שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > משרדי הפרקליטות, הסנגוריה הציבורית ורשם המשכונות בב"ש יעברו למשכן חדש

חדשות

משרדי הפרקליטות, הסנגוריה הציבורית ורשם המשכונות בב"ש יעברו למשכן חדש, צילום: שרת המשפטים איילת שקד. צילום: דוברות משרד המשפטים
משרדי הפרקליטות, הסנגוריה הציבורית ורשם המשכונות בב"ש יעברו למשכן חדש
19/08/2015, עו"ד אורי ישראל פז

משרדי פרקליטות מחוז הדרום (אזרחי), האגף לסיוע משפטי והסנגוריה הציבורית במחוז הדרום יעברו למשכן החדש שנחנך אתמול. במפגש עם הפרקליטים שוחחה אתמול שרת המשפטים על סוגיית המסתננים והעברתם למדינה שלישית, והודיעה כי בכוונתה לטפל בתופעת הפוליגמיה במגזר הבדואי

משכן חדש למשרד המשפטים בבאר שבע נחנך אתמול בטקס גזירת סרט וקביעת מזוזה שנערך במעמד שרת המשפטים איילת שקד. המתחם כולל משרדים חדשים של פרקליטות מחוז הדרום (אזרחי), האגף לסיוע משפטי אזרחי – מחוז הדרום, הסנגוריה הציבורית – מחוז הדרום, וכן רשם המשכונות.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

המעבר למגדל החדש – מגדל "קרסו" שברחוב קרן היסוד בעיר – נעשה במסגרת מהלך כולל לשיפור השירות לציבור, באופן שיאפשר טיפול מקצועי ויעיל יותר בפניות תושבי האזור.

בטקס השתתפו מנכ"לית משרד המשפטים עו"ד אמי פלמור, פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן, הסנגור הציבורי הארצי עו"ד יואב ספיר, המשנה למנכ"לית רונן גורביץ' וסמנכ"ל בכיר לענייני תפעול ולוגיסטיקה מופיד גאנם, לצד מנהלי היחידות המחוזיות.

הביקור במחוז נוצל גם לטובת דיונים מקצועיים בפרקליטות המחוז האזרחית והפלילית, בהשתתפות פרקליט המדינה. במפגש עם הפרקליטים שמעה שרת המשפטים שקד סקירה על תיקים המתנהלים במחוז, לרבות בסוגיית המסתננים והעברתם למדינה שלישית, סוגיית שאותה הגדירה השרה שקד כבעלת משמעות אסטרטגית בעבור מדינת ישראל. כמו כן, הודיעה השרה כי בכוונתה להידרש ביתר שאת לתופעת הפוליגמיה במגזר הבדואי, נוכח החשיבות הגדולה שבביעור התופעה. במסגרת זאת, הודיעה הזרה שקד כי בקרוב תכנס שולחן עגול בהשתתפות כל הגורמים הרלבנטיים, לצורך מציאת פתרונות הולמים.

שרת המשפטים איילת שקד אמרה בנאומה בפני עובדי משרד המשפטים כי "שרי הממשלה מפרגנים לנו על כוח האדם המעולה במשרד המשפטים. אני גאה בעבודה המצוינת שלכם, והייתי רוצה להמשיך ולפתח את המשרד כמשרד חברתי. יש לכם כוח בידיים, נצלו אותו כדי להיטיב עם האזרחים".

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:26
קומיט וכל טופס במתנה