שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הפתרון לתלונות השווא: הסדרי הראייה יבוצעו מול המצלמות בסניף טיב טעם

חדשות

הפתרון לתלונות השווא: הסדרי הראייה יבוצעו מול המצלמות בסניף טיב טעם, צילום: סניף של טיב טעם. צילום: יחסי ציבור
הפתרון לתלונות השווא: הסדרי הראייה יבוצעו מול המצלמות בסניף טיב טעם
07/12/2014, ליאור שדמי שפיצר

לטענת האב, האם מנסה "לתפור לו תיק" באמצעות תלונות במשטרה וצווי הרחקה. בני הזוג, שלא הצליחו להגיע להסכמות על מקום המפגש לצורך קיום הסדרי הראייה, הסכימו לבצע את חילופי המשמרות בכניסה לסניף טיב טעם ברשל"צ, בשל עמדת השמירה במקום, המצולמת 24 שעות ביממה

שופט בית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון, נחשון פישר, אימץ החלטת פשרה יצירתית בהליך גירושין – בני הזוג, שלא הצליחו להגיע להסכמות על מקום המפגש לצורך קיום הסדרי הראייה,  ובעקבות כך הגישו תלונות ותביעות הדדיות רבות מאד, הסכימו לבצע את חילופי המשמרות בכניסה לסניף טיב טעם "המכבים" בעיר, בשל עמדת השמירה המצולמת הנמצאת במקום וכדי למנוע לזות שפתיים בין בני הזוג. השופט אישר את התהליך לתקופת מבחן ראשונה של חצי שנה ונתן לפשרה תוקף של פסק דין.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

לטענת האב, האם מנסה "לתפור לו תיק" באמצעות בקשה לצו הרחקה ותלונות למשטרה. בדיון בבית המשפט נחלקו הדעות לגבי האופן שיש לערוך את הסדרי הראייה, כך שלא יהיה כל קשר בין ההורים. עורכת הדין של האב, עו"ד מגי הלפרין, הציעה שהמפגשים יהיו בסניף טיב טעם, שכן המקום מצולם 24 שעות ביממה.

הצדדים הסכימו כי הסדרי הראייה יערכו בסניף ברחוב המכבים, כך שהצדדים ייפגשו ליד השומר בכניסה ושם יעבירו את הילד מאחד לשני, וזאת על מנת למנוע כל לזות שפתיים האחד כנגד האחרת ועל מנת למנוע בהמשך את הצורך בהגשת תלונות הדדיות.

עוד נקבע כי בהסכמה משותפת יוכלו הצדדים לפנות לבית המשפט ולחזור להסדרי הראייה הקבועים בהסכם. לאחר חצי שנה, וככל שיירגעו הרוחות ולא יוגשו בקשות נוספות לבית המשפט, יחזרו הסדרי הראייה ויתקיימו על פי ההסדר.

השופט פישר קיבל את הצעת הפשרה והבהיר כי לאור התנהלותם של הצדדים, אשר אינם מהססים להגיש האחד נגד השני חדשות לבקרים תלונות ובקשות על כל מעשה והגיג, הוא יטיל הוצאות כבדות לטובת אוצר המדינה על מי שיאריך את הדיון שלא לצורך.

לדברי עו"ד הלפרין, "מדובר בפתרון יצירתי במיוחד של בית המשפט, שהבין את הבעייתיות והמורכבות הקיימת בתיק. הניסיונות הרבים להכפיש את שמו של מרשי תוך הגשת בקשות לצווי הרחקה ותפירת תיק ללא עוול בכפו מהווים תמונת ראי למצב בו נמצאים זוגות רבים במדינת ישראל הנמצאים בהליכי גירושים בו מתבצעת התעללות באחד הצדדים על חשבון הילדים".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:89
קומיט וכל טופס במתנה