שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תנועת אומ"ץ מבקשת מוועדת האתיקה להשעות את עו"ד רונאל פישר מהלשכה

חדשות

תנועת אומ"ץ מבקשת מוועדת האתיקה להשעות את עו"ד רונאל פישר מהלשכה, צילום:
תנועת אומ"ץ מבקשת מוועדת האתיקה להשעות את עו"ד רונאל פישר מהלשכה
12/11/2014, עו"ד אורי ישראל פז

התנועה דורשת לשלול זמנית את רישיונו של עו"ד פישר לעסוק בעריכת דין, עד לסיום ההליכים נגדו בחשד שהציע ליו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד לסגור תיקים תמורת תשלום. לטענת אומ"ץ, שתי הגרסאות שנמסרו בחקירה, הן של עו"ד פישר והן של אלון חסן, מצביעות על עבירה חמורה של הונאת לקוח

האם ועדת האתיקה הארצית תשעה זמנית את עורך הדין רונאל פישר מחברותו בלשכת עורכי הדין ותשלול את רישיונו? תנועת אומ"ץ פנתה ליו"ר ועדת האתיקה הארצית בלשכה, עו"ד מיכאל טאוסיג, בבקשה לכנס את ועדת האתיקה הארצית ולדון בהשעייתו המיידית של עו"ד רונאל פישר וחברותו בלשכה עד לסיום ההליכים המתנהלים נגדו על יד המחלקה לחקירת שוטרים במשרד המשפטים.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

"הציר המרכזי של החקירה נוגע לתשלום בסך 150 אלף דולר שעו"ד פישר ביקש מלקוחו יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן תמורת ביטול חלק מהסעיפים בהם הוא נחשד לביצוע עבירות פליליות", מתאר אריה אבנרי העומד בראש תנועת אומ"ץ.

"חסן טען בחקירתו שהוא מסתמך על הקלטות שביצע, שעו"ד פישר אמר לו שחלק מהסכום הנ"ל מיועד לתשלום עבור אנשי המשטרה שמטפלים בסגירת התיק. עו"ד פישר לעומת זאת טען שהכסף שהוא קיבל היה שכר טרחה שחסן היה חייב לו ולא התכוון למסור כסף לאנשי המשטרה. על פי שתי הגרסאות הללו, עבר עו"ד פישר עבירה חמורה בכך שהונה את לקוחו, ואנו תובעים להשעותו זמנית עד לקבלת ההחלטה הסופית אם יש מקום להעמידו לדין פלילי".

כפי שדווח בפורטל חדשות תקדין, המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת את החשד כי עו"ד פישר הציע ליו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, אלון חסן, להעביר אליו סכום כסף גדול, ובתמורה לכך הוא ידאג שבשתי פרשיות שבהן נחקר חסן לא יוגש כתב אישום. פישר נתפס כשמצלמות האבטחה במסעדה תפסו אותו מקבל מזוודה עם 150 אלף מזומנים, אותם העביר לידיו חסן בתיאום עם חוקרי מח"ש, ומיד נעצר. עורך הדין פישר התעלף במהלך אחת החקירות שנערכו לו במשטרה והובהל לטיפול רפואי בבית החולים.

תגובתו של עו"ד פישר להגשת התלונה לוועדת האתיקה טרם נמסרה, והיא תתפרסם עם קבלתה במערכת.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

עו"ד רונאל פישר ישוחרר למעצר בית ל-12 יום לאחר שהתעלף בחקירה ואושפז

 

 

הותר לפרסום: עו"ד רונאל פישר נעצר בחשד לתיווך בשוחד ושיבוש הליכי משפט

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:165
קומיט וכל טופס במתנה