שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > היועמ"ש ביקר בקניה וברואנדה במטרה להדק את שיתוף הפעולה בין המדינות

חדשות

היועמ"ש ביקר בקניה וברואנדה במטרה להדק את שיתוף הפעולה בין המדינות, צילום: עו"ד יהודה וינשטיין ונשיא קניה אוהורו קנייתה
היועמ"ש ביקר בקניה וברואנדה במטרה להדק את שיתוף הפעולה בין המדינות
23/11/2015, עו"ד אורי ישראל פז

עו"ד יהודה וינשטיין נפגש בסוף השבוע האחרון עם בכירי הממשל בקניה וברואנדה, בהם נשיא ביהמ"ש העליון בקניה והיועצים המשפטיים בשתי המדינות. במהלך הביקור נדונו נושאים בעלי עניין משותף לשתי המדינות. בנוסף, קיים היועמ"ש ביקור באתר ההנצחה לקורבנות רצח העם ברואנדה ונשא דברים לזכר הנספים

היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, חתם בסוף השבוע האחרון ביקור רשמי בקניה וברואנדה, במסגרתו קיים סדרת פגישות עבודה עם גורמים בכירים במערכת הממשל של שתי המדינות. במהלך הביקור בקניה, נפגש היועץ עם נשיא קניה, סגן הנשיא, נשיא בית המשפט העליון, יו"ר הפרלמנט ועם מקבילו – היועץ המשפטי לממשלה של קניה. בפגישות נדונו נושאים בעלי עניין משותף לשתי המדינות. כמו כן, במטרה להדק את שיתוף הפעולה המשפטי בין שתי המדינות, ומתוך רצון לחזק את קשרי ההבנה ההדדית וחילופי הניסיון, המידע והמומחיות של שתי המדינות, חתם היועץ המשפטי לממשלה עם עמיתו, היועץ המשפטי לממשלה הקנייתי, פרופ' גיתו מויגי, על הצהרת כוונות לחיזוק שיתוף הפעולה בתחומים משפטיים שונים.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

במהלך הביקור ברואנדה, נפגש היועץ המשפטי לממשלה עם נשיא רואנדה, שרת החוץ ושר המשפטים של רואנדה. בפגישות נדונו נושאים בעלי עניין משותף לשתי המדינות. בנוסף, קיים היועץ ביקור באתר ההנצחה לקורבנות רצח העם שהתרחש ברואנדה בשנת 1994, ונשא דברים לזכר הנספים. בדבריו עמד היועץ המשפטי לממשלה על החובה של כל אדם, ושל החברה האנושית בכללותה, להבטיח שדברים מזעזעים כגון אלו לא יחזרו עוד לעולם.

חברי המשלחת אשר התלוו ליועץ המשפטי לממשלה הם: ד"ר רועי שיינדורף, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט בינלאומי), עו"ד יובל קפלינסקי, מנהל המחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה, וד"ר אסף הראל, עוזר היועץ המשפטי לממשלה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:7
קומיט וכל טופס במתנה