שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > נבחרו חברי הוועד המרכזי בלשכת עוה"ד – רובם המוחלט הם אנשיו של אפי נוה

חדשות

נבחרו חברי הוועד המרכזי בלשכת עוה"ד – רובם המוחלט הם אנשיו של אפי נוה, צילום: עו"ד אפי נוה. צילום: עידן מילמן
נבחרו חברי הוועד המרכזי בלשכת עוה"ד – רובם המוחלט הם אנשיו של אפי נוה
07/07/2015, עו"ד אורי ישראל פז

לראש הלשכה הנבחר יש רוב מוחלט בוועד המרכזי שנבחר אתמול – 15 מתוך 17 החברים – שיהיו אמונים על ביצוע המדיניות הנקבעת על ידי ראש הלשכה. עו"ד נוה: "הרוב לו זכינו בבחירות מבטיח משילות ומאפשר לנו לטפל בנושאים הבוערים של הצפת המקצוע, הסגת גבול המקצוע והחקיקה הפוגעת בפרנסתנו"

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בחרה אתמול (ב', 6.7) את נציגיה בוועד המרכזי של הלשכה. בראש הוועד עומד ראש הלשכה עו"ד אפי נוה. חברי הוועד שנבחרו הם עורכי הדין חוה מרצקי, אורי קינן, אהוד בר עם, רועי אברמוביץ, רועי כהן, ליאור שפירא, מוחמד אבו יונס, מטאנס שאער, יורם ברוזה, יוסי חכם, מוחמד נעמנה, משה טייב, יצחק נטוביץ, דורון תמיר, שלומי וינברג ונעמי עיני. לממלא-מקום ראש לשכה נבחר עורך הדין אורי קינן.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

לראש הלשכה נוה יש רוב מוחלט בוועד המרכזי, כאשר 15 מתוך 17 החברים שנבחרו הם אנשיו. רוב זה מקנה לו יכולת לקדם את תפיסות עולמו והאתגרים העומדים לפניו בארבע השנים הקרובות.

יצוין כי הוועד המרכזי הוא הגוף המנהל את לשכת עורכי הדין והוא המוסד האמון על ביצועה, הלכה למעשה, של המדיניות הנקבעת על ידי ראש הלשכה.

ראש הלשכה עו"ד נוה בירך את הנוכחים, ואמר: "הרוב לו זכינו בבחירות מבטיח משילות ומאפשר לנו לטפל בנושאים הבוערים של הצפת המקצוע, הסגת גבול המקצוע והחקיקה הפוגעת בפרנסתנו. אני סמוך ובטוח כי ישיבה חגיגית זו תסמל תחילתו של עידן חדש בלשכת עורכי הדין. אני קורא  לכל החברים לשלב ידיים ולפעול במשותף להשגת היעדים שהתחייבנו אליהם בפני ציבור עורכי הדין למען עתידו של המקצוע היקר לכולנו". 

ליו"ר המועצה הארצית נבחרה בשנית עורכת הדין חוה מרצקי, שהוסיפה במהלך הדיון: "אני מודה לחברות וחברי המועצה על האמון שנתנו בי. אני מאמינה כי בקדנציה הנוכחית המועצה הארצית בראשותי תמלא את תפקידיה על הצד הטוב ביותר ותצעיד, יחד עם הוועד המרכזי, את הלשכה להישגים חדשים הן לטובת ציבור עורכי הדין והן לטובת שלטון החוק במדינת ישראל".

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

מסתמן: מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין יפוצל לשני מחוזות נפרדים

 

הצעת החוק לשינוי מקיף בלשכת עורכי הדין עברה בוועדת השרים לענייני חקיקה

 

עו"ד אפי נוה זכה בבחירות לראשות הלשכה; התומכים בו נבחרו לראשי המחוזות

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:137
קומיט וכל טופס במתנה