שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מהפך בדירוג משרדי עורכי הפטנטים המובילים: פרל כהן צדק לצר ברץ בראש

חדשות

מהפך בדירוג משרדי עורכי הפטנטים המובילים: פרל כהן צדק לצר ברץ בראש, צילום: עו"ד זאב פרל. צילום: תומר יעקובסון
מהפך בדירוג משרדי עורכי הפטנטים המובילים: פרל כהן צדק לצר ברץ בראש
25/05/2015, ליאור שדמי שפיצר

משרד פרל כהן צדק לצר ברץ שהגיע למקום הראשון בדירוג "DUN'S 100 2015" של קבוצת דן אנד ברדסטריט הדיח את משרד ריינהולד כהן לאחר עשור שבו היה בפסגה. את החמישייה הראשונה בדירוג 2014 סוגרים משרד ארליך אנד פנסטר, משרד ד"ר מרק פרידמן ומשרד לוצאטו את לוצאטו

משרד פרל כהן צדק לצר ברץ הוא משרד עורכי הפטנטים הגדול בישראל, כך עולה מדירוג "DUN'S 100 2015" של קבוצת דן אנד ברדסטריט, המדרג את משרדי עורכי הפטנטים בארץ בשנת 2014. לאחר עשור שבו המקום הראשון בדירוג היה שייך למשרד ריינהולד-כהן, השנה חל מהפך בצמרת, כאשר משרד פרל כהן צדק לצר ברץ העפיל לראשונה למקום הראשון, ודחק את ריינהולד-כהן למקום השני.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

משרד פרל כהן צדק לצר ברץ, המעסיק 46 עורכי פטנטים, הוא אחד המובילים בארץ בייצוג חברות היי-טק וביומד, במגוון רחב של תחומים. הוא פועל ממשרדים בתל אביב, בהרצליה פיתוח ובחיפה ומפירמות מסונפות בניו יורק, בבוסטון ובלונדון.

לדברי עו"ד זאב פרל, השותף המנהל במשרד, "זה בונוס להיות המשרד הכי גדול, אך זו לא המטרה. נמשיך לשאוף להיות ראשונים באיכות, בשירות וביחסים ארוכי הטווח שלנו עם לקוחותינו. העובדה שאנו יכולים לטפל בלקוחותינו בעצמנו כצוות בינלאומי אחד, בישראל, בארה"ב ובאירופה, מאפשרת ללקוחות לקבל ייעוץ עדכני ומקיף באופן חסר תקדים ובעלות סבירה".

משרד ריינהולד-כהן ושות' המדורג שני מעסיק 43 עורכי פטנטים. המשרד מתמחה ברישום, הגנה, בדיקת נאותות, אכיפה, חידושים, חוות דעת, ליטיגציה, רישוי ומסחור של זכויות הקניין הרוחני בתחומים רבים, כמו פטנטים, סימני מסחר ועוד.

במקום השלישי בדירוג ניצב משרד ארליך אנד פנסטר, ששומר על מקומו השלישי משנה שעברה, ומתמחה בעריכת ובהגשת בקשות לרישום פטנטים, מדגמים, סימני מסחר ותמיכה בליטיגציה בארץ ובחו"ל. המשרד מעסיק 35 עורכי פטנטים. במקום הרביעי מדורג משרד ד"ר מרק פרידמן, שעלה מהמקום השישי אשתקד, ומעסיק 11 עורכי פטנטים. את החמישייה הראשונה סוגר משרד לוצאטו את לוצאטו, שמעסיק 16 עורכי פטנטים. משרד וב ושות', המעסיק 17 עורכי פטנטים, התברג במקום השישי, ובמקום השביעי מדורג משרד ש. פרידמן ושות', המעסיק שישה עורכי פטנטים.

הדירוג מורכב משקלול של מספר פרמטרים, בהם מספר עורכי הפטנטים והעובדים המקצועיים במשרד, זהות הלקוחות ומספר הבקשות לרישום פטנט שהוגשו באמצעות המשרד בארץ ובחו"ל.

בהתאם לנתוני הדירוג, רוב הבקשות לפטנטים שהוגשו בשנה החולפת בשלושת המשרדים הגדולים הוגשו בישראל. בשנת 2014 הוגשו כ-2,686 בקשות לרישום פטנטים בישראל בשלושת המשרדים שבצמרת הדירוג. מספר הבקשות שהוגשו בארה"ב באמצעות שלושת המשרדים הגדולים עומד על 1,813 בקשות.

בנוסף לכך, כ-521 בקשות הוגשו בהתאם לאמנה הבינלאומית לשיתוף פעולה בענייני פטנטים, שמטרתה ליצור מנגנון אחיד לרישום פטנט במספר מדינות על סמך בקשה בינלאומית אחת. כיום, תושב או אזרח ישראלי יכולים להגיש בקשת פטנט בינלאומית, שמשמעותה בקשת פטנט מקומית בכל אחת מהמדינות החברות באמנה. תושב חוץ המגיש בקשת פטנט בינלאומית מייעד את כל המדינות החברות באמנה, כך שרואים את בקשת הפטנט שהגיש כאילו הוגשה על ידו גם בישראל.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

דירוג D&B: ריינהולד כהן ושות' הוא משרד עורכי הפטנטים הגדול בישראל ב-2013

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:41
קומיט וכל טופס במתנה