שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > רכבה של שופטת בימ"ש השלום מלכה אביב הוצת הלילה על רקע סכסוך שכנים

חדשות

רכבה של שופטת בימ"ש השלום מלכה אביב הוצת הלילה על רקע סכסוך שכנים, צילום: השופטת מלכה אביב. צילום: אתר בתי המשפט
רכבה של שופטת בימ"ש השלום מלכה אביב הוצת הלילה על רקע סכסוך שכנים
28/09/2014, מערכת תקדין

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הצתת רכבה של השופטת ורכבו של בנה שחנה בסמוך אינה קשורה לכהונתה אלא לסכסוך שכנים ישן שבו מעורב בנה. בהנהלת בתי המשפט טרם החליטו האם לשנות את סידורי האבטחה סביב השופטת אביב, לאור הערכת המשטרה כי היא עצמה אינה מאוימת

רכבה של שופטת בית משפט השלום בירושלים, מלכה אביב, הוצת הלילה (א', 28.9) בחניית ביתה שבהרצליה. גם רכבו של בנה, שחנה בסמוך, הוצת ונשרף. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי ההצתה אינה קשורה לכהונתה של אביב כשופטת, וההערכה היא כי מדובר בסכסוך שכנים שבו מעורב בנה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

האירוע התרחש בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר. לפי החשד, אלמוני שהסתיר את פניו עם בגד התקרב לבית השופטת, המתגוררת לסירוגין בדירה בהרצליה ובבית בירושלים. בידי המשטרה תיעוד מצולם בו נראה החשוד בהצתה הולך אל הבית ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. בסרטון הוא נראה מטפס על הגדר סביב חצר הבית, שופך חומר דליק על כלי הרכב ואחר כך מצית אותם. השופטת אביב הבחינה בלהבות ומיהרה להזעיק את המשטרה ואת מכבי אש.

עו"ד אלי סבן, המייצג את בנה של השופטת, סיפר לכתב חדשות וואלה!, אבי אשכנזי, כי "אנו חושדים שמדובר בהצתה על רקע הסכסוך עם אחד השכנים. בעבר כבר היו התנכלויות לשופטת ולבנה. פיזרו עכברים בשטח הדירה ואף הקימו בחצר הסמוכה לול תרנגולות שהפריע את מנוחתם. מה שנעשה הלילה זו חציית כל הקווים. בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים".

גורם במשטרת תל אביב מעריך כי ההצתה של כלי הרכב אינה קשורה לעבודת השופטת: "היא אינה מאוימת. החשד הוא כי מדובר בסכסוך ישן שבו מעורב בנה עם אחד השכנים".

בשלב זה, טרם הוחלט בהנהלת בתי המשפט האם לשנות את סידורי האבטחה סביב השופטת אביב בעקבות האירוע ההצתה.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:81
קומיט וכל טופס במתנה