שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > האישה חשפה שלבעל יש ילד מחוץ לנישואין – וזכתה ב-70% מהווילה המשותפת

חדשות

האישה חשפה שלבעל יש ילד מחוץ לנישואין – וזכתה ב-70% מהווילה המשותפת, צילום: צילום: Getty images Israel
האישה חשפה שלבעל יש ילד מחוץ לנישואין – וזכתה ב-70% מהווילה המשותפת
19/04/2015, ליאור שדמי שפיצר

האישה גילתה באמצעות חוקר פרטי כי בעלה בגד בה עם נשים רבות ובזבז את הונם המשותף על מסעדות, צימרים ומתנות עבורן. ביהמ"ש לענייני משפחה התרשם מפערי ההשתכרות הניכרים בין השניים, הנובעים מהעובדה שהאישה ויתרה על רכישת מקצוע לטובת גידול הילדים

בית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון פסק בסכסוך גירושין פסק לגבר 30% בלבד מהזכויות בבית הפרטי, שמחירו נאמד ב-5 מיליון שקל, לאחר שאשתו חשפה כי הוא מגדל בסתר ילד מחוץ לנישואים עם אחת מבין עשרות הנשים שאיתן בגד בה במהלך השנים.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

בני הזוג היו נשואים במשך עשר שנים, שבמהלכם נולדו להם שלושה ילדים. לטענת האישה, לאורך השנים היא סבלה מאלימות מילולית ונפשית מצדו ונאלצה לחיות בפחד. בני הזוג נהנו מחיי מותרות, ובזכות פירות עבודתו של הגבר רכשו וילה המשתרעת על פני 240 מ"ר, אשר שמאי העריך את ערכה בכ-5 מיליון שקל. במהלך השנים הדיר הגבר את האישה באופן מוחלט מענייניהם הכספיים, והאישה גידלה את הילדים וטיפלה בהם, תוך שהיא מוותרת על קריירה משלה.

לטענת עו"ד אלינור ליבוביץ, שייצגה את האישה, "הגבר היה חוזר מהעבודה בשעות הלילה המאוחרות, כאשר נודף ממנו ריח של וויסקי וסיגריות. האישה האמינה באמונה שלמה ותמימה כי היעדרותו היא בשל צרכי עבודה, אך האמת המכוערת טפחה על פניה". באמצעות חוקר פרטי גילתה האישה כי במהלך חייהם המשותפים, בעלה בגד בה עם נשים רבות ובזבז את הונם המשותף על מסעדות, צימרים, מתנות וחופשות עבורן, ואף נולד לו ילד מחוץ לנישואים מאת הנשים. לדברי עו"ד ליבוביץ', כיום מבינה האישה כי הגבר לא דאג לחשוף בפניה את העניינים הכספיים, כדי שלא תדע על אורח חייו הראוותני.

בבית המשפט חשפה האישה ראיות לכך שהבעל בזבז כספים רבים במהלך השנים על בילויים עם נשים שונות, כספים שקופחו לטענתה מידיה. האישה דרשה כי חלוקת הרכוש לא תהיה שוויונית, נוכח יחסו של הבעל כלפיה במהלך החיים המשותפים, בגידותיו הרבות, הילד שנולד לו מחוץ לנישואים ופערי השכר המשמעותיים ביניהם. לדברי עו"ד ליבוביץ, "חלוקה שווה של הרכוש תעשה עוול עם האישה. בין הצדדים יש ויהיו תמיד פערי השתכרות ניכרים, כאשר האישה אינה בעלת מקצוע או השכלה ספציפית, ואין לה סיכוי לעבוד במקום עבודה בטוח או מתגמל במיוחד. מנגד, לתובע כמה עסקים, בהם סוכנות ביטוח".

בית המשפט התרשם מיכולת השתכרותו הגבוהה של הבעל בהשוואה לאשתו, ועל כן פסק כי 70% מערכה של הווילה, הממוקמת באחת השכונות המבוססות בשפלה, יעברו לידיה.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

תקדים: הסתירה מבעלה יחסים לסביים ואולצה לוותר על חלקה ברכוש שצבר

 

הגאדג'טים בבית חשפו בגידות והברחות רכוש – האם אפשר להציגם בביהמ"ש?

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:8
קומיט וכל טופס במתנה