שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום: הביאו במרמה נשים מרוסיה ואוקראינה לעיסוק בזנות בישראל

חדשות

כתב אישום: הביאו במרמה נשים מרוסיה ואוקראינה לעיסוק בזנות בישראל, צילום: צילום: istock
כתב אישום: הביאו במרמה נשים מרוסיה ואוקראינה לעיסוק בזנות בישראל
14/12/2015, עו"ד אורי ישראל פז

לאוניד שטרימר ואסף בן ארי מואשמים כי יצרו קשר עם נשים צעירות מרוסיה ואוקראינה באמצעות האינטרנט והבטיחו להן עבודה רווחית בישראל בעיסוי ושיכון בדירות יוקרה. לאחר שאלו הגיעו לישראל, אילצו אותן הנאשמים לעסוק בזנות תוך ניצול מצוקתן ותלותן בהם

 

כתב אישום הוגש אתמול (א', 13.12) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד לאוניד שטרימר ואסף בן ארי, בני 34 מרמת גן ובת ים, הכולל עבירות של קשירת קשר לפשע, החזקת מקום לשם זנות, גרימה לעזיבת מדינה לשם זנות, הבאת אדם לשם עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, סרסרות למעשי זנות, מעשה מגונה, אינוס ומעשה סדום, כל נאשם על פי חלקו בכתב האישום.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית שמש מפרקליטות מחוז תל אביב, בשנת 2015 הנאשמים קשרו קשר להבאת נשים צעירות מרוסיה ואוקראינה אל מדינת ישראל, במטרה לספק שירותי מין לגברים תמורת תשלום. בנוסף, קשרו הנאשמים קשר להביאן לידי עיסוק בזנות, תוך ניצול יחסי מרות ומצוקה כלכלית או נפשית, במטרה לקבל חלק מדמי האתנן שניתן להן בעד מעשי הזנות.

במסגרת הקשר, יצר שטרימר עם הנשים קשר באמצעות אתרי אינטרנט והניע אותן לעזוב את מדינתן ולהגיע לישראל תוך שהבטיח להן שירוויחו כסף רב בעבודה בעיסוי ושיכון בדירות יוקרה. בן ארי החזיק וניהל מקומות לעיסוק בזנות במגדל "סיטי טאוור" ובבניין "משה אביב" ברמת גן וכן ברחוב בן גוריון בבת ים.

לאחר שהגיעו הנשים לישראל, הודיעו להן שטרימר ובן ארי כי הן תעסוקנה במתן שירותי מין. בנוסף, נדרשו הנשים לשלם סכום כסף עבור שהייה בדירות ונאמר להן כי יהיה עליהן לשלם קנסות אם יגיעו באיחור לעבודתן.

כמו כן, אולצו הנשים לעבוד כשלגופן הלבשה תחתונה בלבד, והוזהרו כי אם יעצרו על ידי המשטרה, יהיה עליהן להימנע ממסירת מידע. כמו כן, הן אולצו להשתמש בכינויים, על מנת שלא יזהה אותן. בשניים מהמקרים ביצעו שטרימר ובן ארי בנשים הצעירות מעשים מגונים ואף בעלו אותן שלא בהסכמה.

במעשים המיוחסים להם בכתב האישום ניצלו השניים את מצוקתן של הנשים שהגיעו לישראל חסרות ממון ומדור, והביאו אותן לעיסוק בזנות, תוך ניצול מצב התלות של הנשים כלפיהן, באמתלתה שהם מלמדים אותן את שירותי המין שעליהן לספק ללקוחות.

"המשיבים לאורך תקופה גרמו לנשים להגיע לישראל לשם זנות, העסיקו אותן במתן שרותי זנות והשתכרו מכך", טוענת הפרקליטות בבקשת המעצר נגד השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. "המשיבים ביצעו עבירות מין בנשים, בכסות של לימוד שירותי המין שעליהן לספק ללקוחות, תוך ניצול מצוקתן. המשיבים נעצרו במסגרת פרשה זו ולאחר ששוחררו, חזרו מיד לבצע את העבירות...  מעשיהם החמורים של המשיבים משך תקופה ארוכה, כלפי נשים שונות, ובמקומות שונים מלמדת על מסוכנותם הגבוהה כלפי הציבור בכלל, ועל היעדר האפשרות לאיין את מסוכנותם של המשיבים בדרך של חלופת מעצר".

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

ח"כים וארגונים חברתיים מצטרפים לתביעה לסגור את בית הבושת ברח' הירקון 98

 

מורשע בסחר בנשים יוכרז פושט רגל למרות חוב של מיליון שקל לאחת מקורבנותיו

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:229
קומיט וכל טופס במתנה