שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אישום: מנהלת חשבונות בת 40 נאשמת בגניבת מיליון שקל מחברת פסקל טכנולוגיות

חדשות

אישום: מנהלת חשבונות בת 40 נאשמת בגניבת מיליון שקל מחברת פסקל טכנולוגיות , צילום: צילום: istock
אישום: מנהלת חשבונות בת 40 נאשמת בגניבת מיליון שקל מחברת פסקל טכנולוגיות
08/03/2015, עו"ד אורי ישראל פז

על פי כתב האישום, במשך שנתיים ביצעה העובדת, מיכל זהבי, מעל 100 העברות בנקאיות וגנבה סכום כולל של 971 מיליון שקל מחשבון החברה לחשבונות שבבעלותה ובבעלות בעלה וכן לצדדים שלישיים, באמצעות זיוף מסמכים וטפסי הפניה לבנק

פרקליטות מחוז חיפה הגישה ביום חמישי (5.3) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מיכל זהבי, בת 40 מישוב חוסן, מנהלת חשבונות בחברת "פסקל טכנולוגיות אגודה שיתופית חקלאית" שגנבה לכאורה סכום של כמיליון שקל מהחברה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

זהבי מואשמת בעבירות של גניבה בידי עובד, זיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, שימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות והלבנת הון.

מעובדות כתב האישום, שהגישה עו"ד אילנה פיקוס-רויטבלט, עולה כי במשך כשנתיים – מתחילת שנת 2013 עד סוף שנת 2014 – גנבה זהבי מחברת פסקל סכום כולל של 971 אלף שקל, באמצעות זיוף מסמכים וטפסי הפניה לבנק. זהבי העבירה כספים מחשבון החברה לחשבונות שבבעלותה ובבעלות בעלה, וכן לחשבונות של צדדים שלישיים.

מדובר ביותר מ-100 העברות בנקאיות שביצעה זהבי, באמצעות בנק לאומי שבו נמצא חשבון הבנק של החברה. לחשבון הבנק של בעלה, ניסים זהבי, העבירה הנאשמת בעשר הזדמנויות סך של 133 אלף שקל. בחלק מהמקרים מואשמת זהבי כי שלחה את ידה בכספי מזומן שקיבלה מעובדי החברה כדי להפקיד אותם בחשבון הבנק של פסקל, בסכום מצטבר של כ-16 אלף שקל.

התיק נחקר על ידי יחידת הונאה צפון במשטרה.

בתום דיון בבקשת המעצר, שוחררה זהבי למעצר בית מלא ובתנאים מגבילים.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

ביהמ"ש המחוזי ביטל את החלטת ועדת השחרורים לקצר את מאסרה של אתי אלון

 

גזר הדין של מבצעת מעילת הענק ב-yes – שבע שנות מאסר וקנס של 7,000 שקל  

 

נדחה ערעורו של פקיד במזכירות ביהמ"ש המחוזי שגנב כספים בסיוע "נט המשפט"

 

אם ובתה שגנבו כספים מהמעסיק כדי לכסות חובות הימורים חויבו ב-600 אלף שקל

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:129
קומיט וכל טופס במתנה