שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > התפתחות בחקירת עו"ד רונאל פישר החשוד בתיווך לשוחד ובשיבוש מהלכי משפט

חדשות

התפתחות בחקירת עו"ד רונאל פישר החשוד בתיווך לשוחד ובשיבוש מהלכי משפט, צילום: עו"ד רונאל פישר. צילום: רונן פדידה
התפתחות בחקירת עו"ד רונאל פישר החשוד בתיווך לשוחד ובשיבוש מהלכי משפט
30/04/2015, עו"ד אורי ישראל פז

חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים הצליחו לדלות ראיות חדשות נגד עו"ד פישר ועצרו אותו לחקירה נוספת. יחד עם פישר נחקרו גם קצין המשטרה החשוד שסייע לפישר במידע מתוך חדר החקירות תמורת טובות הנאה, וכן העוזרת האישית של עו"ד פישר, שנחקרה אתמול כחשודה בפרשה

התפתחות בחקירת עו"ד רונאל פישר: חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים הצליחו לדלות ראיות חדשות נגד עו"ד רונאל פישר, לאחר שהצליחו לפרוץ לטלפון הסלולרי שלו, ועצרו אותו אתמול (ד', 29.4) לחקירה נוספת. יחד עם פישר נחקר גם קצין המשטרה, ששמו אסור לפרסום, החשוד שסייע לפישר במידע מתוך חדר החקירות בתמורה לטובות הנאה, בעיקר בטיסות לחו"ל יחד עם עורך הדין פישר. בפרשה נחקרה אתמול כחשודה גם העוזרת האישית של עוה"ד פישר. השלושה נעצרו בידי חוקרי מח"ש ונחקרו בחשד לתיווך לשוחד, שיבוש מהלכי משפט ועבירות מתחום טוהר המידות.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול את מעצרו של הקצין החשוד והמושהה למשך חמישה ימים על מעורבותו בפרשה. הדיון בבקשת מח"ש להארכת מעצרם של עו"ד פישר והחשודה הנוספת בפרשה מתקיים הבוקר (ה', 30.4).

כפי שסוקר בפורטל תקדין, המחלקה לחקירות שוטרים כבר הודיעה בעבר לעו"ד רונאל פישר על כוונתה להעמידו לדין פלילי בגין חלק מהחשדות נגדו, בכפוף לשימוע שייערך לו, ככל שיחפוץ בכך. בפרקליטות נשקלת העמדתו של פישר לדין פלילי בפרשות העיקריות המכונות "פרשת אלון חסן" ו"פרשת אילון מכלוף", כאשר פרשיות נלוות נוספות עודן מצויות בחקירה. בדצמבר 2014 החליט עוה"ד פישר לחדול מעיסוקו כעורך דין ולסגור את משרדו.

המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת את החשד כי עו"ד פישר הציע ליו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, אלון חסן, להעביר אליו סכום כסף גדול, ובתמורה לכך הוא ידאג שבשתי פרשיות שבהן נחקר חסן לא יוגש כתב אישום. עוה"ד פישר נתפס כשמצלמות האבטחה במסעדה תפסו אותו מקבל מזוודה עם 150 אלף מזומנים, אותם העביר לידיו חסן בתיאום עם חוקרי מח"ש, ומיד נעצר. עורך הדין פישר התעלף במהלך אחת החקירות שנערכו לו במשטרה והובהל לטיפול רפואי בבית החולים.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

עו"ד רונאל פישר צפוי לעמוד לדין בעבירות של תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי משפט

 

בעקבות פרשת פישר: ייבדק חשד לקשרים פסולים בין הפרקליטות לעו"ד פליליסטים

 

תנועת אומ"ץ מבקשת מוועדת האתיקה להשעות את עו"ד רונאל פישר מהלשכה

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:133
קומיט וכל טופס במתנה