שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד אפי נוה זכה בבחירות לראשות הלשכה; התומכים בו נבחרו לראשי המחוזות

חדשות

עו"ד אפי נוה זכה בבחירות לראשות הלשכה; התומכים בו נבחרו לראשי המחוזות, צילום: עו"ד אפי נווה. צילום: עידן מילמן
עו"ד אפי נוה זכה בבחירות לראשות הלשכה; התומכים בו נבחרו לראשי המחוזות
17/06/2015, ליאור שדמי שפיצר

עו"ד ינון היימן נבחר ליו"ר מחוז תל אביב והמרכז. עו"ד תמי אולמן ליו"ר מחוז חיפה, עו"ד דני אליגון נבחר ליו"ר מחוז דרום, עו"ד אשר אקסלרד ליו"ר מחוז ירושלים ועו"ד חאלד זועבי ליו"ר מחוז צפון. אפי נוה: "אינני מתכוון לבזבז זמן בחגיגות ניצחון. החל ממחר נתחיל לעבוד יחד בהרמוניה"

עו"ד אפי נוה נבחר אתמול ליו"ר לשכת עורכי הדין וגבר על יריביו עו"ד דורון ברזילי ועו"ד טלי גוטליב. המועמדים מטעמו של נוה נבחרו לעמוד בראש המחוזות, דבר שיבטיח לו רמת משילות גבוהה בלשכה. עו"ד ינון היימן נבחר ליו"ר מחוז תל אביב והמרכז. עו"ד תמי אולמן ליו"ר מחוז חיפה, עו"ד דני אליגון נבחר ליו"ר מחוז דרום, עו"ד אשר אקסלרד ליו"ר מחוז ירושלים ועו"ד חאלד זועבי ליו"ר מחוז צפון.

הבחירות הנוכחיות התאפיינו בשיעורי הצבעה נמוכים של כ-25%, נמוך משמעותית מבחירות קודמות בהן אחוז ההצבעה עמד על 30%.

עו"ד נוה הודה לתומכיו הבוקר בפייסבוק וכתב "אני מתחייב בפניכם שאינני מתכוון לבזבז זמן בחגיגות ניצחון. החל ממחר נתחיל לעבוד יחד בהרמוניה, כאשר טובת עורכי הדין בישראל עומדת לנגד עינינו. אני מבקש להודות למאות הפעילים והמתנדבים שתרמו מזמנם ומרצם לקיום יום הבחירות ולהצלחת מסע הבחירות כולו, ובעיקר אני מבקש להודות לכם המצביעים שנתתם בנו אמון. לא נאכזב אתכם. עידן חדש מתחיל היום בלשכת עורכי הדין.

נווה (47) מכהן כיו"ר מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין החל משנת 2011. ב-2012 ייסד נווה את "המדרשה למשפט מעשי של מחוז תל אביב והמרכז", שהיא פרי שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים במחוז תל אביב ומטרתה לספק לעורכי הדין העשרה מקצועית. 

יו"ר הלשכה היוצא, עו"ד דורון ברזילי, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו הבוקר הודעה לתומכיו שבה נכתב "חברות וחברים יקרים, מסתמן שהפסדנו. אני מודה לכולכם מקרב לב על התמיכה, העזרה והאמון שנתתם בי לאורך כל הדרך. עשינו כמיטב יכולתנו לשנות את פני הלשכה, אך יש לכבד את תוצאות הבחירות. אני שמח שבמהלך הקדנציה זכיתי להכיר כל אחת ואחד מכם וליהנות משיתוף הפעולה עמכם, אשר איננו דבר מובן מאליו. בהזדמנות זו אני מברך את ראש הלשכה הנכנס, עו"ד אפי נוה. שוב, תודה לכם, בהערכה ובאהבה גדולה, דורון".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:215
קומיט וכל טופס במתנה