שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מנהל להקת הזמר "פרחי באר שבע" מואשם בביצוע עבירות מין ב-13 קטינים

חדשות

מנהל להקת הזמר "פרחי באר שבע" מואשם בביצוע עבירות מין ב-13 קטינים, צילום: צילום: Getty images Israel
מנהל להקת הזמר "פרחי באר שבע" מואשם בביצוע עבירות מין ב-13 קטינים
09/08/2015, ליאור שדמי שפיצר

הנאשם, משה זאדה, ניצל את מעמדו כאחראי על הלהקה, בה חברים קטינים בגילאי 9-14, על מנת לבצע בהם מעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות ויחסי הקרבה והאמון שנוצרו בינו לבינם. הפרקליטות: "התנהגותו של הנאשם מעידה על בעיה בשליטה בדחפים מיניים ועל חוסר גבולות, ואלה מלמדים על מסוכנותו"

פרקליטות מחוז דרום הגישה בסוף השבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד משה זאדה, בן 30 מבאר שבע, מנהל להקת הזמר "פרחי באר שבע", בגין ביצוע מספר רב של עבירות מין ב-13 קטינים. בין היתר מואשם זאדה בביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים בקטינים שטרם מלאו להם שש עשרה, מעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות, סחיטה באיומים, מעשים מגונים במרמה, ניסיון למעשה סדום, מעשה סדום בהסכמה או תוך ניצול יחסי מרות, הטרדה מינית ושיבוש הליכי משפט.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד רחל אלמקייס עולה כי במשך כשלוש שנים, ניהל זאדה את להקת הזמר "פרחי באר שבע", שבה היו חברים קטינים בגילאי 9 עד 14. במהלך תקופה זו, ובמספר רב של מקרים, ביצע הנאשם עבירות מין שונות בקטינים שהיו חברים בלהקה, וגם בקטינים שעבדו אצלו ובקטינים נוספים, בביתו ובמקומות אחרים.

עוד עולה כי במספר מקרים הטריד הנאשם את הקטינים מינית, תוך שהוא משוחח עימם בטלפון ומתכתב עימם באמצעות תוכנות להעברת מסרונים. בחלק מהמקרים, במהלך השיחות עמם, הוא ביצע בהם מעשים מגונים, בכך ששלח להם תמונות של איבר מינו וסרטונים בהם הוא נראה מאונן, ובכך שגרם להם לצלם את איברי המין שלהם, או להסריט עצמם, כאשר הם מבצעים בגופם מעשים מיניים שונים ושולחים אליו את התמונות והסרטונים.

בבקשת המעצר ציינה התובעת כי "הנאשם ניצל את מעמדו כאחראי על להקה של קטינים, את האמון שרכשו לו הקטינים והוריהם ואת יחסי הקרבה שנוצרו בינו לבין הקטינים, על מנת לממש את דחפיו המיניים הבלתי נלאים. התנהגותו של הנאשם מעידה על בעיה בשליטה בדחפים מיניים ועל חוסר גבולות, ואלה מלמדים על מסוכנותו. חלק מהעבירות בוצעו בתחכום רב תוך ניצול תמימותם של הקטינים וגם בכך יש כדי להעיד על מסוכנותו הרבה של הנאשם".

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:166
קומיט וכל טופס במתנה