שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > האישה דורשת מביהמ"ש לחייב את בעלה לשעבר ההייטקיסט לקחת את הילדה מביה"ס באמצע יום העבודה שלו

חדשות

האישה דורשת מביהמ"ש לחייב את בעלה לשעבר ההייטקיסט לקחת את הילדה מביה"ס באמצע יום העבודה שלו, צילום:
האישה דורשת מביהמ"ש לחייב את בעלה לשעבר ההייטקיסט לקחת את הילדה מביה"ס באמצע יום העבודה שלו
20/01/2015, עו"ד שירי זיידמן

מה יותר חשוב, הפרנסה או המשפחה? בסוגיה זו ממש דן בימים אלה ביהמ"ש למשפחה בראשון לציון, בתביעה נדירה אותה הגישה אישה גרושה נגד בעלה לשעבר, באמצעות עו"ד שירי זיידמן.

לטענת האישה, בעלה לשעבר מסרב לקחת את הילדה מבית הספר בימים בהם נקבעו לו הסדרי ראייה, ותחת זאת, שולח אותה לביתה של האם עצמה, וגרוע יותר: לביתה של סבתם הסיעודית.

האב טוען, שעבודתו האינטנסיבית בחברת ההייטק, מפרנסת היטב את הילדה, ובשל אופיה, לא יכולה להיקטע פעמיים בשבוע בשעות הצהריים, רק מפני שהאישה לא מוכנה לארח בביתה את הילדה עד סיום יום עבודתו בסביבות שש וחצי בערב.

כמו כן, טוען האב, האם אינה מוכנה שהילדה תגיע לבית סבתה, אמו, ותחכה לו כשיסיים את יום העבודה שלו.

עו"ד שירי זיידמן, המייצגת את האישה, טוענת מנגד, שאמו של האב הינה חולה סיעודית, ולמעשה הילדה נותרת ללא השגחה בביתה.

כמו כן, טוענת עו"ד זיידמן, שימי הסדרי הראייה אינם זכות העומדת לבחירת האב, ירצה, יראה את הילדה, לא ירצה יוותר על התענוג -  כי אם חובה הורית לכל דבר, אשר משחררת את האישה לענייניה.

לדברי עו"ד זיידמן, החופש שמוצא האב לשלוח את בתו לביתה של האם בימי הסדרי הראייה, הופך את האם אסירה לגחמותיו.

בימים אלה אמור בית המשפט למשפחה בראשון לציון להכריע, האם לחייב את האב לקחת את בתו מבית הספר, ולקטוע את ימי עבודתו מוקדם מהרגיל, או שמא, להשאיר את הסידורים של הילדה על כנם, למגינת ליבה של האישה.

בני זוג מאזור השפלה, נאבקים קשות על הסוגיה מי ייקח את בתם מהמסגרת החינוכית בה היא לומדת, בימי הסדרי הראיה של האב.

האב, הייטקיסט, מסרב לחדול מיום עבודתו בשעה 13:30 נוהג לשלוח את בתו, המלווה בחברים מכיתתה, לבית אמם, ובא לקחתה משם בשעה נוחה ולא קבועה, אי שם עמוק בשעות אחר הצהריים והערב.

האישה פנתה לפני מספר חודשים לעו"ד שירי זידמן אשר הגישה בשמה בקשה לצמצום הסדרי ראייה. בתביעתה דרשה האישה שהאב ייקח את הבת מפתח בית הספר בו היא לומדת, או ידאג להסדרים מתאימים כך שהבת לא תיאלץ להגיע לביתה של אמה בימי הסדרי הראייה של הגבר.

האב טען שבתו לא מחויבת להגיע לביתה של האם, אלא יכולה ומגיעה לעיתים קרובות לביתה הסבתא, אמו, הישר מבית הספר, וכך גם קרה בימים בהם אשתו לשעבר לא יכלה בשום אופן לקבל את הבת בביתה.

מנגד, טוענת האישה בתוקף שזהו סידור מפוקפק, מפני שהסבתא היא חולה סיעודית בת 80, שלא יוצאת מהמיטה. לדבריה, הבת מתלוננת בפניה לא פעם שהיא לא אוהבת ללכת אל הסבתא, מתאוננת על הריחות העולים מחדריה ומגופה, ומבלה את הזמן בחוץ, בחצר, ללא השגחה.

השופטת הזמינה את הילדה להעיד, אך זו לא צידדה באף צד, ואמרה שכל רצונה הוא שיחסיהם של הוריהם יחזרו למוטב.

בעדותה, לא ציינה הבת שהיא לא אוהבת לשהות אצל הסבתא, אלא שהיא דווקא אוהבת לשחק שם עם הכלב בחצר.

לדברי עו"ד זיידמן, המייצגת את האם, הדבר מעיד יותר מכל, שהילדה משחקת בחצר ללא השגחה, ולמעשה סובלת מהזנחה.

בימים אלה אמור בית משפט לענייני משפחה בראשון לציון להכריע, האם לחייב את האב לקחת את בתו בשעות סיום בית הספר, למרות שהדבר פוגע בעבודתו, או להשאיר את המצב על כנו, שבו מגיעה הבת לביתה של אמה, או סבתה הסיעודית.

 

עו"ד שירי זיידמן   http://www.zeidman-law.com העוסקת רבות בדיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות, מאבקי ירושה ועיזבונות.

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:63
קומיט וכל טופס במתנה