שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד כוכבית נצח דולב שייצגה את רה"מ בפרשת אב הבית מונתה לפרקליטת מחוז י-ם

חדשות

עו"ד כוכבית נצח דולב שייצגה את רה"מ בפרשת אב הבית מונתה לפרקליטת מחוז י-ם , צילום: צילום: Getty images Israel
עו"ד כוכבית נצח דולב שייצגה את רה"מ בפרשת אב הבית מונתה לפרקליטת מחוז י-ם
27/05/2015, עו"ד אורי ישראל פז

עו"ד נצח דולב, המשמשת כיום כמשנה לפרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי), תחליף את עו"ד ליאורה חביליו שנבחרה לאחרונה לפרקליטת מחוז תל אביב (אזרחי). עו"ד נצח דולב ייצגה את משרד ראש הממשלה ואת בנימין נתניהו בתביעתו של אב הבית לשעבר מני נפתלי בבית הדין לעבודה

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה אתמול (ג', 26.5) פה אחד בעורכת הדין

כוכבית נצח דולב לתפקיד פרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי). עו"ד נצח דולב תחליף בתפקיד את עו"ד ליאורה חביליו, שנבחרה לאחרונה לתפקיד פרקליטת מחוז תל אביב (אזרחי).

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

עו"ד נצח דולב (46) עובדת בפרקליטות המדינה מאז שנת 1994, אז החלה את דרכה בפרקליטות מחוז ירושלים, לאחר התמחות של שנה בבית המשפט העליון וחצי שנה נוספת בפרקליטות. בתום ההתמחות שימשה כפרקליטה, הן בתחום הפלילי והן בתחום האזרחי. מאז התקדמה בסולם הדרגות וכיהנה בשורה של תפקידים, כאשר מאז שנת 2008 היא משמשת בתפקיד המשנה לפרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי).

במהלך השנים ניהלה עו"ד נצח דולב מספר רב של תיקים, ובין היתר ריכזה תחומים משפטיים רבים ובכלל זה תחום המכרזים, התכנון והבניה, תיקי רשות מקרקעי ישראל, תביעות בתחום דיני העבודה והאכיפה האזרחית. לאחרונה ייצגה נצח דולב את המדינה בתביעתו של אב הבית לשעבר מני נפתלי, בתביעתו בבית הדין לעבודה בגין העסקה פוגענית במעון ראש הממשלה.

עו"ד נצח דולב ייצגה את המדינה בהליכים מורכבים, לרבות תיקים בעלי חשיבות ציבורית הן בתחם המשפט האזרחי והן בתחום המשפט המינהלי, כגון ביטול הבחירות בעיר בית שמש, עתירות מכרזים מורכבות בנוגע לכביש חוצה ישראל, התפלת מי ים והולכת הגז הטבעי. כן ייצגה את המדינה בעתירות בתחום התכנון והבניה כמו בתיק העקרוני של ועד שכונת עין כרם ותיקים רבים נוספים.

נצח דולב, נשואה ואם לארבעה ילדים, היא בעלת תואר ראשון ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, וכן בעלת תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.

חברי ועדת המכרזים היו נשיאת בית המשפט המחוזי בירושלים לשעבר, השופטת בדימוס מוסיה ארד (יו"ר); פרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן; היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עו"ד שלומית פרגו-ברנע; ונציגת ארגון הפרקליטים, עו"ד עדי בר טל.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

מינויים בפרקליטות: עו"ד ליאורה חביליו מונתה לפרקליטת מחוז ת"א לעניינים אזרחיים

 

שרה נתניהו: "מני נפתלי השליך לפח את הארוחות שהוכנו במעון ראש הממשלה"

 

"אנחנו אירופאים, אנחנו עדינים. אנחנו לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם המרוקאים"

 

מני נפתלי תובע את עוה"ד של נתניהו בגין "הסיכול הממוקד" לאחר דוח המבקר

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:239
קומיט וכל טופס במתנה