שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום חמור הוגש נגד תייר אוקראיני בן 26 בגין ניסיון חטיפה ואונס

חדשות

כתב אישום חמור הוגש נגד תייר אוקראיני בן 26 בגין ניסיון חטיפה ואונס , צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום חמור הוגש נגד תייר אוקראיני בן 26 בגין ניסיון חטיפה ואונס
06/10/2015, עו"ד אורי ישראל פז

בבקשת המעצר עד תום ההליכים טענה הפרקליטות כי מרבית העבירות בוצעו באכזריות יוצאת דופן ותוך גרימת חבלות למתלוננות, שתיים מהן קטינות. "נסיבות ביצוען, כמו גם מכלול נסיבות תיק זה, מאיינות כל אפשרות לתת בו אמון"

כתב אישום חמור הוגש היום (א', 4.10) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד דניס טרטיאקוב, תייר אוקראיני בן 26, בגין ביצוען של עבירות אינוס בנסיבות מחמירות, ניסיונות אינוס בנסיבות מחמירות, חטיפה לשם ביצוע עבירת מין וניסיונות חטיפה, כליאת שווא, פציעה ועבירות נוספות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מיטל חן רוזנפלד מפרקליטות מחוז חיפה, עולה כי באוגוסט 2014 הגיע טרטיאקוב לישראל כתייר, וזמן קצר יחסית לאחר מכן ביצע את העבירות המיוחסות לו. מדובר בארבעה אישומים שונים שבוצעו כלפי ארבע מתלוננות שונות, שתיים מהן קטינות. מרבית העבירות בוצעו באכזריות ותוך גרימת חבלות למתלוננות.האישום הרביעי עניינו החזקת חומרי תועבה בהם מוצגים דמותם של קטינים תוך כדי ביצוע אקטים מיניים.העבירות בוצעו באזור קרית מוצקין, בקריית ים ובקריית חיים שבצפון הארץ.

טרטיאקוב נהג לעקוב אחרי המתלוננות בנסיעתן באוטובוס עד להגעתן בסמוך לבניין מגוריהן. כנגד אחת המתלוננות, כשפנתה לצאת ממעלית בניין מגוריה בקומה השלישית, נעמד טרטיאקוב בפתח המעלית, כשפניו כלפי פנים המעלית, פרש את ידיו לצדדים וחסם לה את היציאה מהמעלית. המתלוננת פנתה אליו וביקשה ממנו שייתן לה לצאת, אך הוא סימן לה באצבעו כלפי מעלה ואמר "למעלה, למעלה". היא ניסתה לצעוק, אבל הנאשם סתם את פיה באמצעות כף ידו ואמר "לא מדבר עברית". בשלב זה, הנאשם יצא איתה מהמעלית וכפה עליה בכוח ובאלימות ללכת מהמקום שבו היא נמצאת, בקומה השלישית, ועד לקומה הרביעית, וניסה לחטוף ולאנוס אותה בכך שבידו האחת הוא חסם את פיה ובשנייה דחף וגרר אותה בכוח במעלה המדרגות, עד לקומה הרביעית, שם נמצא גג הבניין, שבו ניסה לבצע בה את זממו.

בהיותם במדרגות הקומה הרביעית, בסמוך ליציאה לגג, המתלוננת נצמדה לקיר והנאשם ניסה לחטוף ולאנוס אותה בכך שהמשיך למשוך אותה בכוח לכיוון מעלה המדרגות, שם נמצא הגג. המתלוננת נאבקה בו והצליחה לבסוף להסיר את ידו מפיה ואז הצליחה לצרוח בקול רם והמשיכה להיאבק בו, אולם טרטיאקוב הכה אותה באגרוף בפניה וחנק אותה. למשמע צעקותיה הרמות, יצאה שכנה מדירתה בקומה הרביעית אל חדר המדרגות בבניין והחלה לצעוק. בשלב זה, נמלט הנאשם מיד מהמקום.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט המחוזי לעצור את טרטיאקוב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לטענת הפרקליטות, יד בידה ראיות טובות לכאורה להוכחת אשמתו של התייר טרטיאקוב, בהן ממצאי DNA שלו באחד מהאירועים, ממצאי מחקר תקשורת, גרסאות עדים, חוות דעת המעבדות שונות ותיעוד רפואי.

"מרבית העבירות בוצעו באכזריות יוצאת דופן ותוך גרימת חבלות למתלוננות. נסיבות ביצוען, כמו גם מכלול נסיבות תיק זה, מאיינות כל אפשרות לתן בו אמון", טוענת הפרקליטות בבקשת מעצרו עד תום ההליכים. "מאז הגעתו לישראל, אוגוסט 2014, אין לנאשם רישום פלילי ועל פניו אין רישום כזה כנגדו בארץ מוצאו, אולם אין בכך כדי להפחית כהוא זה מעילות המעצר הקיימות כנגדו. קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר הנאשם-המשיב הוא עלול לסכן את שלום הציבור. כמו כן קיים חשש ממשי לשיבוש הליכי משפט, כעולה מחומר הראיות".

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:118
קומיט וכל טופס במתנה