שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הגבר ביקש להפחית את תשלומי המזונות - האישה איימה להסגירו לשלטונות המס

חדשות

הגבר ביקש להפחית את תשלומי המזונות - האישה איימה להסגירו לשלטונות המס, צילום: צילום: Getty images Israel
הגבר ביקש להפחית את תשלומי המזונות - האישה איימה להסגירו לשלטונות המס
23/02/2015, ליאור שדמי שפיצר

בבקשה דחופה להפחתת דמי המזונות טען הגבר כי הוא מובטל הגר עם גרושתו ועם בתם באותו בית. העובדות הכוזבות הציתו את חמתה של האישה, שטענה כי הגבר גר עם בת זוגו החדשה וכי למרות הכנסותיו המכובדות כנגן עוד בחתונות ואירועים, שעליהן מעולם לא דיווח כחוק, חובו אליה עומד על 150 אלף שקל וממשיך לגדול

בקשה דחופה להפחתת דמי מזונות שנדונה בימים אלה בבת המשפט לענייני משפחה עוררה את חמתה של הגרושה, שזעמה על העובדות הכוזבות שנטענו בה ואיימה כי תדווח על הכנסותיו הלא מדווחות של הגבר לאורך השנים לרשויות המס.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

בבקשה להפחתת דמי המזונות טען הגבר כי הוא מתגורר עם אשתו לשעבר ועם בתו באותו הבית, ולא זו בלבד, אלא שהוא מובטל ולא יכול לשאת בתשלומי המזונות החודשיים שנפסקו לו. האישה נדהמה מהתמונה העובדתית השקרית שהוצגה בבקשה שכן הגבר כלל לא גר עמה אלא עם בת זוגו החדשה ובנוסף הוא אינו מובטל ואינו רעב ללחם אלא משתכר היטב כנגן עוד מוערך המופיע בחתונות ובאירועים רבים, אך למרות זאת חובו אליה עומד על 150 אלף שקל ומוסיף לגדול מדי חודש.

עוד טענה האישה, באמצעות עו"ד אמיר זבולון, כי הגבר מתחמק באופן שיטתי מתשלומי המזונות ואף אינו מקיים את הסדרי הראייה ובכך מקשה עוד על חייה. לטענתה היא נושאת לבדה בהוצאות גידול הבת המשותפת משכר של 6,000 שקל.

בייאושה, מאימת האישה כי אם יפחית בית המשפט מדמי המזונות החודשיים, היא תצהיר בפני רשויות המס כי הגבר מעולם לא דיווח כחוק על הכנסותיו לאורך השנים בסך של מאות אלפי שקלים.

לדברי עו"ד זבולון, נגד הגבר עומד צו מאסר בשל אי תשלום דמי המזונות. בנוסף, בעבר נדחו בקשותיו לפשיטת רגל על ידי בית המשפט המחוזי. "הגבר מלין מצד אחד על היקף חובותיו, אבל מצד שני אדיש לנעשה סביבו ומזלזל במערכות הגבייה, אכיפת החוק והמשפט", טוען עו"ד זבולון.

בימים אלה צפוי בית המשפט להכריע בבקשה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:2
קומיט וכל טופס במתנה