שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד מרחבי העולם יגיעו לארץ להשתלמות בנושא לוחמה בחרמות ובאנטישמיות

חדשות

עו"ד מרחבי העולם יגיעו לארץ להשתלמות בנושא לוחמה בחרמות ובאנטישמיות, צילום: צילום: Getty images Israel
עו"ד מרחבי העולם יגיעו לארץ להשתלמות בנושא לוחמה בחרמות ובאנטישמיות
28/06/2015, ליאור שדמי שפיצר

כ-70 עורכי דין יחלו מחר השתלמות אינטנסיבית של שבוע, שמארגן ארגון שורת הדין, בנושאי לוחמה באנטישמיות ובמימון טרור, לוחמה בחרמות נגד ישראל והגנה על חיילי צה"ל הנאשמים בפשעי מלחמה. עו"ד ניצנה דרשן לייטנר: "נעניק להם את כל הכלים המשפטיים הדרושים במטרה להגן על ישראל בעולם"

כ-70 עורכי דין מרחבי העולם יחלו מחר (ב, 29.6) השתלמות משפטית שמטרתה הגנה על מדינת ישראל ועל חיילי צה"ל במישור המשפטי בעולם. עורכי הדין אשר מגיעים מארה"ב, סינגפור, הולנד, דרום אפריקה, גרמניה, קנדה, ובלגיה יתארחו בישראל למשך שבוע, ובמהלכו ילמדו אלו כלים משפטיים עומדים לרשותם במטרה להוות משקל נגד לאותם גופים אנטישמיים, המבקשים לפגוע במדינת ישראל ובחיילי צה"ל.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

במסגרת ההשתלמות ישמעו הרצאות מפי עורכי דין מגדולי המומחים בעולם, בהם אלן דרזוויץ, ארווין קוטלר, דניאל רייזנר, יוג'ין קנטרוביץ ואבי בל. בנוסף, עורכי הדין יבקרו בבית המשפט העליון ובבית המשפט הצבאי, ויסיירו בגבול לבנון וסוריה ובגדר ההפרדה.

עורכי הדין מגיעים בהתנדבות מלאה, ובבוא היום כאשר יצטרכו לייצג את מדינת ישראל כנגד אותם גופים הם יעשו זאת כפרו בונו וללא עלות.

ראש ארגון שורת הדין, עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר, מסבירה כי "מדובר בעורכי דין אוהבי ישראל אשר הגיעו מרצונם, וזאת במטרה להגן על מדינת ישראל מפני אותם גורמים אנטישמיים אשר קוראים להחרים את ישראל בקמפוסים, בקו-אופים, בקרנות הפנסיה ובכל מקום אחר. במהלך השבוע הקרוב אנו נעניק להם את כל הכלים המשפטיים הדרושים להם במטרה להגן על מדינת ישראל בעולם. אני מאמינה שביכולתם לשוב לארצם ולהילחם בדרך משפטית כנגד מי שמכפיש ופוגע במדינת ישראל".

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:9
קומיט וכל טופס במתנה