שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מבצע עבירות מס במאות מיליוני שקלים נתפס לאחר שהחליף זהויות במשך שנה וחצי

חדשות

מבצע עבירות מס במאות מיליוני שקלים נתפס לאחר שהחליף זהויות במשך שנה וחצי, צילום: צילום: Getty images Israel
מבצע עבירות מס במאות מיליוני שקלים נתפס לאחר שהחליף זהויות במשך שנה וחצי
02/09/2015, ליאור שדמי שפיצר

החשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של 167 מיליון שקל אותר הודות למאמץ מודיעיני וחקירתי מתמשך, לאחר שבמהלך כשנה וחצי החליף זהויות ומקומות מגורים והשתמש בתעודות זהות מזויפות

בית משפט השלום בבאר שבע האריך השבוע את מעצרו של חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ-167 מיליון שקל, חלקן מטעם 15 חברות שונות שבבעלותו. החשוד נעצר על ידי עובדי יחידת חקירות מכס ומע"מ באר שבע שהצליחו לאתרו במאמץ מודיעיני וחקירתי מתמשך, לאחר שבמהלך כשנה וחצי החליף זהויות ומקומות מגורים והשתמש בתעודות זהות מזויפות.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

החשוד, ואל אל צנאע (38), נעצר בחשד כי בין השנים 2015-2011 הפיץ חשבוניות מס פיקטיביות ובכך גרף לכיסו במרמה על חשבון הציבור מע"מ בהיקף של כ-20 מיליון שקל. על פי החשד, אל צנאע הפיץ חשבוניות פיקטיביות באמצעות 15 חברות הרשומות בבעלותו ועבורן גם הגיש דוחות כוזבים למע"מ. כמו כן, כפי העולה מבקשת המעצר, אל צנאע זייף פנקסי חשבוניות של 15 חברות שונות והפיץ את חשבוניותיהן ללא ידיעתן ורשותן.

אל צנאע, שהתגורר לסירוגין בבית לקייה שבדרום וברמלה, נדרש למעצר לפני כשנה וחצי. מאז, נהג להשתמש בזהויות בדויות ולשנות את מקום מגוריו כך שנדרשו פעולות חקירה רבות על מנת לאתרו. כאשר נעצר על ידי חוקרי מע"מ באר שבע, שאיתרו אותו ונכנסו לבית לקייה לעוצרו בליווי משטרתי, הוא החזיק בתעודת זהות עם שם בדוי ובתעודת הזהות האמיתית שלו, שבה כתובתו הרשומה היא ברמת גן.

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:188
קומיט וכל טופס במתנה