה הנאשמת את מבטה מהכביש למכשיר הנייד של בן זוגה. בשלב זה, פגעה הנאשמת עם חזית הרכב בהולכת הרגל,  אשר כאמור חצתה אותה עת את הכביש במעבר החצייה. כתוצאה מכך, המנוחה נזרקה קדימה, נפלה על הנתיב השמאלי בכיוון נסיעת הנאשמים ונותרה לשכב על הכביש, כשהיא סובלת מחבלות קשות בראש ושברים מרובים בגפיים.

לאחר הפגיעה, לא עצרה הנאשמת במקום התאונה ולא הגישה עזרה להולכת הרגל, אלא המשיכה בנסיעה רצופה לביתה. לאחר שהנאשמים עזבו את מקום התאונה, אזרחים שהזדמנו למקום, הזעיקו את כוחות ההצלה. אמבולנס מד"א פינה את המנוחה לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותה עקב החבלות שנגרמו לה כתוצאה מהתאונה.

הנאשמים נעצרו מספר שעות לאחר התאונה, בעקבות פעולות חקירה שבוצעו על ידי את"ן נגב במשטרת ישראל.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים כנגדה. ובית המשפט האריך את מעצרה עד החלטה אחרת. מעבר לכך, הגישה הפרקליטות בקשה לשלול את רישיון הנהיגה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:32
קומיט וכל טופס במתנה