שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מנהל קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה לשעבר מואשם בעבירות מין בקטינים

חדשות

מנהל קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה לשעבר מואשם בעבירות מין בקטינים, צילום: צילום: istock
מנהל קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה לשעבר מואשם בעבירות מין בקטינים
25/12/2014, מערכת תקדין

כתב האישום מייחס לעופר צברי עבירות מין בקטינים בני 15-17, חלקן לא בהסכמה וחלקן בהסכמה תוך ניצול יחסי מרות. צברי, שנודע כ"דמות אב" עבור השחקנים הצעירים, התכתב איתם בוואטסאפ בנושאים מיניים, קנה להם בגדים ונעליים, ולאחר שרכש את אמונם ניצל את יחסי התלות לביצוע עבירות מין

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר (ה', 25.12) כתב אישום לבית המשפט המחוזי נגד עופר צברי, מנהל קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה בכדורגל לשעבר, בגין עבירות מין בקטינים בני 15-17. כתב האישום מייחס לו עבירות מין בשלושה קטינים, חלקן שלא בהסכמה וחלקן בהסכמה תוך ניצול יחסי תלות ומרות. בנוסף מואשם צברי בכך שקיבל שירותי מין מקטין ברכב, תקף שוטרת שביקשה לעצור אותו ונמלט ממשמורת חוקית תוך שהוא נוהג באופן שיש בו כדי לסכן חיי אדם.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

על פי כתב האישום, צברי שימש מנהל קבוצת הבוגרים של הפועל פתח תקווה בכדורגל, ומתוקף תפקידו טיפל בעניינים האדמיניסטרטיביים של הקבוצה ושימש איש קשר לשחקניה. עוד נטען כי צברי פעל לביסוס תלותם של הקטינים בו, כאדם בעל מעמד והשפעה בעולם הכדורגל שבו שאפו להשתלב, ונודע בקרב השחקנים כ"דמות אב" הדואג למחסורם של שחקנים מעוטי יכולת.

על מנת להתקרב לקטינים ולבסס את יחסי התלות בינם לבינו, צברי התכתב עימם באינטנסיביות באמצעות הווטסאפ, התכתבויות שבחלקן נשאו אופי מיני או אינטימי, פעל למלא אחר מחסורם בקניית בגדים, נעליים ונתן להם כספים. כמו כן, הוא הסיע את הקטינים לאימוני הקבוצה, לצפייה במשחקים, למסעדות, לחופשה באילת על חשבונו ועוד. עבירות המין בוצעו באותן "תחנות" שדרכן רכש כביכול את אמונם ותלותם של הקטינים בו, בין היתר במכונית בה נהג להסיעם לאימונים או במחסן המכבסה שבו עבד, שם סיפק להם עבודה או מתנות כגון בגדי ספורט ונעלים.

כתב האישום מייחס לצברי עבירות של מעשה סדום ומעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתו ומעשה סדום ומעשה מגונה בקטין תוך ניצול יחסי מרות.

אחד האישומים בכתב האישום מתאר אירוע שבו שהה צברי ברכב יחד עם קטין בן 17, וקיבל ממנו שירותי מין תמורת תשלום של 100 שקל, ביודעו כי הוא קטין. שוטר ושוטרת שהגיעו למקום הבחינו ברכב שעורר את חשדם ביקשו מצברי שיפתח את החלון. לאחר זמן מה, שבמהלכו ניסו השוטרים לפתוח את דלת הרכב, פתח להם צברי כשהוא לבוש חולצה בלבד ולצדו הקטין על רצפת הרכב. לנוכח זאת, הודיעו השוטרים לצברי כי הוא מעוכב בחשד לעבירת מין בקטין. בהמשך הודיעו השוטרים לצברי כי הוא עצור. השוטרת שלפה אזיקים וצברי בתגובה טרק את הדלת בחוזקה ופגע בה. בשלב זה לחץ צברי על דוושת הגז בפתאומיות ונמלט מהמשמורת החוקית שהיה נתון בה בשל חשד לעבירת פשע. השוטרים צעקו לעברו לעצור וסימנו לו באקדח שלוף, אך צברי המשיך לנוע לעברם עד שהפיל את אקדחו של השוטר מידיו. הוא לא שעה ליריות השוטרים באוויר והמשיך בנסיעה לכיוון כביש 20, תוך שהוא משתחל בין רכבים עד שנאלץ לעצור בנתיב הימני בשל עומס תנועה, ניסה שוב להימלט ונעצר.

הפרקליטות מבקשת לעצור את צברי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:42
קומיט וכל טופס במתנה